1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Probleem] Fifa 10 spelen tegen iemand uit je vriendlist

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PatersNL, 25 mei 2010.

  1. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een probleempje. Ik wil met friend uit mn xboxlive list fifa 10 spelen, maar als ik hem uitnodig of hij mij uitnodigt dan kunnen we niet met elkaar connecten. Ik heb dit probleem hier al wel vaker gezien en ik heb het probleem zelf ook al vaker gehad, maar hoe valt dit op te lossen?
     
  2. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat je hebt, maar ik weet niet hoe je dit op moet lossen :confused:
    Je hebt wss geen open NAT, dit heb ik ook maar het heb nog niet kunnen verhelpen.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Je nat open zetten door poorten open te gooien in je router en je xbox een vast ip adres geven. Welke router heb je?
     
  4. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoezo kan ik dan wel tegen veel willekeurige mensen gewoon online spelen?
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hielp bij mij wel! Kan nu tegen iedereen in mijn lijst had eerst nat moderate en toe had ik zelfde probleem. Sinds paar dagen nat open en wil alles wel! Dus lijkt me logisch dat het daar aan ligt.
     
  6. Mitzz

    Mitzz Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    In je xboxdasboard moet je bij help en options kijken. Daar staat wat je moet doen bij een strict nat; namelijk je router uitzetten en je xbox. 30 sec en dan weer je router aanzetten en dan weer je xbox, werkte bij mij prima!

    succes
     
  7. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zou ik gewoon tegen die friend kunnen spelen?
     
  8. Mitzz

    Mitzz Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    dan staat je NAT open en kan je tegen iedereen(!) spelen, volgens mij zelfs ook als jou friend een strict NAT heeft. Maar dan moet jij hem uitnodigen volges mij
     
  9. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als ik via spelershub iemand invite voor een ranked match kon hij in het begin niet private blijven (tussen de gene die ik invite en mij)

    Oplossing bij mij:
    Als je in het schermpje komt waar je ranked/ unranked kan selecteren, hier vervolgens 1 x met je stick naar unranked en weer terug naar ranked.... hierdoor staat ie op één of andere manier wel op private ranked (en in het begin als je ranked kiest niet). Hierdoor kunnen er ook geen andere mensen meer joinen (vreemde bug)

    bedoelde je dit?
     

Deel Deze Pagina