1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ps3 slim 2 weken oud

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door taker1987, 11 sep 2011.

  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu m'n ps3 slim 2 weken oud is heb ik vandaag m'n eerste vastloper gehad in bad Company 2 en 1x met opstarten van killzone 3 een zwart scherm wel geluid.

    Iemand ervaring mee ??

    ps3 werkt wel gewoon goed XD nog nergens last van gehad .. net ook hele avond killzone en bad company 2 gespeeld.
    vanmorgen dus 1 x de freeze gehad . opnieuw opgestart . en toen ik vanavond killzone ging doen een zwart scherm en ook opnieuw opgestart. voor de rest nog nergens last van .
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een zwart scherm kan ook veroorzaakt worden doordat ik mis gaat tussen de Communicatie tussen PS3 en TV.
    Probeer eens een andere HDMI kabel.

    Wat je ook kan proberen is de hardware wizard (beeldinstellingen) even opnieuw laten uitvoeren.

    Ik heb de laaste freese 2 maanden geleden gehad toen ik mijn nieuwe 3D tv heb gekocht en daar bleek dat de HDMI-kabel de problemen veroorzaakte.
    Zo gauw de PS3 het 3D signaal activeerde ging mijn tv op zwart , leek net of de PS3 vast liep.
     
  3. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt idd op een vastloper t zwarte scherm , muziek van killzone hoorde ik wel, alleen k zag nix , toen maar t knopje ingedrukt(restart)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In het begin vaak echte vastlopers gehad op mijn PS3 en toen deed de console helemaal niets meer.
    Een zwart beeld met alleen geluid heb ik nog nooit gehad.
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Zal wel goed gaan , nu weer nergens last van
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarom denk ik ook een communicatie probleempje (handshake) tussen PS3 en tv.
    Heb je het weer vervang dan eens de HDMI-kabel.
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Oké thnx
     
  8. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Net weer in bc2 een vastloper gehad , volgens mij is dit gewoon de server van ea wat niet lkkr werkt.
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ie pas 2 weken oud is zou ik terug naar de winkel gaan, nu kan je het nog gemakkelijk via de winkel regelen. Via Sony duurt het namelijk echt lang.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt op de zelfde problemen als met GT5 op de dag van de release.
    Doordat de servers zo overbelast raakten liep de PS3 vast omdat deze bleef wachten op een verbinding met de server.
    Zonder verbinding starte de game niet door.

    Sony heeft toen heel snel een patch uitgebracht waardoor GT5 ook offline gespeeld kon worden.
     
  11. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Net 2 potjes bc 2 gedaan en nergens last van .
    Gister stond ik met m'n tank te knallen op een andere tank en toen een freeze
     

Deel Deze Pagina