1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Probleem actie moderator] Cookie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Aernhem, 3 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Op mijn in het voetbaltopic geposte bericht:

    Wat er mee speelt is volgens mij dat Cookie een "ajax supporter" is en aangezien ajax die wedstrijd verloren heeft wil hij zijn frustratie kwijt door middel van een zogenaamde waarschuwing. Alles behalve objectief moderaten dus.

    Ik heb genoten van Ajax ja. Spannende pot, veel kansen, bal op de lat, paal. Strijd van Utrecht kant. 2-1. Prachtige pot. En dan krijg ik een waarschuwing? Mag niet eens genieten van voetbal op de zondagmiddag blijkbaar omdat een moderator gefrustreerd is?

    Als ik gepost had dat ik van Feyenoord had genoten was er niks aan de hand geweest, dat weet ik zeker. Daarnaast hoeft NIEMAND te weten hoeveel OW's ik dan wel niet heb dus ik weet niet wat voor toegevoegde waarde dit is aan de post? Dus vandaar dat ik hier het hier even meld.

    Daarnaast zou ik alleen posten als Ajax heeft verloren. Aangezien dat maar een aantal keer gebeurt is zou ik er dus maar een aantal keer gepost moeten hebben maar ik post er vaak zat dus ook dat is een onwaarheid van de moderator.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    //edit, ik gooi het in de groep.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik verplaats hem wel even naar de juiste thread want een aparte thread is wel iets te veel van het goede.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina