1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pokemon Ruby/Sapphire

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ajax, 18 jul 2003.

  1. Ajax

    Ajax Guest

    wie gaat Pokemon kopen

    Ik ga em meteen op de releasedag kopen(25 juli)
     
  2. lord_vader

    lord_vader ruler of the galaxy

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, samen met een leuke GBA SP
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kijk nog wel eventjes, als ik geld overhou ga ik hem kopen..
     
  4. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit te twijfelen. Ik had een aantal revieuws gezien en die waren niet bijster goed. En ik ben nog nooit met pokemon in aanraking geweest, dus ik weet er ook nix vanaf.

    Liever golden sun halen maar. Maar weet iemand waar je deel 1 van golden sun nog kan halen. Echt ik vind hem nergens meer.
     
  5. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf haal ik hem niet maar mijn bro heeft hem al zo een inport winkel
     
  6. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn broertje heeft ze alle 2 al gedownload
     
  7. Ajax

    Ajax Guest

    ik kan em ook zo downloaden maar dat ga ik niet doen,omdat ik em mee wil nemen op vakantie
     
  8. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat stoer ofzo en vinden we het interessant? Misschien moet je het aan de politie gaan vertellen. Je broertje is gewoon een ordinaire dief.
     
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    GSUS zeg. Goede middag jij. Is idd niet netjes het downen. Maar ik denk (lees: Weet zeker) dat jij ook wel een mp3'tje op je pc hebt staan.

    En misschien is zijn broertje wel 6 jaar en heeft niet zoveel geld voor een nieuwe game en test eerst of het wel wat is, om daarna het orgineel te kopen.

    En maybe moet jij maar ff naar de politie stappen en mij aan te geven want ik heb net een mp3tje gedownload.

    suc6.

    Ontopic:
    Is die pokemon wat of is het hetzelfde als al die andere? Heeft deze game nog wat vernieuwingen. Is ie het down..... Kopen waard? Ik had namelijk ergens gelezen dat de GFX precies hetzelfde zijn als al die andere.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  10. Ajax

    Ajax Guest

    ja gfx is precies hetzelfde alleen iets mooier

    ik vind het kopen waard, omdat ik altijd al fan was van pokemon
     
  11. Ajax

    Ajax Guest

    trouwens heeft iemand em al ergens in de nederlandse winkels zien liggen?
     
  12. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    duh tuurlijk ga ik 'm kopen! (ruby).


    zowel in NGC als in Gamequest kreeg de game een 9..

    graphics zijn ongeveer hetzelfde.. wel iets mooier, maar persen absoluut niet alles uit de GBA.. bij pokémon gaat het er gewoon om dat je op een gegeven moment opgezogen wordt door alles wat in het spel gebeurd.. misschien kan je even een van de vorige versies downloaden of lenen zodat je een beetje weet wat je te wachten staat.. (het moet wel even op gang komen, maar daarna heb je een echt wrede game)
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  13. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok bedankt. Ik ga hem zeker ff proberen binnekort. Hoe weet ik nog niet maar dat boeit niet ;)
     
  14. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Alvast een waarschuwing, niet alle pokémon zitten in de game(s). Er zijn er een goede 100 uitgehaald die alleen op 'andere' manieren kunnen worden verkregen (lees: GameCube link-up).
    Als je dus echt voor het 'allemaal verzamelen' gaat heb je dus een aardige set-up nodig.
    Zelf ga ik nog wel een Pokémon halen, mara het gaat mij meer om een lekker team neerzetten ipv het allemaal verzamelen. Voor de beelden hoef je het iig niet te doen.

    Golden Sun is overigens nog steeds bij Nintendo verkrijgbaar (voor winkels bedoel ik dan), dus je zou hem gewoon moeten kunnen bestellen...
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Pokemon Ruby ga ik kopen voor m'n broertjes verjaardag.
    Pokemon Sapphire is voor mezelf. *)
     
  16. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem met een kopen!
    Ik heb hem gespeelt op de _O_PU Awards_O_ echt vette shit die grafics echt mooi._O_
    Maar ik weet nog niet welke versie.:D :D :D
     
  17. Ajax

    Ajax Guest

    neem je ze toch allebei:+
     
  18. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    YO thnx.

    Ik heb net bij nedgame.com Golden Sun (deel 1) besteld. Eindelijk gevonden. Ze hebben daar ook deeltje 2 en zo een strategy boek:). GS zal maandag of dinsdag hier op de deur mat vallen.

    Zal wel ff bezig zijn met GS, daarna zal ik eens Pokemon testen.
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe, ik zit nu in amerika en heb em laast gekocht,
    anyway., hij speelt wel lekker, en ik heb al 7 badges in ongeveer 15 uur. ik heb een team van 6 pokemon waarvan
    ik er 1 gebruik :) (laatste versie van mudkip --> level 52)


    de resty van mijn team word gebruikt voor HM`s en TM`s
    er zitten erg coole dingen in het spel zoals Secret base enz maar je mnoet zelf mmaar uitzoeken hoe dat werkjt :)

    ik heb overgens de ruby versie, je kunt ook nog een linkup doen met een E-card reader (www.nintendo.com voor meer info daar over).. die heb ik dus ook (komt MISSCHIEN niet uit in euroipa, ander oktober 200:cool:, en dan met die kaartjes, daarvoor heb je wel 2 GBA`s nodig, ik heb alleen nu me gewone gba ni9et bij :mad:

    GOlden Sun? is dat leuk?"ik denk er namelikjk over om die ook nog ff te koipen (deelo 2 dan..)
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  20. Ajax

    Ajax Guest

    ze zeggen dat golden sun 1 leuker is dan deel 2
    en als je golden sun 1 niet hebt gespeelt snap je helemaal geen snars van deel 2
     

Deel Deze Pagina