1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jammer dat de crewchief app niet standaard ingame is geworden. Mij bevalt die wel. Als ik nu met een koptelefoon op aan het racen ben, dan moet het geluid over 1 oor en de crewchief via een andere koptelefoon over het andere oor. Dat is jammer. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat deze nu standaard in de game zou zitten.. :'-(
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wellicht is er wel een reguliere 'spotter' geïntegreerd in het spel, maar noemen ze het simpelweg niet (geïntegreerde) crewchief omdat het niet meer crewchief is, maar 'gewoon' Project Cars?
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Grafisch inderdaad soms wel... maar qua auto-handling zien concurrenten er echter al snel NFS-achtig uit :D :D
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat zou kunnen inderdaad. Maar de vids dienik gezien heb, waren zonder die spotter. Dus of het zit er niet in of stond niet aan. :D
     
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik zou die spotter ook lekker uit laten staan. 't Is circuitracen... geen Nascar.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Bij rallycross wordt er anders ook veelvuldig gebruik gemaakt van een spotter..
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Bij voorkeur heb ik gewoon dat er een digitale achteruit- en zijspiegels in beeld staan, als dat niet kan is een pijltje zoals in AC nog wel handig, maar echt iemand die 'car left' gaat zitten roepen gaat me wat te ver. :+

    Behalve op ovals natuurlijk.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik vind dat roepen met crewchief echt heel prettig eigenlijk. Maar ik zag wel in een vid van Pcars2 een groen pijltje dat aangaf waar een auto reed. Dus dat zal wel standaard zijn. Groen zal wel safe zijn en meer rood wat dichterbij of zo..
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb het liefst dat je altijd 360-graden om je heen kunt kijken met de joystick (zoals in Forza). Misschien niet super-realistisch, maar het draagt wel bij aan het mogelijk maken van close-racen.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gewoon VR en meer heb je niet nodig. :whistle:
     
  11. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik vind dit wel handig zoals in AC op PC. Zie vanaf 1:11:20 in de video.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad.. dat zou mooi zijn. In pcars.:thumbs:
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    B Tender vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups en laser gescand. Wordt een leuk baantje.. :thumbs:
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    NullMicrobe6099, Dex en Kimi NL vinden dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook geinig...

     
  17. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dit ziet er verdomd goed uit zeg.

    Ik heb jullie help nodig. Ik heb zin om mezelf weer over te geven aan een goede racer. Vroeger speelde ik urenlang Gran Turismo, en vond ik Rally Games ook heerlijk om te spelen. V-Rally, Colin Mcrae Rally, heerlijke games waren dat.

    Sinds mijn overstap van de Playstation naar de Xbox heb ik PGR en Forza geprobeerd, maar deze konden mij minder bekoren dan de eerder genoemde racers. Wel veel uren aan besteed, maar ze gaven mij niet HET gevoel welke ik met Gran Turismo en de rally games wel kreeg.

    Nu komen er dit jaar nog een aantal mooie racers aan. Dirt 4, Project Cars 2, en ook Forza 7. Maar ik heb echt geen idee welke racer IK leuk ga vinden.

    Kunnen jullie mij op weg helpen? :rolleyes:
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [fanboymode]Assetto Corsa? ;) [/fanboymode]
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ligt heel erg aan je setup en wat je leuk vind aan racers.
    Als je met een controller speelt, zul je waarschijnlijk het meeste plezier gaan beleven aan Forza 7.

    Forza is geen Hardcore race-sim zoals Project Cars 2 wel pretendeert te gaan worden (PC1 was een redelijk goede Sim). en Forza zal in de basis altijd goed te spelen zijn met een controller, aangezien zij zich focussen op een breed gebied autoliefhebbers. Dirt 4 heb ik geen idee van hoe die gaat worden. Dirt Rally vond ik zelf af en toe TE moeilijk met Stuur, maar heb ik nooit gespeeld met Controller.

    Mijn geld gaat naar alle 3 de racegames dit jaar.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Wij kunnen dat ook niet voor je raden man. Het zijn allemaal erg verschillende racers, maar persoonlijk kijk ik het meeste uit naar PCars 2. Forza is het voor mij net niet. Net niet een funracer, net niet een sim. Ik was vroeger ook een grote Gran Turismo fan, maar in die tijd was er niks beters. Heb het idee dat die game al tijden stil staat en die hoort voor mij nu ook in het 'net niet' rijtje. Al houd ik Forza 7 wel in de gaten want Forza Horizon 3 is mij érg goed bevallen, dus als de gameplay een beetje oke is, maakt de rest van de game het vast wel af voor me.

    Forza 7: Toegankelijk. Gelikt. Vooral straatauto's ipv circuitbeesten en zal het dichts in de buurt van Gran Turismo komen.
    PCars en Dirt: Hardcore. Veel concentratie vereist tijdens het gamen en niet echt mogelijk die half liggend op de bank te spelen. Focus ligt op racen en niet op de kleur van je lak.

    Maar je wat tof vindt kan niemand zeggen. Ik was net zoveel fan van Project Cars als van PGR. De ene een sim, de ander een full blown arcade racer.

    Hij had het over mooie racers ;)
     
    Saaslijer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina