1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    94% is idd ook goed balen idd!!
    Zo blijven we iig bezig,.....is het enige dat ik nog kan verzinnen om er een positieve draai aan te geven.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap het niet echt. Zo'n slechte moveset is het niet? Niet sinds de laatste update althans.

    http://www.pogomoves.com/check.php?pkmn=Dragonite&basic=Steel Wing&charge=Outrage

    Mijn dragonite heeft dragon breath en hyper beam waar je helemaal geen ruk mee kan. Heb nu weer 215 candy en een dratini van 97 dus hoop dit keer wel op een goede moveset. Blijft toch wel de tofste gen 1 pokemon als die wat geleveld is.

    Edit:// Denk evolve hem maar gelijk. Dit lijkt er al meer op.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2017
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Waarom komen de stats op jouw site totaal niet overeen met die van pokeassistant?

    https://pokeassistant.com/movesets
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geen idee, waarschijnlijk is de ene wel na de update en de ander ervoor. Voor mijn gevoel kwamen de eerdere stats wel redelijk overeen.

    Zelf gebruik ik alleen maar onderstaande sheets. Deze kan je tenminste zelf ook updaten en die sites vind ik niks.
    Beste aanvallers: https://docs.google.com/spreadsheet...sharing&pageId=110853207710100634903&sle=true
    Beste DPS: https://docs.google.com/spreadsheet...ive_web&pageId=110853207710100634903&sle=true
     
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Waarom letten jullie zo op die movesets enzo?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Omdat dat een van de belangrijkste punten is in Pokemon Go Helemaal als pvp erin komt later dit jaar. Ook zullen de gyms op de schop worden gegooid dus dan gaan de movesets ook een stuk belangrijker worden.
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Okok.. ik had zoiets elke gym hier is toch gespoofed en zit vol hackers. Vang gewoon lekker mn pokemon en let nergens meer op!
    Moet ook zeggen dat ik er wel klaar mee ben ook.
    Kom hier nooit dratini's tegen, bulbasaur en charmanders al helemaal niet (ja laatst met kerst tijdens een actie)
    En zie iedereen met dragonite's, charizards etc aankomen. En niet 1, neuh minstens 3.
    Dat heeft/haalt voor mij de lol er wel af!
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Tijdens die kerst actie lagen de starter Pokemons voor het oprapen.
    Als je ze nu nog niet hebt dan ligt dat niet aan het spel ;)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het veroveren van een gym heeft nu geen zin meer. Zitten vol met 3000+ Pokemon die allemaal afkomstig zijn van dezelfde gozer die aan het cheaten is. Je zou het bijna zelf gaan doen. Er is geen enkele motivatie meer om zelf je Pokemon op zo'n niveau te krijgen want een hacker heeft toch altijd meer of betere Pokemons.

    Word ook niets aan gedaan...

    Dan ligt het wel degelijk nog steeds aan het spel. De Pokemon spawns in kleinere steden (vergeleken met Den-Haag, Rotterdam, Amsterdam) zijn om te janken. Hier in Breda kom ik constant dezelfde onzin tegen ... en dan heb ik de hele stad al gehad. Sure, het tikt lekker aan kwa kilometers maar een zeldzame Pokemon kom je hier niet tegen. Ik heb geen Onyx, geen Blastoise, Charizard of andere dikke Pokemon puur omdat er hier geen kut zit. Dat maakt het spelen niet leuker.

    Tijdens het Starter Pokemon Event liep ik hier en daar eens een starter tegen het lijf. Leuk, maar bij lange na niet hetgeen wat ik nodig had om ze te kunnen evolven. Met de introductie van Generatie 2 vind je ze nergens meer. Dus de Gen-1 PokeDex zal nooit compleet worden.

    Vond het Pikachu Event van afgelopen week ook fantastisch. Nergens te vinden.

    Pokemon-Go was weer even leuk maar actief spelen doe ik al niet meer.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap bovenstaand inderdaad wel. De laatste tijd gebruik ik ook steeds vaker pokehunt omdat er overal hetzelfde zit. Uiteindelijk daardoor nog iets van 10 pikachu's gevangen met de laatste event.

    Charizard, Blastoise en Venosaur had ik ooit nooit gehad zonder die event en dan woon ik nog in "bevolkt" gebied. De auto pakken voor een speciale pikachu doen je ook niet zo snel.

    Dat het spel, op zijn zachts gezegd, niet aantrekkelijk is voor rural spelers snap ik maar al te goed. Maar dit zal niet zo snel iets zijn waar ze iets aan gaan doen.
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik heb tijdens deze actie kilometers zat gelopen. Resultaat dat ik blastoise kon evolven. Charmander en bulbasaur zit ik op de helft ofzo. Dusja heb er wel wat gevonden maar niet genoeg! En dat lag zeker niet aan de tijd dat ik op pad was.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Daarom sterft generatie 2 nu alweer af. Het is leuk om nieuwe Pokemon te vangen en ik zie mensen het spel spelen ... maar je hebt in de kleinere steden geen variatie of zeldzame Pokemon. Om nu speciaal naar Den-Haag, Rotterdam of Amsterdam te gaan voor een Onyx? Nee dank je. Bovendien spawnen er elke keer dezelfde Pokemon ... je kan er de klok op gelijk zetten.

    Maar inderdaad, hier zal geen kut aan gebeuren. Zelfde aan de vele hackers/spoofers die met belachelijk sterke Pokemon al maanden de gyms vasthouden. Niets aan te doen :)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Zelfs in Kijkduin spawnt er geen reet meer
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben laatst een middagje Kijkduin geweest en had minimaal 20 nieuwe Gen 2 pokemons gevangen.
    Mij hoor je niet klagen :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eindelijk een Tyranitar en dan krijg je vrijwel de slechtste moveset :mad::mad::mad:

    [​IMG]
     
    Siemenn en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Nice. Hoe dan? Enkel eieren?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup, krijg eigenlijk alleen maar larvitars uit mijn 10K eieren. Op zich ook niet heel gek want echt zeldzaam zijn ze niet in 10K's.

    Inmiddels ook mijn 3de dragonite maar nog steeds niet de moveset die ik wil...dus we gaan vrolijk verder...
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Nice pik. Ik heb ook 3 Larvitars gekregen uit mn laatste eggs. Dragonite heb ik nog steeds niet helaas..
     
    Cookie vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    10 KM ei ... Dragonair ... gtfo.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    [​IMG]

    Eindelijk

    84,4% IV, niet mega awesome maar goed genoeg imo
     
    Cookie en Killamonkey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina