1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon opsturen, Games op HDD installeren en dan denk ik dat je er geen last meer van hebt. en met die spellen: Bel ze gewoon via de Microsoft helpdesk, misschien heb je geluk
     
  2. mr Scuzz

    mr Scuzz Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik hem inderdaad maar weer eens ga opsturen,
    dan inderdaad gelijk even de helpdesk bellen , en mischien zit er dan wel
    een kansje in dat mijn spellen worden vergoed.O-)

    Heel erg bedankt voor jullie hulp:thumbs:
     
  3. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Mijn Xbox 360 heeft het begeven (RROD met E08/0020). Ik denk dat dat wel te repareren valt, maar ik heb net zo lief een vervanging, want deze gaat na verloop van tijd toch weer dood.

    Is het nog mogelijk om ergens een oud model (arcade) nieuw in de winkel te kopen o.i.d.?
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan het kwaad om een dvd lens cleaner (zo'n cd met borsteltje of hoe dat ook heet) in de xbox 360 te laten draaien?

    En probeerde de trial van Costume quest te spelen, maar kreeg op verschillende momenten in het spel (na verschillende keren opnieuw gedownload te hebben en ook vanaf een usb-stick geprobeerd te spelen) de melding dat 'de disc unreadable' is. Het is toch een arcade spel, hoe kan de game dan last hebben van disc unreadables?
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik lees namelijk verhalen dat dit je xbox 360 ook verder kan verprutsen.
     
  6. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb af en toe het probleem dat mijn controllers en GH gitaar moeite hebben om gewoon vlug geconnect te zijn met de xbox. Soms duurt het wel 1 a 2 minuten!

    Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
     
  7. TwiceAsNice

    TwiceAsNice Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben geen expert maar ik ben wel enige ideeën waar het aan zou kunnen liggen:
    • Storing van een ander apparaat dat IR (infrarood) uitzendt. Dit kunnen heel veel draadloze apparaten zijn, maar bijv. ook sommige LCD-TV's en magnetrons.
    • Meubel waar je Xbox in staat. Sommige materiaal kunnen het IR-signaal uitschakelen of verzwakken.

    Het tweede punt lijkt mij het meest logische, dus ik vraag me dan ook af of je Xbox in een kast staat? Ook kan het iets lulligs zijn zoals batterijen, maar ik neem aan dat je dat zelf al hebt nagekeken O-).
     
  8. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat op zo'n dressoir. Verder geen voorwerpen ervoor wat voor conflicten kan zorgen. Ik speel met zo'n play-and-charge kit dus batterijen kunnen het ook niet zijn...:{
     
  9. TwiceAsNice

    TwiceAsNice Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt dit met al je controllers? Het lijkt me dan niet dat het aan je controllers kan liggen...
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je ze al eens even opnieuw gesynced met je 360?
     
  11. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja
    Ja,

    gebruik ze eigenlijk alleen bij mijn xbox... zelfs mijn gh-gitaar heeft soms van die trekjes, heb mijn xbox nou 1,5 volgens mij (?):p
     
  12. Coltdrake

    Coltdrake Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond was ik fifa '11 aan het spelen, die ik net nieuw binnen had, op mijn nog geen 2 weken oude Xbox 360Slim 250gb. Het spel liep ineens vast en ik kon niks meer doen, ik start de console opnieuw op en het lampje in het midden van de console brand rood. Geen 3 knipperende lampjes o.i.d. maar op deze manier:

    http://services.support.microsoft.c...blic/EN-US/XBOX/360s/360S_red_light_small.jpg

    Ik begrijp dat dit een voeding probleem is maar heb geen idee wat ik ertegen kan doen. Iemand van jullie ervaring hiermee?
     
  13. Simian

    Simian Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 had een RRoD maar die was opeens weer weg, en nu geeft hij als ik hem aandoe meteen een een Overheat error terwijl hij 10 seconden aanstaat.

    Iemand enig idee hoe dit kan :/
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik heb wel een idee, hij is kapot.
     
  15. Simian

    Simian Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ja, hij is compleet naar de tering.

    Dus heb alvast een nieuwe besteld ;)
     
  16. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox leest geen schijfjes meer, iemand tips zodat hij dat wel gaat doen of moet ik een nieuwe kopen? En als ik een nieuwe koop, hoe krijg ik mijn huidige harde schrijf op de nieuwe? Ik dacht aan de xbox360 slim met 250 gb. Thanks in advance!
     
  17. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Groot probleem met mijn Xbox 360.
    had een Xbox 360 op marktplaats gekocht (dom) en na 2 weken gaf die een E73 error (1 rood lichtje).
    eerste gebeld naar Microsoft, zat net geen garantie meer op :mad:
    ik en mijn vader zijn dan maar zelf aan de gang gegaan en hebben hem open gemaakt.
    we hebben de koelpasta vervangen (het was witte koelpasta, dat vond ik raar, het is toch altijd grijs achtig?)
    werkte niet.
    nu heb ik gewoon de RROD (3 rode lichjtes), de fans draaien niet meer.
    misschien toch andere koelpasta? van betere kwaliteit?
    ik wil geen 70 euro uitgeven om hem dan naar Microsoft op te sturen(want mijn xbox is toch niks waard)
    nog meer oplossingen?
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik had een lekker probleem zeg! Voor het eerst een game op mijn HDD gezet, Mass Effect 2. Na een tijd spelen loopt de game vast, Xbox opnieuw opstarten maar kreeg gewoon dat freezed ingame scherm weer te zien. Ook na de stekkers eruit te hebben getrokken bleef ik er last van houden.

    Op de gok de game weer opgestart en (kon immers niks zien door het freezed scherm) op resume kunnen drukken waarna de game na een tijd weer verder ging. Komt dit vaker voor? =(
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de fans helemaal niet draaien, heeft dat niks met de koelpasta te maken. Heb je de kabels van de fans wel weer goed aangesloten op het mobo?
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort gezegd Xbox kapot...
    Eerst kreeg ik een enkele keer de RROD, toen steeds vaker, op dit moment geeft de Xbox alleen nog maar de RROD.
    Wat is het probleem? Geen idee, de rode lampjes 1, 3 en 4 branden en het beeld van de Xbox doet het dan niet (ik heb dus ook geen foutcode!). Maar soms, laatste dagen helemaal niet meer, doet de Xbox het wel weer gewoon. Als 'iehet wel weer doet dan kan ik niet merken dat er iets mee aan de hand is geweest. Echter de volgende keer dat ik de Xbox weer opstart krijg ik weer de RROD.

    Wat kan ik hiermee doen, de garantie is allang verlopen. Ik heb de kabels en hd-drive er al eens vanaf gehaald, maar dit heeft niet geholpen.
    Moet ik de xbox laten repareren, zo ja, waar kan ik dit het beste (goedkoop) laten doen?

    Dank u
     

Deel Deze Pagina