1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] PlayStation Move

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 27 jun 2010.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Lol, heb echt 10,000 keer die Move reclame gezien op tv.
    Nog niks van Kinect. Alleen beetje in flyers.
    Maja, Kinect gaat hopelijk keihard falen.
    Een Wii met een Mario is gewoon 15000x leuker, en dat voor dezelfde prijs.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zie hier de Move reclames toch ook wel vaak op TV voorbij komen.
    Ik ben zelf erg tevreden met Move. Het werkt gewoon super en het is echt leuk. Ben echt verslaaft aan Sport Champions. Ga deze week aan de slag met The Shoot, die is ook echt zo tof.
     
  3. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo van The Shoot wel grappig, maar niet grappig genoeg om de volledige game te kopen. Blijf het vaag vinden dat het starterspakket van de Move in de VS zo veel beter is dan in Europa. Daar krijgen ze Sports Champions plus een demodisc, hier enkel de demodisc.
     
  4. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop mijn Move pakket, mocht iemand interesse hebben mag hij me PM-en.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iemand kz3 al gespeeld met de move? Wordt voor mij echt nog even wennen, maar voor de pc-gamers ws erg gaaf aangezien het een behoorlijke muis-toetsenbord gevoel geeft. Schieten is zo trouwens wel erg vet :)

    En heeft iemand Dead Space Extraction al met de move gespeeld? Er is een demo van op psn?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    demo van Dead Space Extraction met de move gespeeld, erg leuk om te doen. Mikken is echt zo gemakkelijk, het wordt zo een stuk leuker om de infected beetje bij beetje van hun ledematen te ontdoen :twisted:

    dikke prima dat ie bij de ps3 versie voor niks zit !
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gratis? Limited Edition only dacht ik?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    alle eerste edities zijn LE ;)
     
  9. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! Erg leuk om dit spel met de move te spelen, veel beter/leuker dan met een controller! Killzone 3 nog niet geprobeerd, maar lees positieve reacties van mensen die het met de move gespeeld hebben.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hoe zit dat met die eye camera? Mijn tv loopt boven een beetje schuin naar beneden af, daar blijft ie dan waarschijnlijk niet op staan of wel?

    Ik zie wel van die clips, maar het dunne gedeelte van mijn tv is maar een paar cm, en daarna komt zo'n uitstekend gedeelte zeg maar, dus weet niet zeker of die clip dan wel gaat passen.

    Want die eye kan toch beter hoog dan laag ofzo?

    Denk deze maar bestellen:

    [​IMG]

    2,75 inclusief lol.

    Maar mocht dat nou allemaal niet werken en die cam niet bovenop mijn tv kunnen, mijn tv meubel is echt heel laag, 30 cm hoog ofzo. Gaat niet echt werken dan of wat zeggen ze daarover?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een clip of houder heb je helemaal niet nodig.

    Zet de Eye bovenop de tv , vervolgens maak je de usb-kabel achterop de tv vast met een Ty-Rap of ijzerdraadje (zakbinders).
    Deze zorgt ervoor dat de Eye niet naar beneden kan glijden.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ah ja, had ook gekund natuurlijk. Heb nu die clip besteld, dus maar even checken of die werkt, iig thanks :p
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Is er trouwens een goede site om Move shit te checken? Dus een overzicht van alle uitgebrachte en geplande games inclusief PSN titels? Dat wikilijstje is namelijk echt niet up to date. En iets waar je kunt zien hoeveel en welke controllers je er het beste voor kunt gebruiken? Mogen uiteraard ook meerdere sites zijn :eek:

    Edit: Gebruik nu www.movemodo.com om te checken.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat Tumble is wel erg verslavend met Move. Heb net de demo gespeeld, gelijk maar even helemaal gekocht.

    [yt]F1gScX_f-9g[/yt]
     
  15. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. De laatste tijd speel ik af en toe eens de demo van The Shoot en ik vroeg me iets af.
    Als ik paar keer snel achter elkaar met de T button drukt om te schieten, dan registreert de game 1, 2 of 3 shots niet en dan weer wel. Hebben er hier meer mensen last van? Ik heb 2 move controllers in bezit en ze doen dat alle 2 zo. Iemand die daar ook last van hebt? of weet misschien iemand een oplossing?
    Ik vind verder op het internet niets over het probleem.
     
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zij leuke en goedkope Moves spelletjes?
     

Deel Deze Pagina