1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nog veel gasten die dit over live spelen??? Kon gister amper een game krijgen. Speel hem nu op de 360 en is toch wel ff wennen met die nieuwe controller. Kon het zwarte knopje niet echt goed vinden. Maar is denk ik ff een kwestie van wennen en oefenen. Maar asl er mensen zijn die willen spelen voieg me maar toe!!!
     
  2. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel werkt perfect op de 360? dan toch maar eens kopen, te lang geleden dat ik pro evo heb gespeeld.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik vond dat hij goed liep hoor. Alleen ff wennen aan de controller meer niet. En natuurlijk jammer dat je je oude optionfile niet kan gebruiken.
     
  4. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrrrrrr

    ben deuntje van pes5 zat, vooral die trompetist
    ben melding 'no opponent found' melding zat, terwijl half europa pes5 speelt,
    ben mn live verbinding zat, haper de haper, terwijl de xbox nondeju naast de ontvanger staat,

    zo! ff lekker zeure, mag ook wel es
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Jouw 360 doet het tenminste nog....ik ben de mijne al 2 weken kwijt voor reperatie....:mad:
     
  6. kevin360

    kevin360 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ?

    Jongens, ik heb een 360 maar geen live gold. Ik heb op de xbox pro 5, kan ik de 360 updaten als ik gold neem zodat ik pro 5 ook op de 360 kan spelen?
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Jah dat kan.
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    damn... oef...
     
  9. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is echt een bug om van te gaan huilen.. En ALS je dan eindelijk eens een tegenstander vind, is het iemand met een slechte verbinding of accepteerd hij je niet ofzo.. Bleeeehhh
     
  10. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Vannacht er een paar prachtige wedstrijden online gespeeld!
    -Ik speelde Barcelone tegen Inter(ik) en de eerste helft was bagger, weinig kansen over en weer en veel passen kwamen niet aan. Tweede helft was echt van een hoog niveau, en de tegenstander komt dan ook op een (opdat moment verdiende) 1-0 voorsprong door een voorzet van ronaldinho met Eto'o binnen te knikken. In de 70ste minuut kreeg hij, een in my humble opinion onterechte, penalty en stond het 2-0.
    Ik dacht eerlijk gezegd dat 't nu over voor mij was, maar opgeven deed ik niet.. En in de 80ste minuut kwam een klutsbal voor de voeten van Adriano die er 2-1 van maakte.. En in de 86ste minuut kreeg ik een countermogelijkheid.. 3tegen 3, die ik goed uitspeelde en het stond 2-2.
    Verlenging.. Eerste helft verlenging: het kon nog alle kanten opgaan en beide partijen kregen genoeg kansen maar geen doelpunten. Tweede helft verlenging: Eerste de beste kans die ik kreeg schoot ik van buiten de 16 met Martins erin.. 2-3.. Hierna speelde ik de wedstrijd uit en de punten waren binnen..

    -Blablablaa, door slecht spel 3-0 achter. Nog voor rust tot 3-2 gekomen(beide keren in blessure tijd). Na rust 3-3, maar in de verlenging won hij met 4-3.. Jammer maar helaas..

    Ik speel dit spel echt weinig online.. Ik heb er pas zo'n 100 wedstrijden opzitten ofzo..
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan moeten wij maar binnenkort ff gamen. Speel hem ook veelste weining online. Bijna alleen maar tegen zo'n vriend van me.
     
  12. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    jaah ik speel ook te weinig.. nog geen 10 wedstrijden online gespeeld.. ik irriteer me na 2wedstrijden alweer aan de lag van de tegenstander.. ik kan daar gewoon niet tegen..
     
  13. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie zaak ik speel haast elke avond wel online
    kwa punten heb ik rond de 1700 - 1800
    wil iemand spelen?:)
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Castro wij moeten binnenkort maar weer eens tegen elkaar. Zie je daaf eigenlijk nog weleens online???
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die loser heeft geen xbox live meer. Ik moet het maar is gaan aanvragen, want ik wil toch wel weer is online PES spelen.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Shit daaf ik miste je al man!!! Waarom geen live meer dan joh kerel???
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik hem dan op de kop getikt.. 25 eurie :)

    Voeg me toe als je wilt spelen : BennyNL
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb je al. Dus dat wordt binnenkort snel spelen.
     
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu 1014 punten dacht ik bij pes5 :D. Voeg mij ook maar toe als je een potje wilt;)
     
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga je toevoegen..

    En Don Juan, idd binnenkort maar eens spelen :)

    ff vraagje : ik heb een HDTV, 32 inch.. maar hij speelt PES niet in breedbeeld af.. kan dit niet?
     

Deel Deze Pagina