1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja, Nioh heeft snelle combat en is echt heel fijn uitgewerkt. Level en enemy design is alleen wat karig maar voor dat geld zou ik 'm zeker halen.
    Heb mij heel vermaakt met de game..
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    DS3 is meer zoals de Dark Souls serie, maar iets snellet. Bloodborne is weer sneller; Nioh heeft veel gemeenschappelijk met die laatste game. De setting is wel totaal anders.

    Ben nu nog bezig met Aow3 en daarna ga ik mijn Nioh playthrough afmaken. Heb zelf een ninjutsu buid met zwaard en kusarigama. Vooral projectielen (met de hand gegooid) zijn erg sterk met deze build.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hele toffe video over Bloodborne. Alleen kijken als je de game uitgespeeld hebt ;)

     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is Nioh niet nog 10x moeilijker dan Bloodborne?
    Ben nu al 20x doodgegaan op die eerste boss, terwijl ik Cleric beast binnen 2 tries had en Gascoigne binnen 1.. (Stagger met pistol en visceral attack gg)
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Welke Boss bedoel je? In Londen? Plaats reactie anders even in de Nioh topic. :)
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Verschilt beetje per persoon. Ik vond Nioh wat makkelijker maar zaten zeker wel pittige battles tussen
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Toch weer in Bloodborne gedoken ( ik ergerde me aan de laadtijden op de normale PS4 toen der tijd) dit is zoveel beter geworden nu.
    Vanaf het weekend weer volop bezig geweest.

    Cleric Beast - na 5x keer neer.
    Father Cascoigne - in een keer
    Blood Starved Beast - in 2 keer
    Vicar Amelia - ook in 2 keer
    The Witch of Hemwick - in een keer
    Shadow of Yharnam - in 3 keer.

    Hoewel de sfeer in het begin ik niet zo boeiend vond past het perfect bij de game, en bij de lore..
    De flow zit er weer helemaal in, en gelijk maar de DLC gekocht met de Old Hunters.
     
    BrAsKe, powerslave666 en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  8. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Zit nu in de DLC en die is best pittig! Alle bazen(behalve de laatste) in de gewone game gedaan en met geen één zoveel moeite gehad als met de eerste in de DLC. Pfff. Nog even bikkelen en dan naar NG+8)
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lekker bezig man.

    De Lore in deze game is sick!! Old Hunters btw ook
     
    Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  10. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik ben zelf sins afgelopen vrijdag aan bloodborne begonnen en begin het steeds leuker te vinden (soms niet haha). Maar is echt een moeilijke maar ook vette game. Zit nu nog pas in de Cathedral Ward gebied.

    Cleric Beast - in 3x verslagen
    Father Cascoigne - in 2x verslagen
     
    Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Netjes man! haha ja ik snap je, maar de game heeft bij mij absoluut niet tot frustratie geleid tot nu toe, het komt meer omdat ik zelf loopt te kutten en dan accepteer je het sneller.
    Zojuist Rom verslagen en daar deed ik best lang over ongeveer 10 keer.. (maar ook doordat ik even moest schakelen naar een andere wapen en upgraden)
    Paarl was in een klap neer, wel een toffe boss!



    Thanks dude! Lore is absoluut te gek, luister/kijk nu ook youtube filmpjes van VaatVidya, heerlijke stem heeft die kerel.
    Nu in Yahar'Gul Unseen Village (damn! ziet er schitterend uit!)
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Story gistervanavond uitgespeeld, ik merkte dat ik op het laatst overpowered was waardoor het allemaal ietsjes makkelijker ging.

    Qua baas vond ik Rom het lastigst samen met Martyr. Maar ook wel overal prima te doen.
    Deze game staat zeker wel in mijn top10 allertijde.

    Vanavond aan de slag met Ni No Kuni II en volgende week weekje Florida om vervolgens bij terugkomst met New game plus van BB te beginnen
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Fijne vakantie man!!
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Gisteren weer 2 bazen verslagen.

    Witch of Hemwick in 2x
    Blood Starved Beast in 2x

    Nu die Vicar Amelia proberen te verslaan.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Na de game ruim een half jaar niet te hebben aangeraakt ben ik dit weekend ook maar weer verder gegaan met mn save.
    Shadow of Yarnham neer, Byrgenwerth en Rom gecleared (dat was... makkelijk), en door Castle Cainhurst gegaan. Daar echter compleet ingemaakt door Martyr Logarius dus daar zit ik nu ff vast haha.

    Zie er wel tegenop daarna weer naar Hypogean Gaol te moeten, creepy shit.
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Heb je de Chalice Dungeons ook allemaal al gedaan,,,
    Daar zitten echt de pittigste bosses...:)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik merk dat ik zelden de pistolen gebruik. Ik level daarom bloodtinge nauwelijks. Raden jullie aan om dit wel te doen?
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb de game verschillende keren uitgespeeld zonder te levelen in Bloodtinge.. tenzij je een build rondom de stat wilt bouwen dan zou ik daarin investeren... zo niet?
    Gebruik de gun lekker voor staggeren om
    een visceral attack uit te delen.

    Dus nee.. je gun is niet essentieel als je hem toch al niet gebruikt.. ik raadt het wel aan want de visceral attack is lekker bruut en doet veel damage maar daar hoef je niet voor te investeren in Bloodtinge
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Je gun is sowieso niet een wapen dat je gebruikt voor damage, maar puur als middel om viscerals te triggeren.
    Je kan het spel prima doorkomen zonder je gun ook maar 1x te upgraden en al je punten volledig in strength, skill, vitality en endurance te gooien.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had een gedeelte ervan gedaan, besloten om een nieuwe playtrough te doen en te focussen op nieuwe stats.. en gelijk die Chalice Dungeons te pakken.
     

Deel Deze Pagina