1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Wipeout

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 nov 2007.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo net terug van vakantie en zag op m'n PS3 dat er DLC was voor Wipeout.:eek:
    Eerst ff hier checken of iemand het al had en of het wat is.
    Lijkt er wel op, dus zal ik het dit weekend ook maar nemen.
    Wipeout blijft geweldig.
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeg dat wel.

    Maar ja, ik heb de DLC en het is de centjes meer dan waard. Nieuwe achtergrond in menu (wel mooi eigenlijk), was het eerst wit nu is het meer zwart. Nieuwe liedjes; zitten een paar hele lekkere tussen. Nieuwe tracks, tot nu toe heb ik er een paar gespeeld; mooi en gedetailleerder dan de eerste tracks. Ook meer glazige effecten (dat je door de baan heen kijkt); erg mooi.
    Nieuwe gamemodes... Alleen nog single player gespeeld, maar gemengde gevoelens. Dat detonator is wel gaaf (vooral de lichteffecten als je in het donker speelt. Zone battle vond ik dus niks aan. Vooral omdat je totaal geen idee hebt wat je tegenstanders doen. Opeens is het afgelopen en heb je gewonnen of niet. eliminator is wel geinig. normaal was ik niet zo van het schieten, maar nu er zo de nadruk op ligt is het toch best wel geinig.

    een xbw race lijkt me ook leuk. Sowieso kunnen mensen me toevoegen die dit spel nog/weer spelen.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben ik blij dat ik niet meer dan 50 friends heb, hoef ik de update ook niet te downloaden. Alleen moet ik zien dat ik dit nog weet tegen de volgende keer dat ik Wipeout nog eens opstart :+.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb geen flauw idee of ik dat heb, ik zag een update en volgens mij kon ik alleen op ok drukken. Echt niet te filmen dit
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is dit spel nog aan te raden? Of is er een nieuw deel op komst?

    /edit: Heb 'm al voor €17,- zien staan.. daar laat ik 'm niet voor liggen! WipeOut HD + Fury!
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kopen ! niet twijfelen
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ben nog nauwelijks weer begonnen nadat de laatste update mijn volledige save heeft gewist :mad:

    maar toch, heerlijk spelletje
    heb alle wipeout cd's als soundtrack :9
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zat te twijfelen of ik 'm in de PSN Store ging kopen. Maar wil eigenlijk het doosje! 8)
    Dus bestel 'm maar via internet..
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zou ik ook gedaan hebben. Jammer genoeg had ik de gewone WipeOut HD al :mad:.

    Maar het is zeker een aanrader. Zone mode is zoo verslavend :9.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213


    Damn,,. Heb je update gehad??
    Heb nergens aankondiging gezien dat het vandaag uit zou komen!?

    Vanavnd anders gelijk ff proberen in VR _O_
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Lijkt me heftig in VR! :cool:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    "A zero compromise VR experience." Een geweldige analyse van een fantastische VR patch. Op deze manier blijft het medium positieve aandacht krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2018
    inoway vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heftig. Zou er nog bijna een VR voor kopen... bijna. ;)

    Maar mooi dat de makers nog zoveel tijd in deze uitbreiding hebben gestopt. Geen half assed werk.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nooit voor 1 game, Inoway. Het is jammer dat ik Skyrim een jaartje geleden ofzo heb uitgespeeld. Ik overweeg het bij de Ps5. Tegen die tijd hoop/verwacht ik ook wat ruimer te wonen dan nu in mijn appartement.
     
    inoway vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zo enthousiast als ik in het begin was over VR..
    Ligt al maanden stof te happen.
    Begin was overweldigend, maar na RE7 en Dirt had ik het wel gezien.

    Je went dermate snel aan VR dat het na een half uur voor mij "normaal" aanvoelt. Wat dan overblijft is de gameplay. Hierdoor halen kleine matige games mij veelal uit de immersie. Ook een game als farpoint is 15min leuk en daarna heb ik het gevoel een matige, repetitieve shooter te spelen.

    Vr is voor mij leuk om heel af en toe op te pakken voor een fun game als nobody Talks of diner duo.

    Vind de technologie tof, maar het aanbod gewoon echt zeer zeer matig. Zodra een Far Cy 5 ook helemaal in VR kan (ps5, 6?) dan ga ik er echt veel lol uit halen, nu voelt het bij mij een beetje als kinect, geinig maar niet meer dan dat.
     
    inoway vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina