1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Prey 2017

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 29 apr 2017.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat ie jouw Steam tag?
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
     
    Zifnap en Defanatic vinden dit leuk.
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Toffe review (ik check deze account vaker) maar ik heb altijd wat reserveringen bij dit soort youtubers. Hij heeft de game blijkbaar al eerder dan de normale pers en die publiceren nog geen recensies. Aan de andere kant bevestigt dit wel wat ik zelf dacht na het spelen van de (uitgebreide) demo. de positieve geluiden klinken goed en vanavond ga ik zelf beginnen.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hij heeft hem helemaal niet eerder.
    Die review copy's worden gewoon tegelijk eruit gestuurd.
    En het embargo vervalt voor iedereen opdezelfde dag.
    En als je een pagina terug kijk zie je gewoon meer reviews staan.
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik had de game dinsdag al, dan kuin je er echt wel een review uitpompen hoor.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Geweldige review. Ik dacht de hele tijd al "goh, dit lijkt op System Shock 2" en een paar minuten later wordt die titel meerdere malen genoemd als vergelijkingsmateriaal! Dat is trouwens een super compliment; SS2 is de spirituele voorganger van Bioshock en één van de meest memorabele FPS games (naast de Halflife serie) die ik ooit heb gespeeld. Ook deze titel ziet er super puik uit! Nog meer verplichte kost dit jaar en ik hou wel van een "slimme" / sfeervolle FPS op z'n tijd. Added to wishlist!
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2017
    Rienbu, Arno S. en Smok3y vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    ACG review policy (hij heeft het hier vaker over):

    Integrity Statement "Any game supplied by PR/Dev is purchased again upon its release and given away to Patrons. No game is reviewed for free and no sponsorships for game reviews taken."
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Exact waar ik naar opzoek was. Ben nog steeds bezig met DOOM en, hoewel erg vet, vind het toch te brainless shooting. Natuurlijk kenmerkt dat DOOM heel erg maar mijn voorkeur gaat altijd uit naar idd "slimme" shooters met veel sfeer en verhaal.
    Gisteren aan begonnen en de game levert nu al.
    Jammer van de performance op de PS4 als input lag en bizarre geluidskwaliteit.
    Het ontbreken van Pro support is een beetje jammer maar ik kan dat snel vergeten gelukkig.
    Laat het mijn feestje niet verpesten iig. Mijn goty van vorig jaar (TLG) werd geteisterd door performance issues en man wat heb genoten van die game.

    Have fun all!!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Daarentegen draait de pc versie zeer goed! Mag ook wel een keer na al die vreselijke ports van de laatste jaren.
     
    Servantes, Rienbu, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vergeet de "boost" toggle niet aan te zetten bij games die niet specifiek PS4pro ondersteunen. Dat is niet automatisch na de systeem update.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zeer vette game!

    De Gloo gun waarmee je dus ook op hoger gelegen gebieden kan komen, de mimics, dat recycle apparaat en dat apparaat waar je zelf items mee kan maken, de sfeer en al die boeken, notes, emails die je kunt lezen. En natuurlijk de skills die er oa voor zorgen dat je gaat backtracken om andere kamertjes te checken. Plenty te doen hier en ik vermaak me prima.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Sowieso! Schande dat het benoemingswaardig is dat de pc versie eens een keer goed loopt. Elk platform zou gewoon solide moeten zijn, maargoed dat is logisch.

    @Zifnap

    Deze staat bij mij aan meen ik. Reset dat na een systeemupdate?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met die dlc shizzle die je erbij krijgt? Bij de fysieke Xbox One versie kreeg ik het Cosmonaut shotgun pack erbij. Allemaal items enzo.

    Ik zou ze moeten vinden in de kluis van Morgan, maar helaas niks dus. Bug?
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Vreemd, het is die kluis links in de hoek als je voor je bureau staat.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is al opgelost. Ik had de code gisteren geactiveerd en dacht dat het automatisch zou installeren. Bleek de pack nog vrolijk in Ready to Install te staan. :)

    Die safe in het begin, debriefing safe. Wat is de code daarvan? Ik ben nu al het hele demo gebied afgeweest en die code nergens kunnen vinden. Op dat bord in dezelfde kamer staat de code maar die is niet te lezen.
     
  16. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    tip kijk in je kantoor de video van jezelf. Ik zag het ook pas de 2de keer.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik dacht dat ik na Zelda voor een behoorlijke tijd niet zo verslaafd zou zijn aan een game, maar ik blijf Prey spelen.
    Ik zou heel even spelen, maar ondertussen alweer 4 uur gelogd. In tijden niet zo op het puntje van mijn stoel gezeten tijdens een game.
     
    Killamonkey en Arno S. vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee, dat denk ik niet. Maar sommigen hebben die optie zelfs na introductie niet aangezet. Is ook nooit duidelijk op de dashboard melding van gegeven. Jammer dat de deadzone nog steeds zo gaar is... dacht dat het was verbeterd t.o.v. de demo?
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dit. Geweldige game tot nog toe!
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vraag het mij ook af. Dat is die kamer waar ook die tandarts achtige stoel staat toch?

    Edit:

    Gevraagd op GAF en dit is het antwoord

    You have to make it to your office. Watch the video on your computer and you can see the code on the whiteboard if you look to the left

    Het is

    5150
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2017

Deel Deze Pagina