1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

probleem tekst bepaalde spellen (wel hd tv)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door cherrycheri, 26 mrt 2015.

  1. cherrycheri

    cherrycheri New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw en volgensmij staat dit in het verkeerde topic. Zou het verplaatst kunnen worden?

    Ik heb een probleem met een aantal games. Op moment gaat het om banjo kazooie, fable anniversary en skygrim v.
    Bij de eerste Is de tekst totaal niet te lezen, hij Is volgensmij maar 2mm groot.
    Bij fable heb ik mijn beeldscherm moeten inzoomen en dan nog kon ik de gametips niet kunnen lezen en heb ik veel op de gok moeten doen omdat ik bijvoorbeeld mijn items en emoties ook niet kon lezen.
    Nu ben ik begonnen aan skygrim en wederom een tekstprobleem. Het Is hier van de 3 games nog het beste leesbaar maar sommige dingen zijn bijna onleesbaar. DAt speelt natuurlijk niet zo leuk.

    Ik lees op plekken dat men een hd tv moet hebben, echter ik heb een hd tv en vrij groot ook! Hij Is van Samsung.
    Andere games zoals fable 2 en 3,
    red dead redemption of assisins creed zijn gewoon leesbaar.

    Moet toegeven dat ik nooit online ben gegaan omdat ik gewoon geen kabel ervoor heb. Ik Had een wifi adapter gekocht (usb) maar die doet het volgensmij alleen op pc (dacht als leek iets goeds gekocht te hebben zodat ik media player, wii, xbox makkelijk kon voorzien van wifi door middel van de adapter te wisselen) wat ik dan wel ervoor moet kopen weet ik niet.

    Hoe dan ook, is het te verhelpen met een systeem update? Of vind de xbox zodra ik met internet verbonden ben de patches en updates van de games uit zichzelf?
    Ligt het ook daaraan of hoe komt het dat die games gewoon moeilijk tot niet leesbaar zijn?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb je de xbox met n hdmi kabel aangesloten op de tv? Dat is n must.

    Heb je de xbox op 1080 staan? Kijk bij instellingen beeldscherm op de xbox.
    Zo ja, zet m op 720 en kijk of het beter is.

    Helpt dit niet?
    Wat voor tv heb je precies en hoe oud is deze?
    Welke beeldinstelling staat hij?
    Lopen de games mooi tot aan de rand of juist kleiner en heb je n zwarte rand?
    Zien de games er mooi uit?
    Ik moet zeggen dat ik deze games niet heb
     

Deel Deze Pagina