1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is lekker, zo kan ik ook binnen 15 dagen iets repareren. Gewoon mailen als ie klaar is :+
     
  2. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    2 keer netjes gevraagd (aan verschillende personen) naar die compensatie maar dat mocht niet baten.

    Mij xbox is 21 mei opgehaald, volgens UPS op 22 mei afgeleverd in Weiterstadt en volgens MS is ie op 25 mei bij hun binnengekomen.

    Eind deze week zou ik 'm dus weer thuis moeten hebben staan maar ik heb er weinig vertrouwen in. Als ik 'm vrijdag nog niet heb bel ik weer en vraag toch weer naar die compensatie. Dat is toch wel het minste wat ze kunnen geven voor de slechte service die ze leveren.
     
  3. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook als een gek voor die compensatie:eek:
    wacht nu ook al bijna een maand vind het wel goed zo.....
     
  4. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb nog steeds geen bericht via email dat ze 'm binnen hebben.
    Alleen telefonisch gehoord dat hij sinds 25 mei bij hun staat, volgens UPS trouwens 22 mei.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  5. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is pas de 2de keer dat die van mij terug voor reparatie is maar zit er nu al aan te denken om 'm in te ruilen voor een PS3. Mij maakt het niet uit of ik nu op een 360 of PS3 moet spelen, zolang het maar goed werkt zonder problemen.
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Fout
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    :x

    Goed dat je er zo positief tegenaan blijft kijken, ik had er waarschijnlijk gezet: "Het is AL de 2e keer...."
     
  8. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja omdat sommige al voor de 3de of 4de keer hun console ter reparatie hebben opgestuurd.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dus als veel mensen hem al bij wijze tien keer hebben opgestuurd vind jij bij zes dat het allemaal nog wel meevalt? :+

    ;)
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Net ook gebeld met service-lijn aangezien mijn 360 ook morgen terug moest zijn. Kreeg ook te horen dat ze een fout hadden gemaakt en het 1,5 week langer ging duren. Wel boden ze voor de 1e keer hun excuses aan ( na 5x bellen ) en werd me gelijk een " compensatie " aangeboden. Maar ja,keuze uit 5 games die ik al heb,een controller waarvan ik er ook al 2 had of een MU, maar ik heb een HDD. Noem dit dus echt geen compensatie aangezien ik nu iets krijg wat in de kast beland en nooit iets mee wordt gedaan, hoezo compensatie. Forza 2 konden ze me helaas niet aanbieden omdat de game nog te nieuw was. Zo heb je dus je xbox nog eens anderhalve week later terug en blijf je toch met een naar gevoel zitten, althans in mijn geval. Ik heb voor mezelf ook al besloten dat als zoiets nog een keer gebeurd mijn xbox de deur uitgaat en ik me wel een ps3 of wii haal. Jammer van het geweldige spel aanbod maar de hardware moet wel werken om te kunnen gamen.
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit welke games kun je kiezen dan ter compensatie?
     
  12. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar want ik kon dus wel forza 2 kiezen.
    games die je kan kiezen zijn forza 2 - gears of wars - viva pinata - perfect dark zero en nog een game maar kon de titel niet verstaan. Of je krijgt een wireless controller - 64MB memory
     
  13. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem en plss help me ik zat net mooi fear te spelen toen me 360 opeens vast liep dus ik druk hem uit en daarna weer aan, geeft ie opeens een rood licht om me aan knop :confused: wat is er met me xbox aan de hand is ie stuk?
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13

    Ik heb net nog eens gebeld om mijn controller te laten veranderen in forza 2, maar medewerker en supervisor zeiden dat forza 2 niet kon. Ik ook verteld dat mensen hier op forum tegendeel beweerden, maar hij bleef volhouden dat dat niet kon. Games die ik kon kiezen waren : Kameo, Perfect Dark 0, PGR 3, Viva Pinata of GOW. Nou heb ik deze allemaal al en Forza dus nog niet, maar helaas. Wil nu toch echt wel actie gaan ondernemen tegen de gang van zaken bij M$, want dit is gewoon niet normaal. En zeker 1,5 week langer wachten en compensatie waar je droevig van wordt.
     
  15. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    triest triest en nog eens triest ik word veels te depressief van de service van MS ik kan het niet meer aan AAAAAAAAAAAAH!! ik ga zelfmoord plegen daag8)

    THE END IS NEAAAARRRR THE END IS HEEEEREEE!!!

    Dear Mr. Kasumi,

    welcome to the broken Xbox club, now that you are a member, you can call MS and send in your xbox 360 for repair. also you can ask Microsoft for a compensation and you may even get an free game, controller or memory card. in trade for that you'll need to send your Xbox to MS for a minimum of 3 times. And you will have to wait for one and a halve week to receive your UPS labels + 15 days for the repair (starts counting when Microsoft wants it to) so you'll miss your Xbox for like a month or maybe two. But HEY you've got you're free game that you'll probably already have.

    Welcome to the club were very happy to have you as a member.

    yours sincerely,

    The Broken Xbox club.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja MS laat zeker merken dat de consument altijd de zwakkere persoon is.
     
  17. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij post terug leest kan je zien dat ik het na 2 keer ook zat bent aangezien ik nu erover denk om een PS3 aan te schaffen.
     
  18. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig week maandag liep me xbox vast toen ik een potje pro 6 online aan het spelen was ik doe mijn xbox uit zet em weer aan komen er 3 rode lichtjes bij speler 1,3,4 ik denk van shit heb ik het probleem nu ook die drie rode lichtjes ik kijk op internet lees forums der staat je moet gewoon ff wachten hij is vast overhit ik wacht paar uurtjes en toen ging hij weer aan toen deed hij het paar dagen normaal en sinds vrijdag niet meer telkens als ik hem aan doe komen die drie rode lichtjes ik heb vanochtend om 11 MS gebeld en om 4 uur de labels gekregen uitgeprint doos gehaald en ups gebeld ze vroegen of het ze het vandaag zouden kunnen komen ophalen om 6 uur hadden ze em opgehaald...... hoop dat ik hem snel weer trug krijg


    ik heb nu het zelfde probleem als een vriend van mij omar die heeft zijn xbox ook trug gestuurd dat was in februari en die kreeg binnen 4 dagen z'n xbox trug en heeft nu helemaal geen problemen hoop dat het bij mij ook zo snel gaat
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik voor jou dat je hem ook binnen 4 dagen terug krijgt, maar je zult waarschijnlijk de rest van dit topic wel gelezen hebben, waaruit blijkt dat het vaak ( iets) langer duurt :D
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Xbox 360 begint op een wegwerpproduct te lijken.... :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina