1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet hoelang "eindelijk live" is,maar niet alle spellen zijn online hetzelfde als offline....dus ik wens je succes!! _0/
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Waarschijnlijk is onze gewaardeerde vriend Dapower nog niet zolang online aan het ballen. We hebben al veel mensen gezien die voor het eerst online komen, het spelletje offline leuk beheersen en op 6* met gemak de CPU verslaan en daardoor een ietwat overmoedige houding aannemen. En vervolgens online afgedroogd te worden, want dat gaat zeker gebeuren tegen gasten die het spel al een tijdje online spelen......... Ik wens je hierbij ook veel succes, je zal het nodig hebben.....
     
  3. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg nou maar gewoon dat JIJ hem van de mat kan spelen... }:]
     
  4. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ff paar man toegevoegd. Ik heb sinds de kerst xbox live.
    Maar ghost14 alles leuk en aardig, je friends list is vol!
    Dus we zullen wel zien, cu
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik ben graag de underdog......... :cool: . En ik praat het liefst met mijn digitale voeten dus je zult mij nooit horen zeggen dat ik iemand afmaak.....
     
  6. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm kzal em eens even leeg gooien
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb je request accepted. Maar ik heb nu rijles, vandaar dat ik jou invite (en die van Dapower NL) niet accepte. Ik ben er mischien over een uurtje weer! :)
     
  8. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kreeg aardig wat kansen inderdaad, en had zeker moeten scoren.
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb de Game eindelijk !! 8) Voeg me toe op Live en misschien spelen we vanaaf nog wel een potje. ;)
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net nog even met 5-1 van Inter gewonnen samen met Arsenal. Heerlijk duo dat Henry en Bergkamp. Eerst 1-0 achter komen, en dan 5-1 winnen. Heerlijk. :)
     
  11. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie durft :p
    Gamertag : Castro Le China
     
  12. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Sonic circle? kon gisteren niet op je invite ingaan, zat te wachten op een cup wedstrijdje...sorry.

    Jammer dat je geen berichtje kan sturen naar iemand om dat ff te melden, maar goed.
     
  13. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik gisternacht nog 2 potjes tegen jou gespeeld !
    Leuke wedstrijdjes....alleen jammer dat het gisteren dramatisch laggy was op live !
    Maar leuke potten, moeten we nog eens doen !
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vanmiddag weer een heerlijke pot gespeeld. Hij had 1000 punten meer dan mij ofzo. (maar dat zegt niets). Hij kreeg genoeg kansen, en ik ook. Het ging dus gelijk op. Met 1-0 gewonnen door een fraai uitgespeelde kans! :)

    Daarna tegen een fransman, maar die quitte na 5 minuten! :{
     
  15. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd het was idd erug leuk!nog eens
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Net echt een hele leuke wedstrijd gespeeld. Tegen een Engelse. Hij speelde met Ajax dus dat is wel weer is wat anders en zat lekker te lullen. Ik heb 2 potjes gespeeld met um en het was dikke lol. Lekker lullen over onzin enzo. Ik heb wel geen 1 keer gewonnnen (0-0 en 0-:cool: maar dat maakt niks uit. Ik heb hem gelijk maar toegevoegd als vriend. Echt 1 van mijn betere live ervaringen..

    Daarna ging het bergafwaarts. Moest tegen Real Madrid en de stats stonden op random. Ik nam Arsenal en mijn hele team was dr aan (blauw of wit) en dan neemt zo'n lul Real Madrid. Ik ergerde me er echt dood aan en ben dus ook lekker gequit. Het was ook te irritant dat steeds als ik erdoor kwam, hij me neerschopte en geen kaart kreeg..Damn ik haat die mensen. Real Madrid zuigt zowiezo bigtime!
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit is toch geen reden om te quitten? Mij overkomt het ook wel 's, dat m'n spelers slecht zijn die wedstrijd. Maar ik probeer er maar het beste van te maken, want verliezen is beter dan opgeven!
    Laat dit maar niet aan Cyrax lezen, want die zal je wel 's even toespreken! :+

    Maar ik vind het niet kunnen..ook al zijn je spelers slecht en gaat de wedstrijd niet zoals je wilt, je hoort 'm gewoon uittespelen naar mijn idee!
     
  18. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    quitten blijft gewoon superslap, klaar.

    SNK.... jammer dat we gisteravond niet een potje konden spelen, volgens mij liepen we elkaar steeds net mis :)

    Ik speelde tegen 1 of andere Fransman... veel last van lag helaas, echt super irritant... Het bleef de hele tijd 0-0, dus er kwam een verlenging. Ik kreeg echt mega kansen, maar hij scoorde in de eerste helft vanuit een counter... zwaar balen :mad:

    Het blijft toch het beste om alleen met je buddies te spelen, heb je tenminste grote kans dat je zonder lag kan spelen.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het al gezien haha..... Maar goed, deze discussie zal toch weer nergens toe leiden omdat niet iedereen hetzelfde denkt over een gezellig potje op live. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken hoor...
     
  20. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Arsenal is even goed als Real Madrid
    2. Voordat je een game joint, kan je zien of de pijlen op normal of random staan
    3. Tja, niet iedereen speelt om te voetballen, sommigen willen gewoon alleen winnen.
    4.
    Je doet nou net of jij Arsenal kiest, je hele team blauwe en witte pijlen blijkt te hebben, de tegenstander dat ziet, en dan pas Real Madrid kiest..... :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina