1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[project cars2] Toyota GT86 RB GT4 am cup [woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 22 jan 2018.

  1. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Beterschap man!
     
  2. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Kijk, dat zijn de die-hards ;) Beterschap Cold!

    Erg leuke eerste race gehad, kon heel goed meekomen! Tweede race helaas flinke schade door een slippertje van een ander en de gok genomen om de pits in te gaan. Uiteraard kansloos, dus 11e. Laatste race 3-dik op het rechte stuk, maar het asfalt hield op en veranderde in gras links, remmen in gras geen succes = schade voorop en het was weer over. Volgende week maar weer een frisse start! Auto rijd namelijk heel erg leuk en is geweldig om een gevecht mee aan te gaan. Enige zure blijft toch dat de meeste mensen schades oplopen door slippertjes van anderen (die dat uiteraard niet bewust veroorzaken). Als de auto schade heeft aan de voorkant remt is hij zijn stabiliteit flink kwijt en ga je zo weer rond. Tenminste.. ik :F:
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Excuses dat ik de laatste race niet afmaakte. Als ik zo gesloopt ben moet ik ook eigenlijk niet mee doen.

    Eerste twee races begonnen bijzonder goed. Reed prima mee en kwam best snel naar voren, P4 en p5 volgens mij. Helaas twee keer onnodig van de baan af, autootje pakt snel veel damage. In race 3 kreeg ik twee tikjes aan het begin. Auto beschadigd en concentratie weg, toen was het wel over.

    Volgende week even kijken hoe dit autootje rijdt op een baan die ik ken. Normaal gaan GT's me wel goed af maar dit was echt afzien.
     
  4. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    @Jimmy J. Nogmaals excuus niet netjes en domme inschattings fout.

    Verder leuke races gehad, en het was leuk om voorin eens mee te mogen kijken..

    Amai wat een leuke race avond:+

    Tot de volgende ronde
     
  5. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Geeft niet man, kan gebeuren. Je was verder lekker bezig gisteren! @DutchOwnage trouwens ook. Je kon goed zien dat je (door je controller?) veel tijd verloor in de laatste sector met alle flauwe bochten, maar in S1 kwam je niks tekort.

    Zelf ook prima races gehad. Race 1 was het leukste omdat m'n ruime voorsprong niet ruim genoeg was ivm een penalty. Ik liep 'kwalificatie rondjes' te rijden om Gold en Kimi op +10 seconden te krijgen, wat volgens mij op 0,8s net niet gelukt is :p

    Leuk wagentje (alleen jammer van de audio) en een tof baantje, maar nog leuker was de opkomst. Bijna een volle lobby! Lekker jongens :)
     
    asjemenou75, DutchOwnage en hillss vinden dit leuk.
  7. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ja het ging helemaal niet zo verkeerd hoor. Had dat ook wel een beetje verwacht, vorige week een beetje geoefend met o.a @Kimi NL en nog een paar op Oulton en dat ging ook al erg lekker. Het is gewoon een fijn wagentje waar je (blijkbaar) met een controller ook erg goed mee uit de voeten kunt, al zullen er altijd nadelen aan kleven zoals @Jimmy J. ook zegt. Al baal ik wel een klein beetje van mezelf, je kunt merken dat de positie van polesitter mij dus echt niet ligt|:-. Ik ga dan veel te veel op de limiet rijden met als gevolg die slowdowns en 5 sec penalty, dat heeft mij 3 plaatsen gekost in de laatste heat. Dus ik ga proberen positie 5 in het vervolg te vermijden:+. Wat ook wel grappig was is dat ik per heat een seconde van mijn tijd afsnoepte, begon met 1.31 en eindigde in de 1.28.

    Al met al een fijne raceavond met lekker veel close races, en ook heel fijn dat niemand het over voetbal heeft gehad (bewust of onbewust) waarvoor veel dank, want het toetje van de avond was ook errug lekker met een 2-0 overwinning op onze Eindhovense "vriendjes".
     
    Victor-J, Jimmy J. en hillss vinden dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De opzet, de baan en de auto waren supertof! Helaas was ikzelf niet superscherp gisteren, met onnodige foutjes heel veel plaatsen weggegooid. Volgende week beter! :):)
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]
     
    Kimi NL en Jimmy J. vinden dit leuk.
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    En de tussenstand, met 2e-hands grid girls die niet meer bij de F1 mogen komen! Wij doen het er maar mee.....

    Erg leuke avond gehad, ik vond inderdaad de auto ook iets anders rijden dan ik verwachtte, wat was die kont tricky bij het aanremmen..... leuke gevechten gehad met Cold, Wiethok, Autogespot en de laatste heat pushen om binnen de straftijd van Art te komen :) :) :)

    Cold Held!!, Hills respect!, Tender........ en de man met de grootste open-staande-radiator staat weer op 1: KIMI!!
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2018
  11. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Zo zo, normaal gesproken val ik niet zo op Aziatisch, en al helemaal geen 2e hands spul, maar ik zie daar toch best wel wat leuk snoepgoed tussenstaan.O-) Daarom enigszins jammer dat een podiumplaats een zeldzaamheidje is in mijn geval:+
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb 3 podiumplaatsen gehad gisteravond, je mag alle 3 de pitpoezen van mij hebben!
    Aziaten vind ik helemaal niets.


    ----------------------

    Mijn eerste plaats had meer te maken met de pech van anderen.

    Voorbereiding ging lekker met een 1.28.5 en veel mechanische grip. Was dan ook even slikken voor mij dat in Race 1 ik bijna geen grip had op mijn voorste wieltjes.
    Hoe ik in de kwalificatie er een 1.27.3 wist uit te persen(had pole kunnen zijn als @ruud_p niet in de laatste bocht bedacht terug naar de pits te gaan, wat zorgde voor een schrikmomentje :p) weet ik niet. Maar een 1.27 heb ik de rest van de avond ook niet meer gereden.

    Race 1 geen grip en veel tijd verloren door een paar achterblijvers die rare punten kozen om mij ervoor bij te laten. No hard feelings hoor en volens mij heeft niemand het met opzet gedaan. Dus zal ik mijn mond er verder maar over houdne.

    Race 2 veel grip waardoor ik telkens schrok van mijn eigen rempunten en totaal niet kon focussen op mijn lijnen. (vandaar dat ik mijn headset af deed, ik kon niet meer luisteren/praten/racen tegelijkertijd). Na de clash tussen jimmy en Gold rustig met 11 seconden voorsprong naar P1 kunnen rijden.

    Race 3 begon echt leuk. Rustig toegekeken hoe United Jimmy voorbij moest laten gaan en vervolgens hem er gewoon weer naast zet. Held van de avond voor mij!
    Hills had ook lekker tempo te maken die ik echt niet 1.2.3. voorbij was, pas toen er een paar foutjes waren kon ik hem voorbij steken.

    Terwijl ik op P2 lag nog leuk gevecht gehad met Gold. Lekker kruizen dat helaas afliep met een spin van Gold. Maar toen redelijk onbedreigd naar P2 kunnen rijden.

    Ik vond het leuke races. Kijk uit naar volgende week.
     
    asjemenou75, hillss en DutchOwnage vinden dit leuk.
  13. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    De organisatie neemt dit soort klachten zeer serieus. N.a.v. het klachten formulier en het daarbij behorende wensen- en wat kan beter lijstje wat door betrokkene is ingevuld, speciaal voor onze huidige nr. 1 een meer engels type en voor volgende week na Donnington geselcteerd.

    Hopelijk voldoet dit meer aan de eisen.



    [​IMG]
     
    DutchOwnage, Victor-J, Kimi NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Wow <3
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik vind het niet kunnen dat je hier zomaar een foto van de vriendin van @B Tender plaatst. :mad:
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik zie het al.

    Ik ga voor P4 in Donington.
     
    asjemenou75, Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Naar aanleiding van deze verandering in de sport, heb ik besloten mij volledig te gaan richten op de Timetrial van FM7.
    Bedankt mannen, het was leuk zolang het duurde!
     
    asjemenou75 en B Tender vinden dit leuk.
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Bedoel je deze??

    http://forum.xboxworld.nl/index.php?threads/179492/

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het was niet serieus wietje :p
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    ik krijg trouwens in een paar pm'tjes de vraag waar je uberhuapt zo'n formaat string zou kunnen krijgen.
    Ik heb navraag voor jullie gedaan, het is geen string maar een spanband.....
     

Deel Deze Pagina