1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. NL081993

    NL081993 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even op mijn vraag.

    Ik ben te weten gekomen dat meer oude (witte) xbox'en mijn probleem ondervinden. Zij adviseren om de installatie te verwijderen, en dit overnieuw te doen.

    Als dit niet werkt, is dan de enige optie een nieuwe (zwarte) xbox halen? Of LA Noire weg natuurlijk, maar ik weet niet of ik dat wil. Heeft iemand trouwens ervaringen met de nieuwste zwarte xbox samen met LA Noire? Niet dat dit dezelfde problemen kan geven ... Zou zonde zijn, voor zo'n console van 200 euro.
     
  2. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook eigen fout van hem zijn door zijn Xbox bijvoorbeeld.
     
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf helaas gisteren ook de rode ring op me xbox gezien. En de foutmelding E71. Heb diverse dingen geprobeerd maar niets hielp. Dus dan maar de xbox support gebeld en gelukkig had ik nog net tot begin juli garantie. Dus ga ik hem zo snel mogelijk opsturen naar hun, en mij is gezegd dat binnen uiterlijk 2 weken de console weer gerepareerd terugkomt. Ze doen eerst zelf een test om te kijken wat er is, dan repareren ze hem, en daarna doen ze hem nog 3 keer testen om te kijken of er niet nog een keer dezelfde foutmelding komt.

    Nu maar afwachten wanneer die weer terugkomt. Kan op internet ook nagaan hoe het staat met de reparatie gelukkig via de servicecode die ik gekregen had aan de telefoon.

    Dacht zelf dat me garantie verlopen was, maar het scheen zo te zijn dat voor dit probleem het een jaar verlengd was een tijdje terug.

    Dus mij kost het gelukkig helemaal niets.

    Ik zou hem zelf niet bij zomaar iemand laten maken die dingen aanbied voor de xbox 360. Je bent zowiezo van je garantie af als er weer wat gebeurt.
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    3/4 weken terug heb ik mijn Xbox 360 ingeruild voor een Xbox 360 SLIM, heb een nieuw account gemaakt en mijn voorgaande account op de SLIM gezet.
    Nu heb ik een klein probleempje, als ik mijn 360 aanzet gaat hij op mijn nieuwe account en niet op mijn huidige account.

    Kan ik dit ergens instellen???

    (Moet steeds switch profile doen:mad:)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom heb je uberhaupt een nieuw account gemaakt :+
    Sign in op je goede profiel en dan ergens in de guide zoeken naar auto sign-in.. Weet de plek niet precies :+

    Edit//
    Sign in to Xbox LIVE.
    Press the Guide button.
    Move to the Settings blade, and then select Profile.
    Select Auto Sign-in,
     
  6. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Topper! :thumbs:
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil mijn xbox ter reparatie verzenden. Alleen nou heb ik al een bon gehad die gratis verzending mogelijk maakt alleen nu moet ik zelf nog met ups bellen. nu staat er het volgende stukje bij de instructies:

    " Verstuur het pakket met UPS (United Parcel
    Service). Ga naar www.ups.com of bel 800-
    742-5877 voor afleverlocaties"

    Alleen hij geeft aan dat het nummer niet in gebruik is. En van die site van ups wordt ik ook niks wijzer. Heeft iemand misschien het juiste nummer dat ik dien te bellen?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn vriendin heeft een Xbox een van de eerste.
    nu moet zij een update doen maar deze duurt ontiegelijk lang en wilt nooit lukken.
    heb al geprobeerd zonder schijf werkt niet (al een voorgesteld gekregen).
    heb haar schijf bij mij erin gedaan moest die inderdaad een update deze uitgevoerd zonder problemen gisteren.

    vandaag wilde ik testen als ze zich nu wel kon inloggen maar even grof gezegd *piep* prul wilt hem weer een update laten doen.

    ik heb haar kenict + schijf weer mee naar huis genomen aan gesloten op me elite en daar werkt het perfect op.

    hoe ken dit in godsnaam en hoe krijg ik dat opgelost???

    m.v.g.

    Robin.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer anders je cache te legen.
     
  11. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Geheugen denk je? zou ik eens kunnen proberen en lukt dat niet dan inderdaad Xbox support maar eens bellen.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Op het moment dat ik via m'n controller de 360 uit zet, dan blijft hij als het ware nog aan staan en het lampje van de accu brand ook nog, tevens hoor je het standaard geluid wat je ook hoort als je hem aan zet. Bij iemand dit bekend en wat ik hier aan kan doen?
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het lampje op de voeding blijft altijd branden, ook als de 360 uit staat.
    En als je play and charge kabel van je controller erin zit blijft je xbox doordraaien, als je de kabel eruit haalt gaat ie wel uit.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De play&charge kit blijft laden tot die vol is, daarna gaat ie vanzelf uit.
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    HAllo,
    even een vraagje. Mijn xbox heeft sinds kort weer een rrod. Staat ook als ik hem opstart dat ik contact op moet nemen met ms. Nu zit er geen garantie meer op mijn xbox omdat het een launch versie is. Is er iets van een regeling dat hij toch gerepareerd word of dat ik tegen gereduceerd tarief een ander kan kopen? Of ben ik gewoon €200 lichter zo meteen.
     
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een andere vreemd probleem sinds gisteravond: tijdens het spelen van Dirt 3 bleef mij xbox opeens hangen, hij liep vast. Ik deed 'm vervolgens uit en ging kreeg 'm erna niet meer aan. Kwartier later geprobeerd en hij deed het weer voor 10 min totdat het beeld weer bleef hangen. Zelfde vandaag gebeurt, maar dit keer kreeg ik een groen scherm.

    Dirt 3 heb ik zelf al zo'n maand, Er zitten verder ook geen krassen op, ook niet nadat bovenstaande gebeurd is. Verder geen RROD lichtjes...maar gewoon groen/gele.
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer eens een probleem met m'n 360 :+ na er zowat een jaar niet opgespeeld te hebben begon ik een tijdje terug weer te gamen etc. Nou gaat m'n 360 wel aan maar hij start niet op, en valt daarna weer uit. Dus ik krijg wel een groen lichtje dat hij aanstaat maar hij loopt dan vast ofzo. Moet hem paar keer zo aan uit zetten totdat hij het wel doet..

    Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ga hem maar ff opsturen heb nog garantie zie ik.

    Fuuu; krijg alleen garantie op RROD. Hoe krijg ik nu een RROD?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2011
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik kreeg een gerefurbishte Xbox 360 met nieuwe garantie toen mijn andere 360 was gestorven, had ik weer lekker 3 jaar garantie :cool:

    Alizor, gewoon opsturen onder het mom van RROD, misschien heb je geluk en heb je dezelfde situatie zoals mij.
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem met mijn Kinect.

    2.5 week geleden heb ik deze bij de Mediamarkt gekocht. Sinds deze week begint hij raar te doen met het opeens freezen van de speler in Kinect-only games zoals Kinect Adventures. De Xbox zelf freezed niet, kan gewoon met de controller naar het dashboard, alleen het kinect-gedeelde freezed. Heb al de xbox een paar keer uitgezet, kinect sensor in system settings on en off gezet. Stroom eraf gehaald voor een paar uur (natuurlijk wanneer de xbox uitstond) .

    Nu zit ik op internet te kijken over de garantietermen (http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/garantie,10101,.html)

    1. Wettelijke garantie is 6 maanden.

    De wettelijke garantieperiode is gesteld op 6 maanden. Gaat een product binnen die termijn kapot, dan rijst het ‘wettelijk vermoeden’ dat het defect bij aankoop al aanwezig was. U heeft dan recht op

    · kosteloos herstel

    · een nieuw product

    Betekend dit dat ik gewoon naar de mediamarkt kan gaan met aankoopbewijs en dat ik dan een nieuwe terugkrijgt of moet ik nog even een weekje wachten voordat ik dat doe? Graag een mening hierover

    (Heb de doos nog van Kinect dus ik kan hem daar zo indoen)
     

Deel Deze Pagina