1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Een racegame heeft toch helemaal geen private lobbies nodig? O-)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat zeer zeker.. maar ja je kunt nu eenmaal niet altijd een tijd lang online racen. Dus soms is een korte race offline ook erg leuk maar met de huidige AI is het lastig met sommige classes.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Kan het filmpje hier nog compleet kijken.

    Wordt d'r ergens geplakt? :)
     
  6. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Hij raakt wel mensen, maar er wordt niet geplakt. Toch te weinig contact nog (en een beetje op de verkeerde manier) om nu al te zeggen dat het plak-vrij is.

    Klinkt en ziet er wel weer erg goed uit zeg.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zag ook niet echt veel plakkerij inderdaad... ziet er goed uit allemaal..
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een racegame met een goede penalty, ja dat zou a dreams come true worden, op de PS2 was de AI in de SBK serie uitermate goed, waar ik de penalty dan ook vaak aanzette, de enige game waar ik ook het gevoel had echt schuldig te zijn, de andere rijders kregen dat ook tussendoor, of werden van hun bikes afgesmeten, maar helaas next gen niet van die kwaliteit is qua afstraffing, blinde AI, komisch dan, F- 1 games hetzelfde verhaal.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik geloof nooit dat het er komt.. teveel compromie. Dat gaat de ontwikkelaar niet willen.
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Je wilt niet weten hoeveel onderzoek en Work in Progress nooit het daglicht ziet.. veel
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Laten we hopen dat je gelijk hebt. Wil best pcars 2 met iets lower res...
    racen zonder vr is, zoals je al zegt, niet leuk meer. Je kunt bijna niet meer terug. :D
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Was jij laatst niet opzoek naar een t150? Zo ja, is het wat? Overweeg hem ook te halen, 2.5 jaar geleden wel een t500rs gehad
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja klopt. Ik had een TX voor de Xbox. (zelfde als de T300 voor ps), alles verkocht en PS4 Pro en PSVR gekocht.
    Maar ik mis mijn wheel big time. Dus ik wil zeker een T150 halen. De T300 vind ik out of budget gezien de speeltijd die ik weekelijks heb. Dus een T150 is prima voor mij.
    Ik heb hem nog niet maar komt dit jaar zeker. Ik hoor prima verhalen over deze. Natuurlijk moet je het niet vergelijken met zijn duurdere broertjes maar voor mij meer dan genoeg..
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    MaxxRaptor, Kimi NL en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tweede plaatje is wel Waaw, meestal vind ik dat juist niet mooi in racegames van die avond, ochtend sferen, behalve FH2
     
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Jeeeej, Force Driving Line off!

    Eindelijk gelijkheid tijdens vervelende zonsondergangen :9
     
    Racerblade01 en Kimi NL vinden dit leuk.
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    IN PC1 kon je ook allerlei grafische 'dingetjes' aan- of uitzetten die die zonsondergangen ook een stuk minder vervelend maakten. Dus of het straks echt helemaal gelijk is weet ik niet!

    Bovendien heeft de ene rijder aanzienlijk meer tijd heeft (over) om een baan (zonder racelijn) te oefenen dan de ander, dus het verbieden van een racelijn maakt de race overall misschien eerder ongelijker dan gelijker :whistle:
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Sowieso staat dat bij mij altijd uit. Dat vind ik een enorme dooddoener zo,n lijn door je beeld heen.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Is toch mooi juist, zonsopgang, zonsondergang. Mooiere luchten en kleurtjes en schaduws enzo. In Driveclub zo fucking fucking blij met dat dynamic lighting en weather gecombineerd met de verschillende tijden per dag.

    Daarom kijk ik ook best veel uit naar Project Cars 2, aangezien dat daar nu ook in zou zitten, en gecombineerd met met verschillende jaargetijden, dus dan helemaal mooi. Straks schitterende oranje blaadjes aan de bomen en dwarrelend langs je auto. Beetje zoals Maple Leaf in Forza.
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dat zeg ik ook niet, maar in PC1 kon de zon in sommige bochten behoorlijk vervelend staan waardoor je jouw rempunten niet meer kon inschatten. Mensen die met Driving Line ON reden hadden daar in die specifieke bocht geen last van, en de Driving Line kon helaas niet geforceerd uit in PC1.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina