1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ps3 online problemen help

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3SP, 24 mrt 2007.

  1. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand problemen met het vebinden met de online servers.
    Ik zit namelijk met een probleem.Demos downloaden en verbinden met het psnetwork gaat gewoon zonder problemen. Maar ik als ik bij motorstorm (overigens strak spel) probeer online te gaan krijg ik de melding, kan geen verbinding maken met motorstorm server. Ik heb mijn ps3 adres in mijn router al op de dmz gezet. Bij de test komt er bij nat uit type 2, dit is als het goed is juist volgens de online ps3 handleiding.

    Iemand please?
     
  2. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm niemand dus..daar was ik al bang voor.Bij F1 kan ik wel gewoon online.
    Heeft iemand misschien een emailadres ,waar ik de servicedesk van de makers van motorstorm kan bereiken dan?

    want ik denk dat de ms ontwikkerlaars mij eerder kunnen helpen dan die hepdeskkutjes die je bereikt als je de service nummers achter in de gameboekjes nabelt
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien je DNS handmatig invoeren?

    Vreemd dat het bij F1 wel goed gaat..
     
  4. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad al geprobeerd alles handmatig in te stellen zonder succes helaas.

    Ik zie wel berichten op internet dat sommige mensen met motorstorm na de 1.6 firmware update problemen hebben.dus misschien ligt het daaraan.
     
  5. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het vreemde probleem dat hij niemand in mijn lijst van ontmoete spelers zet als ik motorstorm heb gespeeld. Resistance en f1 registreert hij wel, maar alleen motorstorm niet, heel gek.
     
  6. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dude bedankt man,door jouw opmerking heb ik nog maar eens handmatig alles ingesteld maar nu de secundaire dns als primair ingevoerd.
    Raad eens wie er nu online is met MS !!!:D

    thnx again!!
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan heel mooi!
     

Deel Deze Pagina