1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb er 1 voor je liggen... bijna niet gebruikt..
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Moet ik even sparen..
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja jammer maar ik heb mijn handen vol aan mijn PC en de Rift. Ik raak de PS4 nauwelijks nog aan. Dus zonde als die aim hier ligt te liggen terwijl er iemand blij mee kan zijn.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig maar zoals je zegt, liever geen rail shooters. Hoewel die until dawn wel leuk was.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Uitgebreid met

    Ultrawings
    Skyrim VR
    Farpoint
    Dick wild

    Ultrawings zeker wel tof. Daarnaast doet dick wild het hier wel goed bij mijn vriendin en bezoek inclusief aim van @Olijke Poffer
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tis leuk speelgoed...
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Grootste verassing is Rec Room paintball haha. Als ze daar toffe maps voor zouden hebben zonder teleportation.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd teleporatie is jammer maar begrijpelijk. Het elimineert een boel motion sickness.. dus toegankelijker. Maar beter zou het zijn om een keuze te hebben.
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    In ultrawings tript die laptop bijna altijd. Dan verdwijnt het toetsenbord in de tafel en trilt heel dat ding. Best vervelend
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Cool gedaan... fuck ik moet echt even sparen voor dat vliegtuigje.
     
    inoway vindt dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ultrawings is wel erg tof ! Al blijft het geen volledige game en cartoonie graphics. Benieuwd wat we over 10 jaar op VR gebied hebben.

    Ben wel heel nieuwsgierig naar HTC en ocolus graphics en aanbod.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind de gfx Prima hoor. Het gaat niet zozeer om de high gfx maar meer om de ervaring. Ik geniet er van. Eigenlijk weer net zoveel als destijds toen de games in opkomst kwamen. Dit is weer pionieren pure sang. Top...
    over tien jaar is het allemaal weer heel anders indd. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

    Ik zit te denken om Assassins Creed te kopen maar ik weet niet of ik het nog wel leuk vind om in 2D te gamen. Wat dat betreft is VR een virus.. eenmaal bestmet is er geen ontkomen meer aan.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Toch zijn er voor mij nog weinig games die mij na een uur nog boeien in VR. Grijp dan toch vaak terug naar 2d en VR blijft voor mij een tussendoortje voor nu. Skyrim, RE7 en Dirt zijn uitzonderingen.

    In het begin vond ik elke Indie leukin VR, maar nu het "nieuwe" er een beetje af is wacht ik weer op goede AAA' s.

    Neemt niet weg dat ik het nog steeds erg tof vind, maar kan het na 2 weken stof happen meer waarderen dan als ik het elke dag opstart. Voor mij is dr afwisseling 2d - VR best prima nu.

    AC Origins in 2d weet mij op dit moment prima te bekoren, lekker relaxt op de bank gamen in plaats van lamme armen van de move controller in ultrawings haha
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik laat mij niks aanpraten hoor. Maar ik vind 2D toch heel anders gamen dan voor ik VR had.
    Maar AC Lonkt wel. Ik weet alleen nog niet voor welk platform. Haal ik hem voor de PS4 of voor de PC.
    Mijn pc is aangesloten op een monitor die nog niet eens HD is. Prima verder omdat ik daar alleen in VR op game. Masr een game als AC komt meer tot zijn recht op minimaal een HD tv.. dus ik denk dat het toch ps4 gaat worden. Die hangt aan mijn HD tv.
    Of misschien toch maar een nieuwe monitor aanschaffen..

    Ik speel voornamelijk Pcars en ED in VR en daar ga ik gerust een paar uur per dag mee door. Geweldig.
    Verder is Lone Echo een erge toffe en lucky’s tail ook erg leuk. Dus voor mij meer dan een uurtje boeiende gameplay.

    Zoals je zegt, AC hangend op de bank trekt toch ook erg veel..
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Snap je helemaal. Ik game vaak voor pure ontspanning. Games als bloodborne nooit uitgespeeld en ik begin soms wel op hard, maar teveel trial en error en ik schroef de difficulty terug.

    Zit hem denk ik ook in het feit dat ik tegenwoordig alles kan kopen en mijn backlog gigantisch is. Zit al sinds 2003 op dit forum, ben ook niet de jongste. 15 jaar geleden kocht ik 1 game per half jaar en speelde die kapot.

    VR voelt voor mij niet aan als pure ontspanning. Meer intensievere ontspanning. Ook leuk, maar na een lange dag werken niet altijd in de mood voor actieve ontspanning. Daar komt nog bij dat ik vaak game in de woonkamer met mijn vriendin en we dan normale interactie hebben. Met een bril (en voor de immersie de oordoppen) is dat ook weg.

    En toch vind ik het onwijs tof, maar mijn meeste uren VR zijn samen met vrienden or familie.
     
    inoway vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor mij blijft VR de way to go. Maar meer cockpit games dan andere games. Daar vind ik VR uitblinken.
    Ik wil ook het gevoel hebben er te zijn en heb nog nooit een andere camera gebruikt dan de cockpit cam om te racen.
    Neemt trouwens niet weg dat ik open world games erg leuk blijf vinden. Games waar niks moet en alles mag.
     
    inoway vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vroeger ook veel PES gespeeld op de PS2. Maar nu kan ik er niet meer mee overweg. Zal wel te oud worden. Kan al die key combo’s niet meer onthouden.. vorig jaar nog eens Fifa geprobeerd maar kon mij niet meer echt boeien dus ik ben daar wel klaar mee..
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb ik ook gezien maar dacht dat het een 2ps game is. De een spelen de andere aanwijzingen geven. Of is dat een andere?
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ah ja indd dat is ook zo..
     
  20. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb sinds kort ook VR op de PS4
    Heeft iemand nog tips?
    Games die ik al heb:
    -Batman
    -Arizona sunshine
    -Pinball fx2
    -Keep talking and nobody explodes
    Ik zag in dit topic ultrawings voorbij komen die ga ik wel even proberen.
     

Deel Deze Pagina