1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem met de site.....

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Micro$oft, 8 sep 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem op de site gevonden.........
    Het onderwerp van deze site bestaat uit veel lucht, weinig vulling............Net zoals de X-box.......:D :D
     
  2. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo praat je niet over de =(-box ja! Er zit veel meer dan lucht! Bijvoorbeeld een gigantische koeling omdat dat lekker goedkoop is! En een intel celeron processor en een harde schijf + een mooie versie van windows! Hoe kan iets nu vastlopen als er alleen maar lucht in zit! Daar heb je windows, intel een een HD voor nodig! Dat mijn eigen bedrijf zulke uitspraken doet... dat voelt GOED!!!
     
  3. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt inderdaad wel zeggen dat er uit de 8)-box veel "gebakken lucht" stroomt.........
     
  4. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, beter iets dan niets

    Trouwens, vind je het niet een beetje een DOOD forum hier? Wij zijn de enige sfeermakers... er ligt hier een apart sfeertje
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    het lijkt er verdomt veel op dat jullie een en dezelfde persoon zijn :) ff je IP checke :p
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    toch niet :)

    1 van deze knakkers blijkt wel over een casema verbinding te beschikken :+
     
  7. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch denk ik dat ze elkaar wel kennen :)

    ik denk ook dat ze 10 zijn of iig het geestelijke niveau van iemand van die leeftijd hebben maar dat terzijde ]:-
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja of NGC-leeftijd = onder de 6 }:] }:] ]:-
     
  9. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de verschillende topics hebt doorgelezen zie je duidelijk dat ons niveau niet laag ligt. Wij geven goed ondersteunde feiten, jullie geven meningen met praat als 'NGC-leeftijd = onder de 6'. Ach, wij Nintendofans zijn weliswaar een minderheid op dit Forum, maar qua argumenten zijn wij in de meerderheid. Speel verder maar lekker op de man, dat doet me toch niets, een goede discussie valt met jullie toch niet te houden.
     
  10. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok das misschien waar . Maar waarom kom jij op dit forum. Juist om te zeggen dat de GC beter is dan de Xbox. Wat voor site is dit. Een xbox fansite. Voor mensen die geinteresseerd in de xbox. Je hebt vast ook wel GC fansites. Daar komen mensen die fan zijn van de GC. Maar ben ik geregd op een van de fora daar om te zeggen dat de Xbox veel beter is. Nee. Waarom niet? Daar heb ik geen behoefte aan.
    Jij hebt duidelijk wel behoefte aan dit maar dan kan je verwachten dat je minder aardige reacties krijgt.


    Ik hoop dat het zo wat aardiger overkomt.
    Vorige reply's van mij waren misschien niet echt aardig.
    Ik zal voortaan eerst tot 10 tellen ofzo :)
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    kijk het is juist wel goed om PS2/NGC fans te hebben op een xbox forum, dat moet gewoon

    maar iemand moet niet speciaal registreren om de hele tijd te zeggen : XBOX SUCKS NGC ROELZ!

    Billie heeft idd wel een paar goede argumenten op tafel gelegt

    maar toch wordt de xbox flink afgezeken maarja :p we zien wel hoe het gaat lopen..
     
  12. Rogier

    Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    True true :)
     
  13. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    En het niveau is van de 8)-box fan hoog...................

    zo hoog als het temperatuur van de 8)-box.......
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2001
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina