1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha ik ken dat. Met AC ben ik niet erg ver. Ik kan me niet echt aanzetten om die game verder te spelen. Ik irriteer me kapot aan de accenten van de karakters en ik vind het verdomd vervelend dat ik de hele tijd vast zit in een bepaald persona. Ik zit nu al een tijdje weer vast in die Lady Persona. Je rent maar half, je kan niet klimmen, etc. Echt ontzettend vervelend. Hopelijk veranderd dit snel in de game, anders gaat 't heel lang duren voordat ik de game ga uitspelen.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind de game verder wel awesome, ook dat wisselen tussen kleding. Maar doordat ze je soms verplichten bepaalde kleding aan te hebben en dat je alleen bij shops kunt wisselen haalt het te vaak de vaart uit de game.
    Ik weet dat het onrealistisch is, maar er had gewoon een quick-select voor kleding moeten zijn. On the fly je omkleden. Dat zou de game al 79% beter maken. :+

    Ah well. Nog steeds beter dan de echte ACIII. :p

    Hopelijk leren de devs van hun fouten en wordt de 2e Vita game (nog) beter. Ben benieuwd of het weer een spin-off wordt zoals deze of dat ze voor een eigen tijd en personage gaan (las ergens WOII volgens mij...)
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me toch wel dat het dezelfde setting gaat krijgen als AC4? Hoe dan ook, ze hebben nog wel wat te verbeteren.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop eigenlijk dat er ook weer een vrouwelijke hoofdpersoon is. Wel verfrissend tov al die gozerts in de console games.
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat maakt me niet zo zeer uit. Als ze dan weer zo'n Lady Persona gaan maken, koop ik 'm uberhaupt niet. :+

    Heb jij trouwens ook last van framerate problemen? Ik heb daar redelijk veel last van. Best vervelend. Ook tijdens de combat heb ik er last van, waardoor hij niet altijd mijn counters pakt. Bovendien loopt de audio vaak achter tijdens de combat.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eh, niet opgevallen iig. Ik ben sowieso niet altijd even gevoelig voor framerate problemen. :+ Wel counter ik een stuk minder gemakkelijk dan in de console games, maar ik heb altijd mijzelf daarvan de schuld gegeven.

    Je vindt het dus niks om in die jurk rond te trippelen? Heh, dat vind ik juist leuk. (alleen dus jammer dat het in sommige missies verplicht is en het wisselen van kleding zo omslachtig is)

    Hm, 'richt de camera op een fel licht'. Houd ik de camera recht in een lamp, gebeur er nog niks. Moet ik soms nog meer doen? 8) Het is al te lang geleden, dus geen idee.

    edit: Na een hoop gedoe doet ie het. Nu ook bij een doolhof wat ik op moet lossen door de Vita te kantelen. Werkt ook al voor geen meter. Lekker. :+ Die minigames waren in Uncharted toch wel wat beter uitgewerkt.

    edit2: lol, en de physics van die bal. Lachwekkend :emo:
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Het valt je niet op? Hier kan je niet eens omheen kijken gewoon. Het is nogal... aanwezig. Maar ja, ik vind het helemaal niks om in die Lady Persona rond te lopen. Ik speel AC om te klimmen en klauteren, niet om veilig op de grond te blijven. :mad:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, ik ben net weer in New Orleans aangekomen en daar viel het me wel gelijk op. In het gebied waar ik nu zat was de framerate niet zo erg, en aangezien het een paar maanden is sinds de laatste keer dat ik speelde was ik vergeten hoe erg het kon zijn. :p

    Ja, in die jurk rondlopen doe ik ook niet al te lang, maar de mogelijkheid is leuk. Misschien als ze het nog een keer gaan doen, dat ze je gewoon rond laten klimmen, maar dan wel met verminderde snelheid. Want ik zou het jammer vinden als ze die optie helemaal weg zouden doen. Je verkleden, voordoen als sexy dame om op die manier mensen te assassinaten is op zijn eigen manier awesome.

    Net Sequence 4 afgerond en volgens de stats zit ik op 62%. Al lekker op weg dus.
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Oke oke, ik ga nu wel weer verder spelen. Nu ik zie dat de game niet zo heel lang is, ram ik 'm er wel ff doorheen. :+
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zijn persona 1 en 2 nog de moeite waard? Die zien er wel heel verouderd uit.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zag ze alle 3 te koop op psp. Kben helemaal into shim megami tensei games nu
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Shin Megami Tensei of Persona? Dat is nogal een verschil. :p
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    beide jonguh
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    SMT Devil Survivor en Digital Devil Saga zijn naar mijn idee even goed als de Persona games. ;)

    EDIT: Persona 1 is vrij oud inderdaad. Ik heb deze nog niet gespeeld, dus kan je hier niks over zeggen. Persona 2 is wel heel vet, als je door de 'ouderdom' heen kan kijken. Vet verhaal en gewoon hetzelfde principe als de andere Persona games.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2013
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Digital Devil Saga is alleen op PS2 he? Ik was op de helft van deel 1 ooit.. Nooit verder gegaan :mad:.. Iemand een PS2 plus DDS 1 en 2 te koop? Ik bied 20euro
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja is alleen op de PS2. Ik denk alleen dat je voor 20 euro niet zo'n deal kan maken. DDS 1 en 2 zijn al meer waard dan dat. :p
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee joh.. zie ze op amazon voor 10eu p/s.. PS2 is niks waard, dus prima deal
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik bedoel ook niet de kwaliteit maar de toon van de games. Je ziet wel eens mensen die door Persona andere SMT games willen gaan spelen en dat teleurgesteld terugkomen omdat het totaal niet op elkaar lijkt.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ik heb dus ook digital devil saga gespeeld best lang, en heb devil survivor gekocht op 3ds.. vind het allemaal erg tof..

    Zag vorige week dat er een Wii U game komt SMT x Fire Emblem?
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2013
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is exclusief verzendkosten en exclusief PS2 :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina