1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3/PSP] Hoe is de connectiviteit tussen de PS3 en de PSP?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kombat, 3 nov 2007.

  1. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was aan het lezen op de Sony site over de nieuwe PSP 'slim&lite' (klinkt bijna gezond!). In één van de promotionele praatjes kwam ik het volgende tegen
    Nu krijg ik daar een aantal vragen bij;
    -Is internet op je PSP handig/praktisch? (zonder toetsenbord/muis)
    -Zijn er echt mensen die vaak hun PSP 'linken' naar de PS3? en werkt het lekker/goed?
    -Kun je echt vanaf een afstand op je PS3-schijf met je PSP als je bijvoorbeeld op school zit? En heb je er verder wat aan?
     
  2. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Ikzelf vond de zogenaamd fantassssstische mogelijkheid om je PSP met je PS3 te linken heel erg tegenvallen...
    Had er ook speciaal een Slim&Lite voor gekocht.
    Je kan vanaf je PSP je PS3 XMB zien, dus alle icoontjes die je normaal op je TV ziet.
    Ikzelf had/heb niet echt veel op mijn Ps3 staan omdat ik hem alleen om te gamen gebruik.
    Vanaf een afstand via een draadloos netwerk vond ik ook niet echt werken omdat je PS3 aan moet staan om hier gebruik van te maken.
    Ook al je content bekijken vanaf afstand? Tegenwoordig kun je vrij veel content op je PSP zelf kwijt met 4 gig memorystick...
    Er is binnenkort een nieuwe update beschikbaar waarmee je je PS3 op afstand aan kunt zetten.
    Mischien dat het dan beter werkt, ik blijf er echter bij dat het allemaal niet echt veel voorstelt.
    Er zijn wel wat games waarbij je je PSP als bijvoorbeeld een achteruitkijkspiegel kunt gebruiken..
    Ljkt me ook niet echt lekker werken..
    Maargoed, dit is uiteraard mijn mening en een ieder zal hier anders over denken.
     

Deel Deze Pagina