1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is alleen de vraag of ze de standaard game methode hanteren of daadwerkelijk aan de vraag voldoen. Het is nu een gigantische hype, maar 3-4 weken lang nog servers die niet werken gaat echt voor een enorme val in de playerbase zorgen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat gaan ze echt wel makkelijk redden hoor ;)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, ik vind het vrij naïef om de servers hetzelfde te laten en hopen dat de playerbase genoeg daalt ipv in te spelen op het grote succes.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wie zegt dat ze servers hetzelfde laten?
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bwaha, slaat echt helemaal door hoor! 8)

    [​IMG]
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Photoshop toch? Je ziet in de klok ook @MARTnogiets.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het was een vervolg op mijn eerdere bericht waarin ik sprak over als ze de servers hetzelfde zouden laten net als andere releases dat doen.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Duh, deed NS maar 's zoiets! :p
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, regen, sneeuw, blaadjes, te heet...daar zou dit makkelijk ook bij kunnen.:+
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  10. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is wel gesprek van de dag he?
    Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste gladiool omver wordt gereden / in een ravijn lazert / in het water valt o.i.d.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand bekend met mijn bug: mijn kilometers tellen niet op voor het hatchen van m'n ei. App staat aan, eitjes zitten in de incubator, ik loop of fiets zacht. Natuurlijk met 4G en GPS aan.

    Raar.. Iemand?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Helemaal niks of maar gedeeltes? Er klopt maar weinig van. Vage is dat soms een ei ook eerder uit kan komen.. Had graag gewild dat ze gebruik maakten van andere gegevens dan gps locatie, want heel vaak wordt er inderdaad niks geregistreerd.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tja tijdens alle activiteiten die je maar kan verzinnen kan wel wat gebeuren....
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik had 10 minuten gelopen en toen helemaal niks. Komt ook dat er hele tijd linksboven dat pokéballetje ronddraait, nooit 100% verbinding.

    Vraagje trouwens: hoe trainen jullie? Ik ben level 8 met twee XP200 pokémon en heb maar één gym (met pokémon van >XP400) en één pokéstop in de buurt. Er zitten overigens alleen maar rattata's en pidgey's hier.
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik probeer m'n Pokémon eerst te evolueren alvorens ik de Power Up functie gebruik. Daarnaast transfer ik veel van een zelfde Pokémon om Candy te scoren om het evolueren makkelijker te maken. Het is weliswaar heel tof om een nieuwe soort Pokémon te vinden, maar als je deze bijna niet tegen komt heeft het geen directe meerwaarde (uiteraard probeer ik ze wel binnen te halen). Beter is het dan om je in eerste instantie op enkele veelvoorkomende soorten te storten en die te evolueren.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2016
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eerst character zoveel mogelijk levellen. Heb op het begin een pidgey wel wat ge-upgrade, maar bewaar nu alle stardust. Zonde van de moeite, want totdat het levellen echt heel langzaam gaat, krijg je per level up veel sneller betere cp pokemon. Ik spaar dus zoveel mogelijk op en pak elke pokemon die ik tegenkom. Ik heb nu 6 pokemon om te evolueren (4 pidgey's daarvan) en zal zodirect met een gekregen lucky egg en lure naar een pokestop gaan met de avondwandeling met de hond :) Vervolgens alles met dubbel xp evolven. Even wat xp halen zo.

    Overigens is er nieuws naar buiten gekomen over wat er aan zou moeten komen. Niantic is van plan om de week een update uit te brengen met fixes en upgrades/veranderingen. Grotere updates komen tussendoor.


    Oh, eerste update is al uit :+

    [​IMG]
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waar zie je die update? Hij is überhaupt nog niet in onze store toch?

    @ leveling tips: die hou ik idd ook aan. Echter, door tijdgebrek zit ik nu even vast en loop ik een stuk achter om de gyms te verslaan. Ik ga dit weekend in Eindhoven een paar grotere wandelingen maken denk ik. Daar zitten iig veel meer pokestops ook.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee reddit. Alleen nog voor ios namelijk en in de landen dat t uit is.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    MRW I hear the kids next door yelling about a Gyarados in their backyard.
    [​IMG]


    :+

    Oh, de game is overigens gereleased in Duitsland. Zal niet lang duren voordat wij dan aan de buurt zijn denk ik dan :)
     

Deel Deze Pagina