1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Prey 2017

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 29 apr 2017.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaaaah kijk, we hadden net even iets beter moeten opletten toen, haha. Nice hoor. Anyway ik heb daar een scope chipset gevonden maar die kan ik nog niet installeren omdat op alles daar nog een slotje zit. Dit opent zich later zeker?
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Jullie moeten allebei een bril kopen wat Arno.S gaf hier ook al aan waar je hem kon vonden.:+

    Ik ga er nu aan beginnen!
    Ben benieuwd.
     
    Rienbu en Arno S. vinden dit leuk.
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha, en ja uiteindelijk krijg je tech om die chips te installeren. Breid ook je mods uit voor meer slots.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Denk het man.. moet ook nog die scope slots unlocken

    Hahaha!! Veel plezier man. Game is vet zo ver
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vanavond eens de demo proberen nu ik weer een PS4 heb:cool:
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Als je dat eerste schietwapen oppakt.
    Dat geluid wat je dan hoor deed me heel erg aan de Stranger Things intro denken.
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Vandaag zo'n vijf uur gespeeld. Heerlijk verslavende game! Best spannend ook omdat ammo en health best schaars zijn en zelfs de kleine enemies veel damage doen op hogere moeilijkheidsgraad. Je moet echt over elke kogel, granaat of medkit nadenken. Battles zijn ook echt tactische aangelegenheden. Sfeer en verhaal zijn tot nog toe ook enorm tof. De wereld nodigt echt enorm uit om te verkennen en te ontdekken met overal wel iets te doen/vinden. Ben enorm te spreken over Prey :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gloo cannon of Disruptor gun bedoel jij?

    Je hebt redelijk in het begin een quest dat je ene Sylvain Bellamy moet vinden. Ik heb nu een tracking bracelet gevonden en in de computers kan ik bij Crew allemaal mensen kiezen. Zodra ik eentje activeer komt er een waypoint te staan en ook een objective. Locatie die en die staat er dan. Dus ik koos gewoon iemand maar dat bleek een
    phantom te zijn. Geen mens meer, maar de objective krijgt geen update. Ik kon niets anders doen dan hem killen.
    Objective failed.....hoe zit dit?

    Prey beloont de echte verkenner behoorlijk. Heb echt elke kamer doorzocht vandaag voordat ik ook maar verder ging dan het demo stukje en je komt plenty tegen. Ook als je ergens niet kan komen omdat je moet klimmen....Gloo cannon gebruiken. Love it.\

    By the way.....mochten jullie het nog niet weten....

    Easy achievement: In het begin jezelf laten doodgaan door de propellor van de heli. Ik dacht ik klim die chopper op en eens kijken wat er gebeurd als ik door die propellor jump......beloning! :D
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2017
    Rienbu en Killamonkey vinden dit leuk.
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Met de recycler grenade kun je ook een blokkades van objecten opslokken.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja bij die Gloo cannon.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zero gravity is de shit!

    En terwijl ik door de
    ruimte zweef zullen we maar zeggen, kom ik een verlaten space shuttle tegen met dode bemanning binnenin en zo'n audio recording van hoe en wat.

    Dope!
     
    Arno S. en Killamonkey vinden dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    De game is best pittig op normal man.. die phantoms killen je met gemak en ik vind bijna geen suit repair kits.. weet iemand waar de plans voor die kits liggen? Zou top zijn als ik die zelf kan maken.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Dacht al dat het aan mij lag.
    Voor die phantoms gebruik ik een recyler charge 1 is al genoeg daarvan.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    De wrench is verrassend sterk. Anders Shotgun in de face. Ik gebruik altijd eerst de Gloo gun om hem te slowen, close the distance, combat focus aan en paar knallen in de face of meppen met mijn wrench. Werkt prima. Heb nu ook vaak een turret bij me die ik dan deploy om ambush te creƫren en die ik repareer als ie kapot is. Daarnaast geeft eten en drinken +5 health en daarna nog eens 5 health door well fed bonus over vijf seconden verspreidt. Kost wel even tijd maar kan net schelen. Water drinken levert ook health op. Verder zijn er bijna altijd manieren om ergens voorbij te sneaken. Combat is niet altijd noodzakelijk.

    Daarnaast zijn er plekken waar je drones kunt activeren die je suit of health naar 100% brengen. Kost even backtracken maar je zit dan wel weer op 100%.
     
    Rienbu en Arno S. vinden dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wat heel goed op Phantoms werkt is die stun gun met charged shot.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wel leuke demo, maar damn ik schrok me kapot van het volume van de muziek. Zeker als de game opstart. Is dat gefixt in de volledige game want dit is toch wel iets te hard hoor.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Reclycler charge? Hoe kom ik daaraan?
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ik vind ze steeds.
    Dat is die granaat als je die gooit veranderen ze in material dat je kan gebruiken om dingen te maken weer.
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Geluid is prima in de full game. Ik kom om van de items, je moet gewoon elke kamer helemaal doorzoeken.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Klopt. Ik inmiddels ook... Begin was echt goed omgaan met alles wat je hebt. Loop nu rind met 300+ pistol ammo, 20+ medkits en een shitload aan andere stuff. Enemies zijn nu wel sterker dus heb ook meer nodig, maar als je zoals ik bent en elk hoekje en gaatje uitpluist, dan kom je op een gegeven moment om in ammo en spullen. Ergens wel een beetje jammer, maar aan de andere kant ook wel relaxt ;)
     
    Arno S. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina