1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 en Backwards Compatability

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fardo, 26 feb 2007.

  1. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, dan ga ik binnenkort maar eens een PS3 kopen. Wel raar dat Sony geen goede update maakt wat wel of niet werkt. God of War krijgt namelijk 1 blokje wat aangeeft dat het spel serieuze problemen geeft i.c.m. de PS3!
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al of Brothers In arms werkt?
     
  3. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb bij Naruto: Uzumaki Chronicles dat hij vast loopt tijdens de 1e missie. Ik heb hem op mijn PS2 geprobeerd en daar werkt hij wel goed. Mijn andere PS2 games werken wel goed op mijn PS3. Moet ik nu wachten tot er een update uitkomt of moet ik hem voortaan op mijn PS2 blijven spelen?
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ze updaten constant de BC maar je heb geen garantie dat ze ook naruto zullen fixen.
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Killzone

    Heey jongens,

    Vraagje. Ik zag op de Backwards Compatibel list van Sony (Die overgens nog steeds op 1.80 staat ipv 1.82) dat Killzone maar 1 blokje heeft en dus volgens de uitleg eronder:"Bij het afspelen op PLAYSTATION®3 treden duidelijke problemen op". Maar in hoe verre is het bij Killzone het geval? Is de game single player gewoon goed te spelen of is het idd onspeelbaar door slechte compatibiliteit.

    Ik heb me Ps3 deels gekocht om ook Okami, God of War I en II, Ico, Shadow of the Colossus en andere grote Playstation toppers te kunnen spelen en ik wil een beetje neerlands trots (al is het geen supergame) als Killzone ook in me collectie hebben, zeker nu straks Killzone 2 gaat komen die duidelijk potentieel kickass kan worden na de E3 presentaties gezien te hebben.

    Dus, kan ik de game gerust kopen, of is de firmware echt nog niet up to date genoeg om de game goed te kunnen spelen zonder problemen?
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    hottert en stottert bij mij over het scherm, dus ik zou het voorlopig niet aanraden.
     
  7. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanx voor het advies. Wacht ik nog effe tot (als ze er uberhaupt nog iets aan gaan doen) de volgende updates...
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het nu alleen over killzone?
     
  9. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de backwardscompatibility van Metal Gear Solid 2 & 3 en Gran Turismo 4?
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    en met resident evil 4 //??
     
  11. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina