1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Fake, 4chan grap. Zelfs de 'professionele' websites zijn er ingetrapt. :'-( Bron.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah neeeeeee....heh wat jammer!!!!

    Nou ja, we hebben nog altijd vrijdag, dat speciale Vita evenement.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Monster Hunter 3, oude game. :+
     
  5. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Persoonlijk vond ik Motorstorm RC niet prettig spelen, Mutant Blobs daarentegen vind ik geweldig! :)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mensen die Motorstorm niet prettig vonden spelen, speelden meestal met de standaard controls ipv een van de andere mogelijkheden. :+ Maar goed, ik zal wel eerst de demo uitproberen. :p

    edit: Mag ik wel even zeggen dat dat echt zo was! Ik heb al een aantal mensen zien klagen over de game, maar nadat ze het op een andere control scheme hadden gezet was het opeens awesome. Ach, we zien wel. ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bij de MM de demo op de normale manier gespeeld, denk ik dan: had niks veranderd aan controls, en dat speelde prima hoor! Leuke game!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gewon even checken, maar de PS3 Network Card zijn uiteraard gewoon te gebruiken op de Vita neem ik aan? Zie niet waarom niet, maar hey, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. :+

    Jammer dat die volgens mij niet echt zo goedkoop te vinden zijn als de MS Points.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Nah, vond de demo eigenlijk heel gauw saai worden. Heeft iemand hier trouwens Escape Plan gekocht? Zo ja...hoe bevalt hij?
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De PSN cards werken zowel op de PS3 als op de Vita.
    Escape Plan is echt een hele toffe game. Lekker puzzelen en aparte stijl, zeker de moeite waard.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Goed om te weten, ik wilde hem sowieso nog halen, helemaal voor 6 of 7 euro nu ik die korting erbij heb enzo. Samen met Mutant Blobs lijken die twee mij echt uniek en fun, en eens een keer wat anders dan al dat geweld ;)
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik gekocht na de goede reacties,echter na paar levels vond ik er niet veel aan en heb hem uitgezet.
    Motorstorm vind ik wel echt goed en zijn geld waard .
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het een typische iPad-game eigenlijk. Wel een originele, goede game. Maar toch, ik vind hem niet echt op de Vita thuishoren.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,goed verwoord
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom hoort zo een game niet op de Vita thuis? Van wat ik zie is het gewoon het soort game waar PSN (en XBLA) voor gemaakt is. Kleine game wat leuk is voor tussendoor.
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is een pure touch-game. Met name vanwege dat alles daarop gebaseerd is, heb je echt het idee dat je met een iPad-game te maken hebt. Hij is verder wel leuk, maar zo'n soort game hoort gewoon thuis op de tablet/smartphone markt.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, de Vita heeft een touchscreen, dus er zijn games die daar gebruik van maken. In mijn ogen is er ruimte zat voor dit soort games op de Vita.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    imo hoort geen enkele game thuis op smartphone of tablet, dus tsja. :+ Dan moet het wel op de Vita.

    Als ik Motorstorm RC zo zie begin ik wel weer echt te hopen dat er ooit weer eens een Micro Machines komt. Ik heb zin om weer eens over een bureau te racen met een liniaal als brug, een gum als obstakel etc.

    Of Micro Maniacs, die was ook awesome. :D Die moet ik nog ergens hebben liggen.
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de originele Xbox was er ook zo'n soort spel als Motorstorm RC. Je moest toen tegen drie anderen (CPU of mensen) racen over een parcours en de anderen óf het beeld uit rijden óf kapot schieten. Wat een geweldig spel was dat zeg, zeker voor verjaardagen/random avonden met vier vrienden op de bank...
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik nu de vita wi-fi versie koop zonder 3G
    Wat krijg ik hier allemaal bij? Het is me niet helemaal duidelijk.

    Moet ik ook nog een losse memmory disk aanschaffen? zitten er games bij of helemaal niets?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina