1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Poll: Avatars en Signatures!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Goiz, 30 jan 2008.

?

Wat zou je het liefst hebben?

  1. Avatars van 80 x 80 (zoals nu)

    46 stem(men)
    32,2%
  2. Avatars van 100 x 100

    54 stem(men)
    37,8%
  3. Avatars van 120 x 120

    19 stem(men)
    13,3%
  4. Meer kb ruimte voor avatars! (nu is het max 20 kb)

    67 stem(men)
    46,9%
  5. Signatures van 350 x 20 (zoals nu)

    34 stem(men)
    23,8%
  6. Signatures van 350 x 30

    17 stem(men)
    11,9%
  7. Signatures van 350 x 40

    26 stem(men)
    18,2%
  8. Signatures van 350 x 50

    36 stem(men)
    25,2%
  9. Signatures moeten statisch zijn (niet bewegen)

    34 stem(men)
    23,8%
  10. Signatures hoeven niet statisch te zijn

    59 stem(men)
    41,3%
  11. Anders, namelijk......

    4 stem(men)
    2,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zodra geanimeerde sigs worden toegestaan ga ik deze gebruiken:

    [​IMG]

    Dus alsjeblieft, doe dat het forum niet aan... :+
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Stoort me niet eens :+, maar je post toch zelden in de threads waar ik post, dus ik zal er weinig last van hebben :D
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Less is more, dus helemaal geen signatures vind ik ook prima :). Avatars 80x80 en niet te flashy!
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Signatures heb ik ook niks mee, alleen maar storend. Heb dat ook uitstaan.

    Hoe kan het, ondanks dat het uitgeschakeld staat bij mij, dat ik de signature van HanTheMan wel zie?

    En Ruttyx, zullen ze het dan alsnog terugdraaien naar 80x80 denk je? :+
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  5. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iemand heeft dit als signature mag dat? Hoewel dat wel groter is dan de toegestaande 5 regels, ongeveer 6 regels :eek:

    het profiel
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik denk dat dat niet echt meer is opgemerkt. Aangezien hij al geruime tijd niet meer online is geweest.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar heb je wel een punt. STEL animated sigs zijn toegestaan, waar ligt de grens tussen wat irritant is en wat niet?
     
  8. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    dat is precies wat ik ook zei maar sommige lezen niet verder dan een paar woorden ik zei dat er zoals die daar aangegeven word weggehaald mag worden maar bijvoorbeeld die van gamercard.net wel die verandert maar af en toe en meestal zie je die nog geen eens bewegen miss 1 keer maar.
    maar daarna lees je toch verder dus valt eigk niet zo eens op ;)

    /Mod Graag iets meer gebruik maken van interpunctie e.d. Maakt je post een stuk prettiger om te lezen! :) -Arjan
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kijk dat kan iemand ook doen met zijn avatar. Net zo irritant. Persoonlijk denk ik dat het geen vaart zal lopen en dat je rustige sigs zal gaan zien (zoals de gamerbar)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ah, dat heb ik over het hoofd gezien. De sigs staan echter wel in het gedeelte waar je geconcentreerd naar zit te kijken om te lezen.
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk naar dat ding krijg ineens dikke koppijn
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daar heb je ook een punt, maar k denk wel dat dezelfde regel geldt als het gedogen van de grotere sigs. Daar hebben jullie ook een grens gesteld (Wat ik iets lastiger vind), want ik zie graag iets creatiefs en met 20px max heb je wat minder speelruimte.
     
  13. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    en de sig van modder-eter is ook te groot ;) dus zet daar maar een leuk tekstje onder.
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies wat mensen allemaal van plan zijn om in een sig van... wat zal het zijn 40px hoog... te gooien, maar je kan natuurlijk ook gewoon alleen Gamebars toestaan als animatie.

    Anders krijg je er denk ik toch wel weer gezeur mee, dat een groepje leden vindt dat een bepaalde geanimeerde sig wel kan en een moderator niet. Dan krijg je ook alleen maar weer van die nutteloze rellen...
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Laten we dan meteen alle animatie afschaffen. Want geanimeerde avatars zijn minstens zo'n klets als een geanimeerde sig.

    Ik snap ook echt niet waarom die sig van nanoic wel mag (echt ontzettend irritant is die) en mijn vorige sig (een userbar die om de 15 seconde naar een andere userbar veranderd, 5 bars in het totaal) niet mag.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Opzich heb ik wel zin om een lekkere grote Grand Theft Auto IV signature te gebruiken. Zou wel leuk zijn, maar denk niet dat het past bij dit forum en veel mensen zien een signature ook niet zitten. :)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat krijg je nu oook met transperante sigs of net iets grotere sigs.. sommige sigs zijn 23px en eigenlijk te groot.. Ik heb een beetje tabak van gedoogbeleid. Maar ja XBW is af en toe net als dit nieuwe kabinet. <Betuttelend>
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Is het juist niet betuttelend om een sig van 3px te groot te verwijderen? :+

    Anyway, deze discussie is voorlopig afgesloten. Wanneer we het beleid betreffende avatars en signatures herzien zal er te zijner tijd wel een nieuwe thread komen.

    - Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina