1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ps3 probleem

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Beyond The Grave, 12 dec 2007.

  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik heb een maandje of 2 terug een ps3 gekocht. Nu merkte ik sinds gisteraaf dat hij ineens moeite heeft met het lezen van de games. Oftewel, hij pakt geen 1 spel meer.

    Hebben meer mensen dit meegemaakt? Vind het nogal waardeloos gezien de korte periode dat ik em heb.

    Wie is er verantwoordelijk voor de reparatie en hoeveel tijd gaat daar ongeveer overheen?

    Alvast bedankt.

    PS: Ik heb natuurlijk nog gewoon garantie.
     
  2. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg opmerkelijk.Ik zou zeggen neem contact op met sony nederland.Mischien is het zelfs beter terug te gaan naar de winkel.Ik zelf heb nog geen problemen ondervonden,dus ik weet helaas niet hoelang het gaat duren.Ik hoop dat tie snel gemaakt is :)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hier ook nog geen problemen. Ik zou zeggen neem even contact op met de klantenservice en laat hier even weten hoe dat allemaal verloopt (kwaliteit, doorlooptijd, voorwaarden etc). Er zijn doorgaans weinig problemen met de ps3 en je bent geloof ik één van de eersten die een dergelijk probleem heeft. Mocht het vaker voorkomen dan maak ik hier de centrale thread van.
     

Deel Deze Pagina