1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zijn helaas niet mijn soort games (alleen Horizon Zero Dawn dan), maar Sony is echt wel goed bezig hoor met hun exclusives. Man man man waarom heb ik destijds de PS4 weggedaan en de Xbox One gekocht pfffo_O
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Xbox gaat echt nog wel met goede exclusives komen. Het roer moest alleen om en dat is niet zomaar even gebeurd. Phil Spencer heeft een andere (en imo een veel betere) visie op gamen. Microsoft moet daar nu mee aan de slag en dan zie ik volgend jaar en dat jaar erop zeker wel goede exclusives komen voor Xbox.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    De gemiddelde ontwikkeltijd van een echt goede game is meerdere jaren... Tegen die tijd heeft Sony ruim de tijd gehad om zijn voorsprong verder uit te bouwen. Er is voor mij sinds de Xbox 360 geen echte reden geweest om een Xbox One aan te schaffen... Vind het oprecht jammer want ik kom oorspronkelijk van de Xbox 1 af en die had echt toffe exlcusives. Microsoft speelt imo ook veels te veel op safe met hun exclusieve games. Zit weinig echt verrassends tussen. Ik word ouder en heb inmiddels een hoop al gezien. Anyway, goed nieuws voor Xbox bezitters maar voor mij is het te laat. Heb tegenwoordig ook gewoon te weinig tijd om alles te kunnen spelen.
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vergeet niet dat Spencer nu 3 jaar al aan het roer is ;) Er gaan echt nog wel andere games komen :)
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wacht nog steeds op die fucking Crackdown 3.

    Xbox focust zich teveel op de backwards Compatibility games daar ze bijna geen Exclusives hebben.

    Haal Halo, Gears en Forza weg en je hebt al bijna 80% van hun volledige exclusive line.

    Ik zit niet te wachten op controller nr 176, maar op games en daar is er zwaar gebrek aan bij de Xbox.

    Vandaar alles weg gedaan, helaas.

    Het zou goed zijn voor alle partijen als Sony een beetje concurrentie krijgt, maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren. Ook niet met de komst van de Scorpio.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het allemaal wel grappig eigenlijk. Vorig jaar was het "PS4 has no games" en nu is het "Xbox One has no games" beide zijn dom.
    Shit heeft gewoon met release schedules te maken. Straks heeft Xbox. Cuphead, State of Decay 2, Sea of Thieves en Crackdown 3. Vind wel dat Xbox meer moet spreiden met hun games. Al moet de hele industrie dat doen. Ik bedoel wat we nu krijgen is ook een beetje overload dat het bijna Q4 lijkt. Hebben zelfs een console release haha.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tuurlijk komt Xbox met nieuwe goede games. Straks ook nog een nieuwe console en dan is ineens Ps4 de achterblijver tot die weer met wat nieuws komen. Zo blijven wij consumenten onze portemonnaie trekken en houden we de ontwikkelaars uit een doos onder de brug.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Cup head???
    Sate of decay (uitgebouwde indy)
    Sea of thieves?? (ook nog niks van gezien/gehoord)
    Crackdown 3 (na deel 2 heb ik de hoop opgegegeven)

    Volgens mij gaan ze inzetten met hun scorpio,,,.... maar of dat genoeg is....

    deze generatie heeft de xbox maar weinig bijzonders,,..... ps4 heeft veel zieltjes gewonnen.

    Neemt niet weg dat ik best lol heb aan halo wars 2, quantum break en andere (stiekem toch mindere exclusieve) games :cool:
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je mist het punt een beetje. ;)
     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik praat graag mee,..... maar ben soms iets te enthousiast :eek::rolleyes:
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gaat/ging meer om exclusives, en die heeft de Xbone ook gewoon een heel stuk minder.

    Nee, shit heeft te maken dat MS te laat tot inkeer is gekomen.
    Daardoor dus te laat ingezet op andere exclusive games.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee daar ging het niet om. Maar ja niet echt een discussie waard voor in het PS4 games topic. :)

    ----

     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2017
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ps4 firmware update met boost mode wordt morgen vrijgegeven! :thumbs:
     
    Daz, Maddmonkey en fredfenster vinden dit leuk.
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik word zo depressief van dat gtsport ,..... allerlei meldingen van wij zijn hier en zie onze races en check onze auto's,.........
    Terwijl ze gewoon aan het werk moeten om die game uit te brengen 8)
     
    Korkss en Rienbu vinden dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    No Man’s Sky: Path Finder Update Brings Vehicles, PS4 Pro Support, More
    Vehicles, PS4 Pro support, and a host of visual improvements arrive in Hello Games' vision of galactic exploration.

    [​IMG]

    Here at Hello Games we’re excited to be launching our next free content update for No Man’s Sky. We’re calling it the Path Finder Update. It adds planetary vehicles plus lots more to our game, and shows the path forward for the future.

    We were surprised, excited, and overwhelmed by the positive response to our last update (Foundation), and it made us even more passionate about continuing to update this game we love.

    Here’s a summary of the things we’ve added:

    • PlayStation 4 Pro Support
    • Improved Visuals
    • Owning Multiple Ships
    • Base Sharing Online
    • New Vehicles — Exocraft
    • Permadeath Mode
    • Build Vehicle Race Tracks
    • Ship Specializations and Classes
    • Shop/Traders
    • Double the Base Building Variety
    • Multi-tool Specialization and Classes
    • New Weapon Modes
    • Photo Mode
    • Discovery Menu
    • Quality of Life Improvements
    • 50% more original music from 65daysofstatic
    [​IMG]

    That’s a lot, but let’s give a little more detail about some of the biggest additions.

    As the title suggests, Path Finder heralds a new era of planetary exploration in No Man’s Sky. New vehicles, called Exocraft, enable explorers to travel at great speed across even the most inhospitable planetary terrains. There are three Exocraft to unlock and collect through Base Building, each of which can be further improved with powerful weaponry, mining equipment, and long-range scanners to maximize their effectiveness.

    For those seeking the ultimate challenge, we’ve introduced a brutally difficult new game mode called Permadeath. Not only does this mode mirror the high difficulty level of Survival mode (which, by the way, has been made harder with damaged ships crash landing on planets), but dying will also wipe your saves and start you from the beginning. Of course, this deserves recognition, so new Trophies have been introduced for Survival and Permadeath mode.

    No Man’s Sky has never looked better, with a host of visual improvements including new high resolution textures, improved lighting, ambient occlusion, and of course PS4 Pro support. Players looking to capture their favorite moments can also make use of a new photo mode. This screenshot tool lets players change the time of day, increase or decrease fog and cloud levels, unlock their camera for the perfect angle, and even add filters to their screenshots. We can’t wait to see what the community can come up with!

    [​IMG]

    Each ship and weapon in the game now has a specialization (like fighter, hauler, scientific) and class (A, B, C, and the ultra rare S). New offensive weapon types have been added for starships and multi-tools, and you can now purchase multiple ships and store them in your freighter.

    The full patch notes are pretty lengthy, so head over to the official Path Finder website for more info.

    Thank you again for your support. We hope you enjoy.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Too late, didn't read, Broke the disc in half.
     
    Alexknl en Jorrie vinden dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Waarom?
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou het is een hele lijst als ik het zo zie op hun website.. jammer dat het achteraf is. Wat dat betreft hadden ze beter een extra jaar kunnen wachten en deze game releasen zoals het nu is..
    Toch even kijken naar de update.. ben erg benieuwd..
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ik ga toch misschien vanmiddag nog even kijken naar No mans sky.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599

Deel Deze Pagina