1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik ga proberen niet dood te gaan op m'n eerste playtrough
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Moet lukken
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Vorige week gekocht. Nog niet veel gespeeld maar ben al wel onder de indruk. Was alleen leuk geweest als ik iets beter had opgelet, zodat ik had geweten dat Triangle zorgt dat je een heal-potion neemt(!) Heb nu uren gespeeld zonder dat ik daar gebruik van maakte, dus progress ging wat langzamer dan mogelijk was geweest... (!) :rolleyes::D|:-
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ook aan begonnen. Mijn eerste From Software game, behalve die gare Ninja Gaiden/DMC kloon op de 360 :+.

    Tips voor een beginner?
    Had al tot Cleric Beast gespeeld zonder dood te gaan, Cleric Beast tot ongeveer 40% en toen was ik RIP. Helemaal geen blood echoes uitgegeven, dus was 6k kwijt ofzo...
    Ben daarna weer doodgegaan omdat ik terug wilde rushen.
    Beter overnieuw beginnen? Ben toch zo weer op dat punt, en dan van die blood echoes die hunter armor halen en wat molotovs oid?
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    In het begin moet je sowieso geen echoes uitgeven aan armor. Op weg naar je tweede baas kun je een hele goede armor set vinden. Dus gewoon lekker levellen
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb Bloodborne en Dark Souls 2 in huis gehaald.

    Beide kon ik voor heel cheap krijgen.

    Welke is het makkelijkst om mee te beginnen ? O-)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Bloodborne. Net wat sneller en intuïtiever qua combat en minder diep qua builds. Beide erg goede games though, dus zeker ook DS2 spelen. Al zou ik zelf gewoon met deel een beginnen.
     
    Zifnap en ExquisiteSteez vinden dit leuk.
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Heb Cleric Beast down na ongeveer 5x en Father Gascoigne al na 2 tries :+. Nu in Cathedral Ward, tot nu toe nog niet mega moeilijk. Meer uitdagend :).

    Is het slim om die Hunter Axe te upgraden? Die van mij is nu al +3.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    De verschillen in armor zijn qua stats niet heel groot. Net zoals de wapens. Je kan met elk wapen de game uitspelen. Kies dus gewoon het wapen wat je qua speelstijl het beste ligt. Is imo tien keer belangrijker dan of ie X procent meer of minder damage doet.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Oké :), vind die Hunter Axe prima spelen. Gaat in ieder geval prima tot nu toe nog.
    Heb nu veel in Vit gestopt, maar ga vanaf nu wat meer in Str en End stoppen.
    Je kan 2 wapens equipen tegelijkertijd toch? Denk dat ik als tweede wapen voor Ludwig's Holy Blade ga, die schijnt volgens internet net zoals de axe goed te scalen met je Str?

    Father Gascoigne was wel een lachertje als je eenmaal staggeren met je pistol en een visceral attack onder de knie hebt, tweede phase als die beast is 4 molotovs gooien en hij is dood :+.

    Blood Starved Beast ook easy met Blood Pungent Cocktails, had er 4 voor de fight. Eentje gooien en je kunt een vol gechargede R2 attack doen met een visceral :).
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Holy blade scaled met alles goed, maar vooral met magic of hoe het ook heette in BB.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Afgelopen nacht om 4 uur nog even snel Bloodborne aangegooid, Cleric Beast even vernederd, daarna even met de lift naar die brug met een groepje en een rock monstertje, vervolgens even sewers ingedropped, een varkentje gewassen, alle crap opgepikt die er lag, en vervolgens weer veilig terug naar The Doll, game afsluiten, en lekker gaan slapen.

    Toch nog iets nuttigs en leuks gedaan deze kerstdagen... :D
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Heb nu t/m Vicar Amelia verslagen. Ook Ludwig's Holy Blade opgepikt.
    Heb alle bosses binnen 2 tries dood (behalve Cleric Beast), Vicar zelfs in 1x. Geen summons van NPC's gebruikt.
    Tot nu toe Cleric Beast veruit het moeilijkste, die rekte mij wel een keer of 5/6.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Cleric Beast had ik bij mijn tweede poging, Papa Cascoigne zojuist bij mijn eerste keer, door hem achter dat traphekje te locken en vervolgens gewoon doodhakken. Geen music box gebruikt want kon die tijdens het gevecht niet meer aan mijn quick-select toevoegen. Volgens mij dropte hij maar 1 iets, weet niet meer wat. Volgens mij een sleutel voor de doorgang achter hem. Ben daar nog niet heen gegaan want had daarvoor al eens 5000 bloods ofzo verloren, dus nu had ik weer iets van 6000, en wil die dan eerst even veilig stellen...

    Inmiddels ook wat nieuwe wapens gekocht, al blijft die cleaver denk ik voorlopig eerste keus... dus die zojuist weer even een upgrade gegeven. Denk dat ik nu maar even ga farmen zodat ik die outfit van Eileen kan kopen...
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ugh, ben nu in die Forbidden Woods. Had van de week die bazen daar bereikt (3 van die verschillende die je tegelijkertijd aanvallen), had er anderhalf afgeslacht, toen dood gegaan. iets van 70000 echoes daar verloren.

    Ik dat hele fucking stuk terug vanaf die lamp naar die fight (had de shortcut nog niet geopend), ik equip Hunter's Mark in quick menu, ga de boss-battle in, ren rond om mijn echoes terug te vinden, pik ze op, gebruik mijn Hunter's Mark om weer veilig terug te kunnen keren...

    Fucking al mijn echoes weg, want Hunter's Mark, IPV BOLD Hunter's Mark... (!!!) :'-(:'-(:'-(|:-|:-|:-:mad::mad::mad::F:
     
    Cyndris en Killamonkey vinden dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Na het gerucht dat Bloodborne 2 tijdens de e3 wordt aangekondigd deel 1 maar weer aangeschaft. Destijds op de Bazaar geklappert omdat ik na 40 tries dezelfde bos er klaar mee was. Maar heb een tik dat ik alle games wil uitspelen
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Holy shit!! Waar? Please FROM, fucking Please!
    En een pro patch voor BB met opties erbij graag. Dank u
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Confirmed!

    [​IMG]
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Plaatje doet het niet :+
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik weet ff niet meer waar ik het tegen kwam, enige dat ik kan vinden is dit:

    At the moment Bloodborne 2 is little more than a hardcore gamers’ dream. FromSoftware hasn’t officially announced the project and thus far the only real clue we’ve had has come from producers Teruyuki Toriyama and Masaaki Yamagiwa, who confirmed they’re working on an “existing IP” to Japanese media late last year.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2017
    Rienbu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina