1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Move controllers ✔️
    Rush of Blood had ik al gespeeld (leuke game)
    Van de grote 3 heb ik alleen een kleine sessie RE7 gespeeld bij iemand anders. Ik vond het bewegen als persoon wel lastig met die tikjes die
    je stuurt(motion sickness)
    Farpoint ken ik niet, weet alleen dat het een shooter is en er een speciale guncontroller is. Lukt dat ook goed met de move controllers?
    Skyrim haal ik nog wel een keer, wss als ik klaar ben met de switchversie!
    De rest ga ik zeker proberen, thnx voor de tips!
     
    inoway vindt dit leuk.
  2. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Is hier iemand die toevallig Driveclub VR en GTS in VR heeft gespeeld? Twijfel erg tussen beide games.
     
  3. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Top, bedankt voor je uitleg. Denk dat het Driveclub wordt en dan vooral vanwege de content. Misschien dat ik later GT ga proberen (als er meer content komt). Dirt heb ik gespeeld maar dat viel me iets tegen, ben toch meer een circuit racer.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2018
    inoway vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig.. maar ik koop even niks meer. Haha ben nu druk met AC:eek: en natuurlijk Pcars en heb nog een aantal titels liggen.. eerst maar eens genieten van wat ik heb..
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf. Ik wil die ook hebben voor Elite Dangerous. Maar ja kan even niet alles... dus voorlopig nog gewoon even met mijn DS4 controller. Werkt ook op de pc heel prima gelukkig. Eve blijft toch wel een vette ervaring vind ik trouwens..
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat zeker. Helemaal als je vr speelt natuurlijk. Dat vind ik ook met ED. Je zit echt in die cockpit en je je game body die twee stilcks vasthoudt. Als je dan zelf een hotas hebt dan vliegt dat niet alleen beter maar je game body volgt jouw bewegingen ook natuurlijk dus dat is echt wel heel vet.
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha grappig is dat hè.. ik heb vandaag een Hotas besteld. :D
     
    inoway vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks m8. Indd docking in VR is super vet. Inmens groot zijn die stations, dat komt zonder VR niet zo groot over. En straks met de Hotas zal het wel leuker zijn indd.
    Ik heb nu ook voor het eerst door verschillende cockpits gelopen. Echt leuk gemaakt man. En zelfs achter de stoelen is de detail bizar hoog. In de asp staat bv wen koffiezet apparaat, :lol: ooit eerder gezien.

    De GFX staat op ultra en op de pc ziet dat er echt wel heel strak uit. Ik speel ook zonder VR omdat de GFX echt vet is. En nu met de beta helemaal. De nieuwe planet shaders zijn echt heel mooi.
    Ik merk nu dat de ps4 versie toch heel wat minder van kwaliteit is.
    Maar meestal gewoon lekker in VR...
     
    inoway vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geen PSVR maar man man wat is Pcars in VR toch gaaf.
    Oulton park in een Nissan LMP car. Dat gaat zo bizar hard. Dat kun je alleen ervaren door het zelf te doen. Via een joetjoepje komt dat niet echt over.
    Is echt wel wat voor jou ook @inoway :D

     
    WorkingTitle, Pyoonexk en inoway vinden dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja 2nd gen wordt zeker een heel stuk beter. Maar of het betaalbaar is in het begin? voorlopig speel ik met de huidige gen en vermaak mij bizar goed. :)
    Volgens mij gaat MS niet heel veel doen aan VR op de Xbox maar dat is meer gebaseerd op gevoel dan wetenschap.

    Statik heb ik ook gespeeld, DWZ de demo. En dat was inderdaad een prima demo. Maar of ik daar een hele game van zou willen. :)
     
  11. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij ligt de focus bij Microsoft op de hololens en zal er niet snel VR gaan komen(jammer)
    Ik vond Statik erg leuk, kon er moeilijk mee stoppenHetzelfde had ik met Superhot.
    Ik moet eigenlijk weer verder met ultrawings, ben nog steeds met dat eerste vliegtuigje bezig en heb nog wel wat coins nodig om een sneller vliegtuig te vliegen
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  12. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Zojuist The Inpatient uitgespeeld. Schandalig dat ze dit voor de volle mep uitbrengen. Spel is erg kort, aan het eind van de game ben je nog niets wijzer en de game is bijna niet te besturen met de move controllers. Mocht iemand hem over willen nemen voor "een leuk prijsje" dan mag je me een bericht sturen ;)
     
    inoway vindt dit leuk.
  13. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Erg jammer, had er veel van verwacht. Skyrim daarintegen is echt geweldig in vr.
     
  14. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoop dat iemand dit kan beantwoorden.
    Ben aan het twijfelen over de aanschaf van de Thrustmaster Hotas 4. Nu heb ik een Playseat evolution en lijkt het me het mooist, om de hotas in 2 delen aan de playseat te monteren. Dit door middel van 2 Playseat GearShiftholder Pro's . Nu is de vraag, is de kabel tussen beide onderdelen van de Hotas lang genoeg om deze op deze manier te monteren op de playseat?
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2018
  15. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Thnx! Is inderdaad net wat aan de korte kant. Maar even naar een andere oplossing kijken.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zit met de T-flight Hotas 4 aan de pc in een playseat. Ik haal dan even de stuur-bar weg, klik klik en klaar.
    Omdat ik in VR speel geeft een playseat een veel meer idee dat je echt in zo’n cockpit stoel zit. Echt zo bizar gaaf.
    Maar ik heb de Hotas gewoon op mijn schoot. Hij is aan elkaar gekoppeld. Werkt perfect.

    Maar zo bizar gaaf in VR. Ben nu bezig met de Beta en koop dus alles wat je maar kunt kopen. Net een imperial cutter gekocht met 2 fighter bays en fighters. Vond ik altijd al leuk die kleine fighters. Maar vandaag voor het eerst in VR. Man man man geen enkele 2D ervaring komt hier bij in de buurt. Alleen al hoe enorm en dan echt enorm die cutter van binnen is.
    En die fighters, zo heel krap maar heel gedetaileerd. En dan zak je zo uit het moederschip.. man man man... ik ben zo bizar happy met mijn Rift en de hele PC rig... het echt in zokn ding zitten is zo gaaf. Beetje het idee van de T-fighter VR missie als in de Star Wars game alleen kleiner en krapper..

    Maar goed, de Hotas werkt perfect in ED.
    Ow en als de beta life gaat dan hebben we ook andere voice packs die je per schip kunt laden. Voorals nog is het nu een xtra mannenstem. Maar werkt perfect....
    De planeten zien er ook heel erg goed uit nu.. en zo nog een enorme lijst aan nieuwe dingen..
     
    r_xbox_gamer en inoway vinden dit leuk.
  17. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Klinkt goed allemaal! Denk dat ik de stick maar gewoon bestel en hem op schoot houdt icm de playseat.
    Het begint nu aardig uit de hand te lopen haha. Het begon met een playseat en stuur. Vervolgens een PSVR. Toen een Kor-FX vest met aim controller erbij. De hotas 4 wordt voorlopig de laatste aankoop :).
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zitbook te wachten op de ondersteuning van Ultra wings en de Hotas 4... ben erg benieuwd..
     
  19. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb zelf eerst een Kor-FX gekocht omdat ik de subpac te prijzig vond. Deze valt mij erg tegen, je voelt alle bass. Dus ook als iemand met een lage stem wat verteld in een tussenfilmpje. Logisch natuurlijk want je voelt de lage tonen met zo'n vest. Had er misschien iets te veel van verwacht.

    P.s. Even wat anders, gebruiken jullie ook de rudder pedals bij de Hotas?
     
  20. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Subpac lijkt me wel een stuk beter inderdaad. Ben wel benieuwd hoe die bevalt, mocht je hem kopen.

    Denk dat ik eerst zonder pedals ga vliegen. Heb ook geen shifter, speel niet heel erg vaak met het stuur. Af en toe een rondje. Denk dat dit ook met de hotas gaat gebeuren. Om dan maar weer een set pedalen, shifter en holder te bestellen ben je ook weer 400 euro verder.
     

Deel Deze Pagina