1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje... ik heb me ps3 aangesloten helemaal goed en alles... maar wat ik begreep is dat de ps3 toch vrij stil is... echter als ik MGS4 erin doe is die nog vrij stil... maar na even spelen gaat die toch wel beetje het geluid opvoeren, is dat normaal?

    edit// oja.. mijn ps3 staat op een plankje, aan de achterkant is het afgesloten en zit alleen een gat voor de draden, de voorkant is geheel open. misschien dat ik m kan proberen op een andere plek te zetten.
    edit2// nvm.. heb m nu op een andere plek gezet waar die genoeg ruimte heeft om af te blazen, nu blijft die stil :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  2. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij ook een vraagje ben van plan een PS3 aan te schaffen met HDTV..

    maar wat is verschil tussen de 40gb versie en de 60 gb versie behalve het verschil in geheugen....
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het grootste verschil is dat de 60GB niet meer verkocht wordt. Voor de rest heeft de 40GB maar 2 USB ingangen i.p.v. 4, geen card-reader en (nog) geen backwards compatibility ondersteuning. Ook is dat zilvere rond de cd gleuf gewoon grijs plastic en niet meer in chrome.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is nog een veel belangrijker verschil en dat zit tussen de PS3 en Xbox360.
    Voor de Xbox360 kan je alleen gebruik maken van een originele HDD van Microsoft.
    De PS3 slik bijna elke 2,5" S-Sata HDD die ook in een laptop wordt gebruikt.
    Je kan zonder verlies van de garantie die 40GB HDD vervangen voor bijvoorbeeld een 250GB.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    :confused:

    MS basher :+.

    Het valt me trouwens op, is het geen tijd voor deeltje 4?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Door dat irritante installeren is de 40GB HDDtje zo vol.
    Zag dat MGS4 ook weer 4GB nodig had.

    Ik een M$ basher :'-(
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, ik heb nog 25GB over maar heb dan momenteel ook nog maar 1 game voor m'n PS3 (GTA4 heb ik al verkocht) :+.

    Anyway, we gaan verder in deel 4 :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina