1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  2. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je toch gewoon alle lichten uit? ;)

    Bovendien moet je nu ook je boxen aanzetten, wat extra energie kost.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, om de trend van negatief nieuws nog even voort te zetten (ok, zijn geruchten maar toch):

    Bron
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik ben toch echt bij een Gameshop geweest die ze netjes had liggen. Hij had ze zelf geimporteerd en wilde ze hier verkopen. :9
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit gaat zelfs mij wat te ver mbt geruchten.....:+

    Al zou het me sowieso niet verbazen ;)
     
  6. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had de playstation 2 gekocht omdat ik hoorde dat die grafisch beter was dan de xbox360 en ook minder problemen veroorzaakt, en aangezien ik toch weinig verstand heb van de gaming enzo, heb ik hem voor €200 (jaaa bij een vriend van me op aanrade van hem) gekocht met een aantal spellen erbij, maar wat een kut beeld is het het lijkt nog net niet op de playstation 1, pffff
    ik heb hem gellukig nog terug kunnen geven, ik blijf toch bij mijn lieve xbox360 :D
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerst en vooral, het is vrij logisch dat de PS2 slechter beeld geeft dan de 360. Dus ik hoop voor jouw dat je daadwerkelijk de PS3 bedoelt :+.

    Wat voor TV heb je en hoe heb je hem aangesloten? Want de beelden op de PS3 en 360 zouden er even goed moeten uitzien indien je op een gelijkwaardige manier hebt aangesloten (bij de PS3 zit er standaard geen kabel bij die een HD signaal aankan). Als je dus de PS3 via composiet (zit er standaard bij) aansluit op een HDTV gaat het er niet uit zien, idem voor een PS2 (alhoewel ik dat persoonlijk nog al vind meevallen)
     
  8. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik nou n component kabel van de ps3 op mijn ps2 aansluit, krijg ik dan ook beter beeld op mijn hdtv??
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als die kabel op beide werkt (ik dacht van wel, maar ben niet zeker) dan wel, zoals je hier kan lezen :).
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier wat advies geven over welke kabel(s) ik het beste kan gebruiken voor mijn PS3 voor een HDTV?

    Ben net overgestapt naar HD, en op de 360 ziet het er erg goed uit, omdat er gewoon een HD composite kabel bijzat, maar de PS3 heeft dit niet... vraag is nu, welke kabel kan ik het beste kopen?
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hdmi of component :)

    Geluid via optisch naar je receiver. Als je receiver ook hdmi heeft dan kan je van je ps3 naar je receiver en dan door naar je tv. Hdmi bevat nl beeld en geluid :)
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip Kevf!

    Ik wil gaan voor HDMI, component ingangen zijn al bezet door de 360 kabels... ik ben alleen bang dat mijn receiver geen HDMI aansluitingen heeft.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan dus rechtstreeks een hdmi kabel naar de tv en rechtstreeks een optische naar je receiver.

    Verder gewoon een goedkope hdmi kopen, maakt qua beeldkwaliteit geen donder uit.

    Hier zijn echt cheap kabels te vinden:

    http://www.elektronica-online.nl/
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Super! dank je wel Kevf.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Sony lanceert Sixaxis bundels

    Sony wil binnenkort de DualShock 3 lanceren in Europa, maar men heeft een grote voorraad Sixaxis controllers. Men heeft daar nu schijnbaar een oplossing voor gevonden.
    Een Franse site meldt dat Sony deze week twee Sixaxis bundels lanceert in Europa. De bundels kosten €59,99 en bevatten naast een Sixaxis controller ofwel Gran Turismo 5 Prologue, ofwel Formula One: Championship Edition. Het pakket levert ongeveer een besparing van €20-€30 indien je interesse hebt in één van de spellen en een Sixaxis.

    [​IMG]
    [​IMG]
    Interessant.. Als het leuke games waren.
    Maar ja, dat is een kwestie van smaak.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Damn heb beide games al. Dan maar een los kopen
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben er nu pas achter dat het me eigenlijk toch weinig doet die ds3. Heb een gewone en een ds3 en alleen als ik er echt op let merk ik met welke ik game.....
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    lol, lees nu pas dat het om sixaxis controllers gaat bij die bundels. Dacht in eerste instantie dat het om DS3 ging :+
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb daarstraks de DS3 controller ontvangen van Videogamesplus. Viel me gelijk op dat de DS3 een stuk degelijker aanvoelt dan de Sixaxis. Gewoon veel meer solide. Hij is gelukkig ook wat zwaarder. Heerlijke controller, en eindelijk weer Rumble _O_
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog 2 bundels:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina