1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol ik nam het ook zeker niet serieus hoor,, :thumbs:
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Met sommige games hoor je hem inderdaad even blazen, bijvoorbeeld bij Uncharted 4 soms. Verder ben ik er helemaal tevreden mee, games die pro ondersteunen zien er écht heel strak uit!

    Verder als je geen 4k scherm hebt, dan ziet alles er op 1080p ook stukken beter uit. Dus de fabel dat je persé een 4k scherm nodig hebt is hiermee ook uit de lucht.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Tempting, tempting... Het gaat mij echt puur om de mogelijke extra herrie, anders had 'ie er nu al gestaan.
     
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Zichtbaar betere physics dan Project Cars 1 dit :thumbs:

     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wel beter maar toch lijkt de auto nog behoorlijk licht
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bij het merendeel van de games hoor ik hem niet hoor, wellicht dat dit je overtuigd.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit weekend even over nadenken :)

    Ik misbruik dit topic nu een beetje, maar welke improvements bemerk je bij op een 1080p scherm? En is dat bij alle games zo (boost mode) of enkel bij de games welke een Pro patch hebben gekregen?
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Doet niet!
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Maar ga je PCars ook voor de PS4 halen?
    En een stuurtje?

    Of doe je het puur voor de Exclusives?
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ? Ik zie toch echt wat. Lol..

     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Puur voor exclusives. En wellicht betere performance bij sommige multi-platform games, maar dan enkel als ik puur voor de SP speel. MP blijf ik op de Xbox doen. Met name racen dan dus :)

    Dat is ook wat mij tegenhoudt om extra te investeren in een Pro. Kan ik beter een Xbox One X kopen. En een Switch ;)
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Switch is leuk, heb ik ook!
    En de One X ga ik ook halen voor de extra performance. Hopelijk halen jullie hem niet, anders heb ik die "edge" niet over jullie tijdens de aankomende PCars2 Cup :p
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  15. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Hallo daar ben ik weer:D. Even inhakend hier over PS4's en zo. De reden dat ik de laatste maanden weinig op m'n Xbox zit, behalve af en toe even Forza Horizon 3, wat een heeeerlijke game is en blijft ( krijgt vanaf 7 nov. a.s. ook een 4K patch:9), is dat ik sinds enkele maanden een Pro heb staan. Ik had zoiets van ik heb een mooi 4K HDR scherm dan wil ik er wel alles uithalen. Er waren inderdaad best wel wat hoogtepuntjes op die Pro, met name Horizon Zero Dawn wat checkerboard 2160p doet, Unchrarted 4 doet 1440p maar is nice en Wipeout Omega collection welke native 4K is. Is allemaal heel erg nice en ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat ik totaal van m'n bank werd geblazen nou nee niet bepaald. Of het moet om de herrie zijn die de Pro regelmatig produceert. Zat gisteren op het schijthok en ik hoorde die fan nog blazen....Maar goed met 27 graden in huis heeft ie het ook best zwaar natuurlijk.

    De reden van die Pro waren buiten het "4K" gebeuren om ook natuurlijk de exclusives, en daarin stelt Sony echt niet teleur. Straks in augustus ook weer de Uncharted stand alone uitbreiding bijvoorbeeld met nog genoeg in het vooruitzicht.

    En toch komt de One X hier ook te staan. Alle multiplats gewoon weer lekker op de X spelen en ja ik ga toch weer voor de bijl met Forza 7 want dat ziet er echt fantastisch uit en zéker wel mooier dan GT Sport na het bekijken van video's. GT Sport doet trouwens geen native 4K maar 1800p checkerboard.
     
    Beltoni, Kimi NL, Racerblade01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Beetje vreemd dat Forza Horizon 3 straks wel een XBO X enhanced patch krijgt, en Horizon 2 helaas niet (volgens de lijst met enhanced games voor XBO X)
    https://www.windowscentral.com/all-xbox-one-x-enhanced-games

    ALS ik straks eventueen een XBO Scorpio aanschaf, dan had ik Horizon 2 graag nog wel even willen spelen, en dan het liefst met die updated graphics of course....
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat vind ik nou niet echt vreemd eigenlijk. :p Je doet jezelf trouwens ook veel tekort door Horizon 3 niet te halen, die is imo echt zwaar superieur aan 2.

    Hey man, tijd geleden! :D Ben je er met Project Cars 2 ook weer bij? Ik denk dat ik Forza 7 ook maar een kans ga geven, maar het is wel nogal irritant dat ze zo dicht op elkaar releasen.

    @Rossi46 In jouw situatie zie ik eigenlijk geen reden om voor een Pro te gaan, tenzij je echt tientallen games voor de PS4 hebt. Bovendien, als je voor de One X gaat, hebben wij een excuus als je de rest aan gort rijdt, met je 60 fps. :'-(
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Helaas man. Ik ruil over een tijdje de 1080p beamer in voor een 4k scherm, en daar hoort uiteraard de One X bij :9
     
    Kimi NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik hoop van harte dat je budget op gaat aan een hypotheek en geen One X koopt :p :D (Kusje)!

    ARTMAAAANS! <3
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nu we toch bezig zijn, wat is het aan de switch wat het overwegen waard is? Heb zelf al een xbox one s en ps4 pro.
     

Deel Deze Pagina