1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik las het ook. Ben ook erg benieuwd naar deze game. Zo'n nieuwe controller is dan eigenlijk wel een must have..:9
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    WTF. Fijne sprong. Je ballen zitten in je keel nu zeker....8)
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf.. ben benieuwd wat ze vragen voor zo'n controller.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Bundel is 90 euro dacht ik.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Valt opzich nog mee.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Laat maar horen hoe het bevalt. Ben erg benieuwd.. als ik straks klaar ben met HZD dan kruip ik weer onder de vr set. :D
     
  9. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    iemand geïnteresseerd in een set?? vr bril, camera, resident evil, until dawn, here they lie. heb er helaas de tijd niet meer voor, werk in een nieuw geopend restaurant, en maak momenteel 65+ uur per week en zie dat nog niet snel veranderen.. zonde als de boel hier ligt te verstoffen...
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha geweldig man... :thumbs:
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vandaag eindelijk VR Worlds gekocht. Ben echt verrast door de kwaliteit. Echt een toffe game(s) om de power van VR te tonen aan je vrienden...
    London Heist was echt super gaaf. Morgen de rest spelen. Heb buiten LH alleen even snel gekeken bij alle games.. :D Aanrader voor wie het nog niet heeft.
     
  12. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik heb bij een vriend op zijn PS4 Pro VR gespeeld. De laatste Resident Evil en nog een andere game. Ik vond Resident Evil erg mooi op zijn 4K tv maar met de VR bril zag ik allemaal pixels , de resolutie van die bril is veel te laag.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je moet er ook niet vanuit gaan dat het high res is. De resolutie is lager inderdaad. Maar dat doet niets af aan de immersion.
    Ga eens een racegame in VR doen, je wilt meteen niet meer terug naar een platte 2D racegame,
     
    inoway vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja het is en blijft super gaaf.. kijk bv naar de London Heist. Een van de games op de VR World disc.
    Hoe je daar zit in een stoel met zo'n bulderende klerenkast voor je. En daar zijn de GFX echt prima in orde. Natuurlijk minder dan via je HD of UHD tv maar ook hier, de immersion is overweldigend. Je bent er echt. Niet in je huiskamer kijkend naar een scherm.
    Er is bv ook een stuk in die game dat je aan een tafeltje in een donkere kroeg zit. Die geluiden, die sfeer, dat gevoel dat je in een klein hoekje van die kroeg zit. Zo super gaaf gedaan..
    wil je echt ervaren wat vr is, dan is die VR world disc echt wel een aanrader om aan je vrienden te shownen.
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Hoelang blijft VR leuk? Komen er nog wat toffe games uit? Volwaardige games wel te verstaan.

    Zit al tijden te twijfelen. Ben niet iemand die een game over en over blijft spelen. Misschien Dirt Rally wel.

    Maar hoe zit het nou precies met de graphics? Ik vind (slechte vergelijking, I know) die Samsung Gear Vr met je telefoon echt helemaal niks. Die immersie is voor mij door de graphics echt bizar laag.

    Wat is het verschil tussen Dirt en bv Resident Evil qua beeld kwaliteit. Waar kan ik het mee vergelijken?

    Hoor echt overal dat men de VR weer verkoopt, vooral bij gebrek aan volwaardige (lange) games.

    Ik wacht denk ik nog maar even, het is eigenlijk een ding dat ik een maand zou willen lenen, alle games even checken, maar vooral Resident Evil trekt me heel erg.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je kunt bij de MediaMarkt de ps VR testen. Tenminsten hier in Eindhoven.
    Natuurlijk is de GFX niet high end maar als ik die VR opzet en start een game op. Dan zit je echt in die game.
    Bv die StarWars VR Level. Ja het is maar 1 level en hooguit 20 min maar ze bizar gaaf.
    Dirt Rally, geen vergelijk met 2D flat racen. Maar ook hier geldt, je moet het ervaren. De graphics zijn lager, zeker. Maar dat ben je na 1 minuut vergeten... echt waar. DriveClub. Vond het een leuke game maar niks bijzonders. Tot ik het in VR speelde. Graphics zijn ook hier minder. Maar het is zo gaaf.......

    Kortom, ga eens een proef sessie doen bij een winkel. Wetende dat de GFX niet heel hoog is... ik weet bijna zeker dat je om bent.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik denk dat het vooral het prijskaartje is wat er nog aan hangt. Dat men het toch erg veel geld vind voor iets wat nog zo in de kinderschoenen staat. Maar ik demk wel dat men om is als je het een keer hebt ervaren. Maar wil nog niet zeggen dat iedereen die het probeerd meteen de knip trekt.
    Ik had toevallig geld acht de hand gehouden toen ik hoorde dat VR naar de PS zou komen.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Vooral dat laatste Poffer, financieel plaatje, en als @maxqubit na VR Dirt al niet meer terug wil naar 2D, speel je dat dan helemaal niet meer?
    Ik wacht nog wel even. Wil het heel graag beleven maar speel games max 1x uit en dan vind ik de content voor VR te summier, benieuwd of de e3 nog wat leuks brengt
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja daar ben ik echt heel erg benieuwd naar. Ik ben vooral bang dat het te veel van het zelfde zal zijn. Stukje lopen, 10k beestjes schieten, stukje lopen, 20k beestjes schieten en na level drie is het weer over. Ik hoop dat ik het mis heb. Dan heb ik weer wat leuks voor onder de Kerstboom.
    Dus ik hou deze game zeker even in de gaten.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik verwacht er niet te veel van hoor. En ik kijk zeker niet met HZD ogen. Ik weet natuurlijk donders goed wat ik kan verwachten van VR. Ik kijk er ook erg naar uit. En Zoals je zegt, de beleving zal totaal anders zijn dan een shooter op je tv doen. Ik had het ook met dat Star Wars X-Wing level. Waar in het laadscherm die AT-AT walker voorbij loopt.
    Dus wat dat betreft kijk ik er naar uit. Ik hoop alleen dat het wat langer duurt dan de meeste VR games. Buiten de race games.
    Maar verder lijkt het mij echt zo super gaaf...
     

Deel Deze Pagina