1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Met 1 bepaald spel krijg ik toch wel een beetje last van me duim. Misschien is zo'n houder/handle ding toch wel handig.

    Iemand nog tips/locaties welke waar te kopen?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze? Als ik me nit vergis is dat die wat in het vorige topic aangeraden is.

    Wilde em zelf ook kopen, maar is er uiteindelijk niet van gekomen. :p
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jep. Heb em ook. Super chill
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar eens besteld dan. :)

    (en niet bij !@#$%^&* bol natuurlijk)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me echt totaal niet handig :+

    Maar ik heb dan ook nooit krampen ofzo....
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, stel je niet aan. Bol is misschien niet foutloos maar wel gewoon een prima winkel.
    En in dit geval ook nog eens de goedkoopste.
    Schijnt dus wel heel fijn te werken. Misschien dat het zou helpen om voorbij die idiote race te komen in AC: Liberation. :mad:
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan inderdaad handig zijn....maar lijkt me er debiel uitzien....of is het wel een beetje goede kwaliteit en ziet het er wel cool uit?

    Niet dat ik kramp krijg, maar die pookjes zitten wel erg laag...
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb hem ook, de kwaliteit van het ding is natuurlijk wel plastic, maar het spul is van een of ander soort spul, waardoor je goed grip krijgt. Wel kan je hem niet tegelijker tijd opladen en in die grip houden.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe ik niet hoor. ik ben gewoon nog nooit zo slecht behandeld bij een webshop.
    Daarnaast totaal geen kennis van zaken en geen respect naar de klanten.

    Ik betaal liever meer dan dat ik bij bol koop, wat ook bijna nooit voorkomt omdat ze reteduur zijn. Plus ik ben nu nog 64 cent goedkoper uit. :+

    -

    Ben alleen bang dat ik een paar dagen moet wachten door een ander item wat ik er bij besteld heb maar ja das pech. :)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zul je wel pech hebben gehad. Ik bestel al jaaaaren bij Bol en hun service is altijd netjes, op tijd en respectvol.
    Als ik iedere winkel moest afschrijven waar ooit eens iets is mis gegaan kon ik nergens meer bestellen. Je hebt altijd wel een klantenservice medewerker zitten wat ooit niet zijn dag heeft. Ik kan me niet voorstellen dat het de policy van Bol is om respectloos te zijn. 8)

    /
    ok, wat was dit een bout missie zeg
    [​IMG]

    Niet iedereen staat met een rood bolletje aangegeven, dus dat niet gespot worden is flink lastig. En dat vat buskruit? Ik zag ze liggen, maar 8/10 keer kan ik het niet oppakken (yayy, bugs). Die 2 keer dat het wel kon schoot ik er per ongeluk te vroeg op, of lukte het, maar werd ik weer gespot door zo een onzichtbaar figuur. Fffuuuuu! :mad:
    Alleen al een uur (of meer) bezig geweest met deze SIDE mission. (ik hoop niet dat je voor die ondingen 100% sync nodig hebt voor de platinum trophy :p)

    Don't get me wrong, nog steeds een leuke game hoor. En ik sta nog steeds achter mijn plusje wat ik heb gegeven. Maar damn, er zitten soms toch wat bugs in deze game. Of gewoon dingen die verbeterd moeten worden in een sequel.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik bedenk me net dat ik de Vita in een half jaar (waarschijnlijk meer) niet meer heb uitgezet. Buiten noodgedwongen resets in natuurlijk. <3 slaapstand. :+
    Geen idee of ik het op de PS4 ook ga gebruiken, want ik heb er niet veel zin in dat zo een apparaat 24/7 stroom staat te slurpen, maar voor een handheld is het ideaal.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je Vita hangs zo toch ook vaak aan de oplader of niet?
    Echt lang gaat ie niet mee vind ik...
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, er wordt natuurlijk wel wat stroom verbruikt, maar niet genoeg om em iedere keer volledig uit te zetten. Lang gaat ie sowieso niet mee, dus dat gaat het verschil ook niet maken. :+
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren persona 4 gekocht en nu een uurtje gespeeld,game komt traag op gang maar dat wist ik al.

    Benieuwd hoe het verder gaat.
    Eindelijk word mijn vita nog eens gebruikt.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok nog 3uur en dan kan je beginnen
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 'm ook altijd aan staan, en de batterij gaat echt niet snel naar beneden op stand-by stand. Soms kijk ik er 2 weken niet op en is hij nog steeds niet op. Die van mij is volgens mij sinds mijn aankoop niet eens meer uitgegaan, behalve inderdaad als het geforceerd wordt XD
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....really??:eek: Wat is het nut dan om het ding altijd aan te laten staan?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt dan gelijk verder gaan met een game, want de game is immers nooit afgesloten.
    Zit je te ver bij een savepoint bij Persona? Zet em gewoon op stand by en kom een andere keer terug. :p

    En je hoeft natuurlijk niet meer iedere keer die logo's en teksten bij het opstarten te zien. Bespaart toch ook zeker weer een halve minuut per dag! :+
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En standby is gewoon het aan/uit-knopje even indrukken toch... :+?!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Zo simpel is het. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina