1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Probleem] Fifa 11 online

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PatersNL, 25 mei 2011.

  1. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey!

    Ik heb Fifa 11 vanaf de dag van release en heb toen me pas ingevoerd de code die achterop het boekje staat. Sindsdien had ik geen enkel probleem met online wedstrijden spelen. Maar net wou ik online wedstrijden gaan spelen en toen kon de game mijn pas niet vinden (mogelijk is ie beschadigd) maar ik had een optie om die pas te downloaden, maar dit downloaden doet ie niet, hij zegt dat er een fout is opgetreden en dat ik het opnieuw moet proberen. Aangezien ik dit toch wel aardig vaak opnieuw geprobeerd heb ik het idee dat er wat fout zit.

    Hebben jullie hier ervaring mee of hebben jullie hier een oplossing voor?
     
  2. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier precies hetzelfde probleem. Ben dus niet de enige dus denk dat het een probleem is bij EA.
     
  3. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe dit is op te lossen? Wordt er een beetje gek van en wil gewoon online spelen. Vrienden spelen wel gewoon online dus.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Online-pass opnieuw downloaden blijkt te helpen! ;)
     
  5. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals PatersNL al aangeeft krijg je dan de keuze om de pas opnieuw te downloaden maar zodra je daar op drukt krijg je een foutmelding.
    Is er een mogelijkheid om de online pass buiten het spel om te downloaden of ergens in een apart menu?
     
  6. Ajax Adam 14

    Ajax Adam 14 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is bekend

    Vandaag ging onverwachts de Xbox Live Marketplace offline. De online winkel voor de Xbox 360 is niet meer te bereiken. Een reden voor de problemen wordt niet gegeven.

    De Xbox Live Marketplace is op het moment niet te bereiken. Op haar servicepagina laat Microsoft weten dat gebruikers met de volgende onderdelen van Xbox Live problemen kunnen ondervinden:

    Gebruik van Indie Games op de Xbox 360 en Xbox.com.
    Gebruik van Games for Windows - Live op de PC.
    Gebruik van de Games Marketplace op de Xbox 360 en Xbox.com.

    Wat er precies aan de hand is met de service is onduidelijk. Xbox Live's Major Nelson laat weten dat "de Xbox Live Marketplace moeilijk doet" op zijn Twitter-pagina. Daarnaast meldt hij dat het Xbox Live team bezig is met een oplossing. Online gamen is overigens nog volledig mogelijk, alleen de Marketplace is niet te gebruiken.

    Waar afgelopen maand Sony grote problemen had met haar online service, waarvan de PlayStation Store nog steeds offline is, blijkt nu dat ook Microsoft niet immuun is voor storingen en onderbrekingen bij Xbox Live.
     
  7. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat probleem te maken met het feit dat die aangeeft dat mijn online pass niet is te vinden of beschadigd is?
    Vrienden van mij spelen ook gewoon fifa 11 online dus die hebben dat probleem niet en ook hun hebben een online pass moeten gebruiken.
     
  8. Ajax Adam 14

    Ajax Adam 14 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Bij mij doet ie het inmiddels weer. Opnieuw downloaden van de onlinepas werkte :)
     
  9. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het weer gedaan maar nu wilde ik net weer gaan spelen en geeft die weer hetzelfde probleem.
    Hoe heb jij je online pass opnieuw gedownload dan?
     
  10. Ajax Adam 14

    Ajax Adam 14 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg de vraag of ik de pas opnieuw wilde downloaden. Dat lukte in eerste instantie niet maar enige uren later wel.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En nu doet ie het dus weer? :)
     
  12. Fritzs

    Fritzs Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ie aangeeft dat je pass code corrupt is heb je de optie om je code eerst te verwijderen vanaf je harde schijf

    Vanuit je dashboard ga je dan naar my xbox memory / storage devices en dan naar fifa 11 en dan staat daar ergens de pass code save ding. wanneer je die verwijderd en dan opnieuw downloadt in het spel kan het weer werken.

    Mij ook weleens overkomen.
     
  13. kivanco

    kivanco Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan al hele dag niet verbinden met de ea servers
     

Deel Deze Pagina