1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Prey 2

Discussie in 'Games' gestart door janter, 16 mrt 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    No comment aldus Bethesda.

    Zuur, Prey nooit gespeeld maar dit zag er echt tof uit. Lekker sfeertje en mooie beelden, informatie was ook nice.
    Hup Eidos/Square Enix, ook kopen!
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou echt fucking waardeloos zijn, ik keek erg uit naar deze titel. Het had allerlei elementen uit andere games in een fucking nice sci-fi jasje. Als Bethesda al 'no comment' zegt...dan weten we genoeg lijkt me. Ze kunnen ook gewoon zeggen dat het onzin is wanneer het een leugen is , toch? Heh :mad:
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou het enorm kut vinden. Anderzijds is het al zo lang stil rondom deze game, dat het me ook niet meer zou verbazen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik plof echt als deze game geannuleerd word. Prey I was lijpe shit en ook al is de gameplay van Prey 2 totaal anders, het beviel me allemaal prima.

    Ik begin mijn vertrouwen in studio's op deze manier steeds meer te verliezen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Development of Prey 2 has not been cancelled but the game will not be released in 2012 as planned. The delay is due to the fact that game development has not progressed satisfactorily this past year, and the game does not currently meet our quality standards. Prey 2 has shown great promise and we regret disappointing our fans. We have made a substantial investment in game development to deliver the experience fans want. We are determined only to release the AAA game that fans rightfully expect, and are unwilling to compromise our quality standards to meet a release schedule.​
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jammer. Maar da's wel eerlijk en daar kunnen er een hoop een voorbeeld aan nemen... ik hoef ze niet te noemen denk ik. :+
     
  8. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeaaaaaaah!
     
  9. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    :mad:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zeker :mad:

    Beetje slap van Bethesda.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ach, was ook wel te verwachten. En dan kunnen ze hem beter cancellen dan nog jaren te blijven modderen tot er uiteindelijk een crappy game uit komt. Ook al had ik graag een tweede deel gezien, ondanks ik het jammer vond dat er al enkele toffe features uitgehaald waren.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Godverdomme zeg!

    Juist een game die er best uniek uit zag, ondanks dat ie leentjebuur bij veel games speelde. En tijdens E3 lieten ze op een site een hele toffe gameplay video zien en het beloofde veel goeds, kut hoor. Maar ja...

    Hopelijk koopt iemand de rechten van Prey 2 over zodat de game alsnog afgemaakt kan worden. Een beetje zoals het geval met Sleeping Dogs was.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hup Square Enix, ook maar kopen.
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Was dit niet al een aantal maanden bekend?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En zet maar neer bij Eidos Montreal. _O_
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Prey 2 not canned after all, says Bethesda’s Pete Hines

    Prey 2 has not been axed, according to Bethesda’s European marketing boss, Pete Hines, citing translation errors as the source of erroneous reports.

    “To clarify, I didn’t say Prey 2 was canx. Gave an interview in English, translated to Dutch, translated back to English,” Hines tweeted.

    The interview in question comes from IGN NL, and was translated back into English by auto-translate and BeefJack.

    http://www.vg247.com/2012/08/28/prey-2-canned-by-bethesda-says-pete-hines-report/
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nederlandse media die klakkeloos alles overneemt zoals gewoonlijk. :emo:
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De verklaring van Pete Hines is nogal opvallend. Hij heeft een interview gedaan met Jan Meijroos van IGN NL, echter zegt hij dat het misverstand komt omdat het hierna terugvertaald is naar het Engels. Deze laatste stap lijkt me echter niet aanwezig, het gaat namelijk om Engelse citaten die in de bron enkel vertaald zijn naar het Nederlands en daarin - mits er geen fouten gemaakt zijn - laat hij toch duidelijk weten dat de game voor nu geannuleerd is:

     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Uiteindelijk zal hij gewoon op next-gen verschijnen.
     

Deel Deze Pagina