1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Wipeout

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 nov 2007.

  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Hier nog 1. Komt er direct in, en dat van iemand die er nogsteeds niks van kan.

    Had het een tijd niet gespeeld maar sinds dat ik een paar weken terug een nieuwe tv kocht weer begonnen en het ziet er nog mooier uit als op m'n 32 inch.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oke ! , heb het al een paar maanden niet gespeeld maar zal de dlc wel kopen. Heb je evt een bron ?
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Sinds de update gisteren loopt m'n PS3 vast zodra de game in het autosave functie scherm komt bij het opstarten :{

    Zag op het PS forum dat het vaker voorkomt in ieder geval.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet echt, heb het gewoon van een ander forum waarbij geen bron stond. Het is dat het daar door een crewmember gepost is dat ik het hier postte, maar dat betekend eigenlijk niets. Daarom dat ik ook "naar het schijnt" erbij zette :+.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zelf gelukkig geen last van
     
  6. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelf helaas ook last van gehad. Het komt inderdaad veel vaker voor. Bij mij heeft dit geholpen:

    1.Sign out of the PlayStation Network by selecting Account Management, pressing Triangle and selecting Sign Out.
    2.Start Wipeout HD 1.3 and wait until you get to the main menu.
    3.Sign back in by pressing the PlayStation Home button and selecting Sign In.
    4.Access the online modes and accept the information displayed.
    5.Come back out and get the game to save by playing something or changing one of the options
    .
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wachten maar op de update voor deze update :+ (blijft desondanks een kick ass spel)
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat hielp bij mij ook :thumbs:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren weer even opgepakt. Heb de eerste drie grids nu op goud (Novice, Assist off).
    Blijft een lekker spel!
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het laatst ook weer gespeeld. Bleek dat ik gestopt was met nog maar 1 toernooi te gaan. Die heb ik dan inmiddels gehaald. Nu heb ik 'm dus uitgespeeld (alles goud). Het blijft inderdaad een heerlijk spel. Ik heb wel zin in nieuwe banen/voertuigen...
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ook op Novice?
     
  12. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: PS Blog

    Check de bron voor de screens en teaser :).

    Kom maar op met die content (ook al is die zeer waarschijnlijk betalend).
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Playstation blog

    Meer content dan de originele game voor een goedkopere prijs? Kom maar op :D.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die update vroeg ie gisteren al om, is 105mb en dat duurde me wat lang (ps3 download traaaaaag).

    Voor een tientje laat ik dit zeker niet liggen!

    Lijkt me lachen om een keer een xbw race te starten :)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de update toch net binnen in 5 minuten en Fury in 20-30 minuten.

    EDIT:
    Heb Fury nu ff gespeeld en er zijn 4 nieuwe kleurvolle tracks (en hun reverse) en naast een paar nieuwe teams (denk ik?) heef elk bestaand team heeft een extra voertuig gekregen dat iets sneller gaat. Maar het interessante zijn de nieuwe modes:

    Eliminator:
    Je moet zoveel mogelijk schade doen aan je tegenstanders en zij natuurlijk aan jouw. Het is een gewone race, dus er zijn boostpads en weaponpads al kan je hier niet je energy herladen door je wapen op te offeren. Je herlaad telkens wel wat energy door een nieuwe lap. Ben je dood dan kom je terug tot leven maar verlies je wat punten. Ook zit hier een extra functie onder de L1-knop, je draait hiermee 180° rond (je komt wel tot stilstand) zo dat je op je achterliggers kunt schieten.

    Een leuke modus maar het schieten in dit spel heeft me nooit aangetrokken.

    Detonator:
    Een Zone-achtige modus waarin je 14 levels moet voltooien door op mijnen te schieten. Telkens word het allemaal wat sneller en komen er wat meer mijnen bij. Je hebt oneindige ammo (je moet dus niet over weaponpads vliegen) en je kan herladen met cirkeltje. De boostpads leveren hier natuurlijk een boost op, maar ze laden ook je EMP (vernietigd al de mijnen in de verte) op die onder de L1-knop zit. Hier kan je niet je energy herladen en als je dood bent is het game over.

    Zone Battle:
    Mijn favoriet. In deze Zone-achtige modus zit je met tegenspeler in een track en moet je proberen om als eerste een bepaald aantal zones (snelheid) zien te behalen. Als je over de boostpads vliegt krijg wederom een boost maar laad je ook "iets" op. Dat iets kan je dan gebruiken om even een schild te hebben en je energie te herladen. Maar interessant is omdat iets als een zone-boost te gebruiken. Hierdoor kan je een (groot) aantal zones (en dus ook snelheid) in slechts van een fractie van een seconde te winnen. Telkens als er een zone-boost gebruikt wordt komt er ook een barrier op de track en wie er tegenvliegt verliest natuurlijk energy, maar wees gewaarschuwd: je tegenstander kunnen die zone-boost natuurlijk ook gebruiken. Iedere speler/AI heeft dus zijn eigen snelheid. Ga je hier dood dan wordt je gerespawned maar ben je een aantal zones kwijt.

    Tip: Bewaar in het begin dat iets voor een groot aantal zones te winnen. Zo heb je ineens wat voorsprong op je tegenstanders en het is gewoon vet :9.

    Dankzij deze mode heb ik voor het eerst 42 zones behaald, oftewel de super-zen snelheid wat voor mij resulteerde in een flipperkast effect. M'n max in die modus is 52.5 55.3 (en het hoogste dat je in die modus kan halen is 55, nja eigenlijk 62.9).

    EDIT2: Ontdek net dat er in Zone, Zone Battle en Detonator nog eens 4 nieuwe maps zijn bovenop de 4 nieuwe maps die in elke modus kunt gebruiken.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Me sa like Fury !

    Echter 1 ding niet. Er zit een soort daft punk nummer in de uitbreiding en die heeft niet zo een lekkere middenstuk. Dan blijft de hoge toon hangen en dat is niet fijn als je je geluid aardig hard hebt staan :)
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De nieuwe nummers ben ik eigenlijk ook niet echt over te spreken. Geef mij maar de oude :).

    Zo, de game 2 uur gespeeld en nu eens die nieuwe campaign (8 events met in totaal 80 races) bekijken :+.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik download de DLC straks even. Bizar hoe weinig aandacht dit topspel krijgt trouwens. :)
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is zeker een topspel maar ik het Wipeout hooguit 4 uurtjes gespeeld. Moet nodig eens verder gaan. DLC laat ik tot dan ook even links liggen
     

Deel Deze Pagina