1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation screenshot & video thread!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 25 nov 2013.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    [​IMG]

    Wow het allereerste stukje in de SP _O_ Alleen kwaliteit is bagger maar in-game... Oh oh wat een graphics :D

    Heb trouwens Ghosts uitgespeeld, dus vandaag even tijd gehad om BF te checken.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Downloaden van FB, uploaden naar YT.
    Zo, dat screenshot ziet er kut uit. Ik zal je maar moeten geloven dat het ingame beter is. :+
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Totaal niet omslachtig dus :+
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha lijkt net een eerste generatie game op de PS3 :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik heb tot nu toe wel screens gezien met wat compressie, maar dit slaat alles.
    :+
    Screenshots op FB hebben een Download functie. Waaaaaarom niet ook video's. :mad: Gelukkig had ik al standaard een video downloader functie geinstalleerd staan op Firefox. :+
    Maar dit kan en MOET in de toekomst zeker beter. Al is er ook geen probleem om te linken naar FB natuurlijk, maar ik doe dat liever niet omdat ik daar mijn volledige naam gebruik. :p
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Er komen dus meer diensten bij maar YouTube wordt niet specifiek genoemd. Had het niet iets te maken met de rechten van de ontwikkelaars op de game, dat het daarom niet op YouTube mocht? Klinkt een beetje vreemd omdat het wel op Facebook kan, maar meen me zoiets te hebben gelezen.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet ze gewoon direct naar je PC kunnen sturen :emo: Dit is allemaal toch zo knullig man.
    Ga er voorlopig maar van uit dat ze gewoon te weinig tijd hadden om dat nog erin te bakken en liever een stabiele OS uitbrengen met minder functies.

    Crasht het share menu bij jullie ook wel eens als je in Preview mode door je screenshots bladert btw? Misschien ligt het aan m'n 100+ screenshots die ik inmiddels heb :+


    Ja dat was de reden, blijkbaar is gratis reclame voor je games niet echt populair in Japan :+ Denk dat ze er nog wel op terugkomen.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is me opgevallen dat ik, ehm, geen geluid heb bij mijn video's :+ Iemand anders ook last van?

    edit: Ok, dat is blijkbaar een bekend probleem bij BF4.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja :mad: geen idee hoe je dat moet fixen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, mijn probleem is dus niet dat je screenshots naar Facebook moet uploaden. Maar dat je ze een voor een moet uploaden. Als ik er tijdens een sessie 10 maak wil ik ze daarna gewoon allemaal tegelijk kunnen uploaden. Wat een gedoe om dat allemaal apart te moeten doen. 8) Of is er ergens een verborgen functie om dat te doen?

    Ook maar hier, omdat dit eigenlijk het juiste topic is en omdat alleen maar klagen niet cool is :p random NFS Rivals gameplay
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is weer eens zo ver... ik ben nog de enige wat post. :+
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Is er geen optie dat je automatisch opneemt wat je doet. Dus dat je gewoon standaard opneemt en steeds het laatste uur terug kan kijken en bewerken. Alles na dat uur zou dan gewoon weer verwijderd kunnen worden Nu heb ik de hele tijd zoiets van: "damn, had ik dat nou maar opgenomen of een screenshot van gemaakt.":+

    Vind het op deze manier een beetje omslachtig werken. Gamen gaat over het algemeen heel snel dus dan vergeet ik vaak om in the heat of the moment dat stomme share knopje in te drukken.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alles wordt ook automatisch opgenomen. :p Alleen niet het laatste uur. Het is maar een kwartier.
    Al werkt dat nog niet perfect. Maar het is iig de bedoeling dat constant het laatste kwartier wordt opgenomen. :+
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Werkt dan bij mij nog totaal niet.=(
    Of ik kan het natuurlijk gewoon niet vinden. Lijkt me dat dat laatste kwartier dan standaard bij je videos staat toch? Of heb ik ergens een instelling verkeerd staan?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja. Tijdens het spelen kun je dan op de Share knop drukken, dan naar de video's/upload video/of hoe die optie ook heet gaan en dan zou er een clip moeten zijn van je laatste kwartier.
    Ik weet niet of dat laatste kwartier standaard verwijderd wordt als je de game afsluit.
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Thnx! Zal er morgen eens naar kijken of het een beetje lukt. Daarna eens verdiepen in dat live streamen. :9
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ook nog iets wat niet goed werkt is dat het uploaden van screens en filmpjes niet goed in het What's New vak wordt weergegeven. Ik upload een screen, en het staat nergens aangegeven. Ik vind het wel terug op Facebook, maar niet in de PS4 feed. Allemaal erg vaag.

    [​IMG]
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik zet mn filmpjes eigenlijk in het topic van desbetreffende game...
    Wil de Knack filmpjes wel ff reposten maar denk dat de meeste die nu wel gezien hebben.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    DOF en belichting zijn heerlijk, benieuwd naar de toekomst op dit gebied. Zodra ik het systeem snap qua controls HUD lekker uit doen. Voor de rest, game is cliché als hell, lachen zo slecht. Maar goed, gameplay is wel lekker dus heb nog hoop dat ik verder kom dan missie twee. :lol:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    ^Je kunt gewoon gelijk beoordelen wat je van de missie vond. 8) Op zich wel een goed teken. Ik had net te laat op de Share knop gedrukt bij het 2e screenshot, maar daar werd ook dit verteld:
    Die hele intro vond ik iets weg hebben van 'yup, we fucked up met ACIII. Maar we gaan écht proberen het beter te maken'.
    Ook een referentie aan Liberation.
    [​IMG]

    Ik weet het niet, maar om de een of andere reden heb ik al gelijk na dit eerste half uur een positief gevoel over gehouden. Een beetje een ACII vibe. En die zelfbewustheid is gewoon goed. Geen arrogantie, maar op een speelse manier de fouten erkennen en beterschap beloven.

    Dat design van het gebouw is awesome. Ik ga het niet erg vinden om daar wat meer tijd in door te brengen. Hopelijk zijn daar ook wat leuke dingen te doen.
     

Deel Deze Pagina