1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    is het nu zo dat als je op te telefoon zin in de auto dat pokestops niet werken? dat je dan te hard rijdt?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bedoelde meer wat de basis CP was van de geëvolueerde Eevee :)
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Doe niet aan IV calculators. Waren alle drie Eevee's die bijna aan hun max zaten en "simply amazes me" en dergelijke hadden als ik Appraise klikte. Speel sowieso niet voor gyms. Vind het gewoon leuk om mijn pokédex te vullen :)

    Hoe kom jij aan zoveel snorlaxes btw Cookie? Wil nog altijd een Snorlax en een Dragonite :mad: Vind die pokémon van de nieuwere generatie niet zo dope trouwens...
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gen 2 is lit kil. Tyranitar, Steelix, de starter evos, Politoed, Scizor, Crobat..

    Oh die Gold en Silver memories
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee hoor, veel verkeersdrempels dus kan er genoeg meepakken. En met dat ding aan de binnenkant van je hand kan je makkelijk tegelijk schakelen en klikken.

    En over die snorlaxes... Een paar gevangen in Japan en iets van 7 uit eieren gekregen, iets waar je ook niet heel vrolijk van wordt.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zelf ook een weekje een Pokemon Plus. Ik vind hem echt geweldig!! Zelf Pokemons vangen en tegelijk op de knop drukken,... werkt super. Uiteraard heb je 1 kans, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ook grote Pokemons 800+ vang ik ermee, zojuist zelfs een 1568 Mantine.
    Zit vaak in de auto en dan is het met name handig. Even een stad door rijden en het ding aan het stuur vast,.... vang er nu per dag een stuk of 40 meer. Elke keer een verrassing wat ik gevangen heb. Zo had ik bijvoorbeeld nog geen Ditto en na twee ritten had ik er 5!!

    Even een andere vraag heeft iemand al een handig plaatje waar alle Pokemons op staan voor Pokemon Go inclusief de nieuwe. Had even gegoogled op afbeeldingen maar kom niet zo snel iets tegen. Alvast bedankt!
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pokémon weer opgepakt nu er een map beschikbaar is op Pokéhunt. Was nog level 22. Flink wat vangsten vandaag: Machamp, Gyarados, >90% Sudowoodo, >90% en max CP Magikarp, tussen de 10 - 20 Houndour's en tussen de 10 - 20 Growlithe's. Beide nests ontdekt. Daarnaast nog een matige Bayleef en een aantal dratini's voor toekomstig Dragonite (hopelijk). M'n pokémon gedumpt in 5 gyms dus even kijken hoe lang ze het volhouden.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2017
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Netjes, ik doe hetzelfde zonder map. Ben weer redelijk op weg, nu lvl 30, maar moet er van de nieuwe Pokemons nog genoeg. Langzaam sleep ik ze wel binnen. Eindelijk weer een doel in mijn leven. ;)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gedumpt in vijf gyms? Jeetje, jij zit vast niet in Team Instinct. :p
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wacht ff ... zijn er nog Live Mappen beschikbaar waarop Pokemon staan dan?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Team Instict...waarom ook...

    Team Mystic 4 life!
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vanuit Team Instinct is het alsof de gyms gewoon niet bestaan. Dat hele gameplay element (en dus ook coins verdienen) maakt geen deel uit van het spel. :p Best vervelend want ik wil egg incubators kopen.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Naja hier is elke gym wel team mystic maar tegelijk ook level 10 dus heel veel heb ik daar ook niet aan.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hier hetzelfde, vind ook eigenlijk dat die incubators veel te prijzig zijn. Zonde,....
    Zo ook dat je maar 1 candy krijgt voor je buddy,..... om mijn buddy te evolven (Dartini van 100%) moet ik nog 50 candy. Even 250km lopen!! Daarbij zitten die verrekte slangen ook nergens waar ik kom.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja je wordt bijna uitgenodigd om gewoon te gaan spoofen
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Duh, ik heb de site inmiddels 3x genoemd. :+

    Rood :). Maar die incubators zijn stronte duur idd...
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Binnenkort dubbel XP, misschien dus ook dubbel candy, dus dan gaat het allemaal weer net wat sneller.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Cookie vindt dit leuk.
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ziet er heftig uit hoor :+

    Hoe krijg je van die special items?
     

Deel Deze Pagina