1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy Crap dude! Als dat bij mij gebeurd, dan eis ik onmiddellijk een nieuwe console, shit man! We zouden al die verhalen eens moeten kunnen bundelen en in pers kunnen gooien, hopelijk behandeld Microsoft ons dan beter, want zoals jullie al door heb, ik ben die shit kotsbeu...
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar aangekomen in Nederland of bij het reperatie-gebouw???

    dat lijkt mij een goed idee. Ik vindt de service erg laag en slecht van MS
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor je een mailtje te krijgen van MS dan als hij daar is aangekomen?? Die heb ik namelijk dan ook nog niet gekregen terwijl hij er volgens UPS al wel moet zijn.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, je hoort een mailtje te krijgen, maar bij mij heeft mijn xbox er gewoon 10 dagen gestaan :confused:
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die service van MS toch geweldig, kan gewoon niet beter |:-
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen mail van MS gehad en ook niet van UPS, maar ik vertrouw op de service van UPS (die is in ieder geval beter dan die MS), dus ik denk dat mijn xbox er nu wel moet zijn, hij is vorige week dinsdag opgehaald.
    Ik had ook een keer Ipod oortjes besteld, de vorige dag kwam UPS ze al brengen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan je pakket checken via internet of hij is aangekomen he. Op die papieren van ups staat de site van UPS. Daar ga je heen. Dan klik je op tracking... En je tikt het nummer van jou ding in(staat op die papieren van jou). Dan zie je of je xbox is aangekomen in het reperatiecenter...;)
     
  8. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, ik ga het meteen doen.
     
  9. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar krijgen de personen die hem rond 18 19 mei hebben opgestuurd nu hun xbox terug... Dus ik denk dat de mijne (30 mei opgestuurd) idd pas rond eind juni komt:confused:.
    Wat een gare service en wat een slechte hardware.
    We moeten hier iets aan doen....
     
  10. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is aangekomen bij het reparatiegebouw in weiterstadt, duitsland.
     
  11. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Hey van die schakelaar is een goed idee dat had ik nog niet gezien! thanks guys.

    Ik heb zoiezo al wel een nieuwe kabel gekocht maar die haal ik dus nog niet uit de verpakking. Ik ga eerst als ik thuis ben die schakelaar proberen.

    En over een nieuwe console eisen als die het nog steeds niet zal doen gaat denk ik niet. Ik heb gelijk gebeld toen die het niet deed en ik vertelde mijn verhaal maar omdat ook al mijn voeding kapot was kreeg ik een nieuwe en als ik een nieuwe kabel kreeg moest ik zelf de verzendkosten voor de heen EN terug weg betalen dus zal ik dan misschien even veel geld kwijt zijn als ik een nieuwe kabel zal kopen dus dan is de beslissing maar makkelijk genomen.

    Mijn xbox was sinds 13 mei stuk en sinds de 22ste was die in het reparatiecentrum dus in totaal heeft het me 5 weken geduurd. Ik heb overigen niet mijn eigen 360 terug maar een nieuwe. De stickers zaten nog op de disclade en het infraroodontvangst.....
     
  12. Sanjeev

    Sanjeev Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Type: Package
    Status: Returned to Shipper
    Returned On: 06/04/2007
    10:19 A.M.
    Returned To: WEITERSTADT, DE
    Signed by: ERK
    Service Type: STANDARD

    Stond hij bij jullie ook zolang op die status? Al vanaf 4 Juni staat hij op Returned to Shipper
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist gebeld, tjonge jonge. Ik krijg nu te horen, dat het nog zeker onderhalve week langer kan duren. Ik heb hem in de laatste week van mei opgestuurd. En ik krijg hem pas begin juli aan. Damn... Maarja, ik krijg nu wel Viva Pinata erbij als verzachter van de pijn...
     
  14. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    joow boss boden ze dat uit der eigen aan ?? die vergoeding.. ik mis hem precies zolang als jou dus ik heb dan ook wel recht op een controller ofzo:)
     
  15. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je twee papiertjes uitgeprint?? De eene heb je op de doos geplakt en de andere heeft de chauffer van UPS ondertekend, waar die heeft getekend, daarboven staat TRACKING #: tracking nummer.

    -Ga naar www.ups.nl
    -Kies boven in de site traceren
    -Dan moet je dat tracking nummer invoeren in het vakje.
    -''Door dit vakje te selecteren en op de knop 'Traceren' te klikken, ga ik akkoord met de '' aanvinken.
    -en voila, je krijgt een lijstje met waar je xbox is geweest, welk tijdstip die vertrokken is terug naar de eigenaar etc.


    Ik krijg hem ook rond begin juli. Mijn 360 was 12 juni opgehaalt, 13 juni aangekomen in Weiterstadt. Ik heb het uitgerekent dus als het goed is moet die 2,3 of 4 juli aankomen. We zullen het zien
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  16. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net weer gebeld naar de helpdesk, ik zou hem volgens een paar telefoontjes geleden uiterlijk vandaag binnen moeten krijgen maar dat ging nu dus niet lukken:

    ik krijg een gratis wireless controller (kon ook uit spelletjes kiezen: GoW, PGR3, Viva Pinata, Kameo of PDZ)

    voor alle mensen die hier vragen hoe/wanneer je compensatie krijgt:

    gewoon vertellen dat zij hun afspraken niet nakomen en jij daarom gewoon compensatie wil, ben wel netjes maar wel daadkrachtig gebleven en na 1 keer vragen was het gepiept :)
     
  17. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ook 15 werkdagen gewacht?? En hoe zit het nu dan, je krijgt je xbox toch wel terug??
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaan die 15 dagen in dan? Vanaf het moment dat ze hem komen ophalen of vanaf het moment dat hij in Weiterstadt arriveerd??
     
  19. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens die gast van de support desk, gaan de 15 WERK dagen tellen vanaf het moment dat ie in het repair centrum staat. Dag 15 zou je hem weer terug moeten hebben.

    Nu zit er alleen nog een verschil in tussen de daadwerkelijk dag dat UPS hem daar aanleverd en het mailtje dat je M$ krijgt dat ze hem ontvangen hebben.
    Bij mij zijn dat 9 werkdagen. Dus mogelijk gaat dan die teller van 15 werkdagen dan pas lopen lopen.
    In mijn geval kom je dan op 23 werkdagen reparatie en retour.:confused:
     
  20. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    .........

    volgens UPS is ie daar 30 mei aangekomen, maar kreeg pas op 16 juni een mailtje van MS, dus ik hoop dat ie in iedergeval volgende week wél binnen is, anders ga ik gewoon weer bellen en zieken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina