1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Nvm. Kan niet lezen.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja je moest nog een post hoger hebben.
    En niet die van mij:+
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Godver, ik dacht nog wel dat ik hem ge-ninjaedit had. =(
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Had je ook maar in de mail notificatie zie je hem nog staan:+
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    PS+ wordt per 31-08 een tientje duurder op jaarbasis.Als je abbo binnenkort afloopt misschien nog handig om het nu te verlengen
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die van mij verloopt half augustus, ideaal.
    Is er nog een goedkoop adresje.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb gelukkig een maand of twee terug voor twee jaar verlengd met een toffe aanbieding dus ik ben blij..
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lawbreakers beta is live btw op PS4
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281


    Chinese developer Darkstar Games announced a new PlayStation 4 game called Sinner during Sony Interactive Entertainment Japan Asia’s ChinaJoy 2017 press conference earlier this week.

    Unfortunately, assets for the game were nearly impossible to find, and even Darkstar Games’ own website doesn’t work. But with ChinaJoy now opened to the public, first footage of the game has surfaced from Sony’s booth.

    Sinner is essentially a Chinese-made Dark Souls. Even the title may have been inspired by the subtitle of Dark Souls II: Scholar of the First Sin.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Weer een wannabe Dark Souls game?? Ze leren het ook nooit
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Chinese zijn normaal wel goed in namaken dus wie weet.:+
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En? Ik had deze game al een tijd terug gezien, maar wist helemaal niet dat het niet op de xbox uit is gekomen =( Shame. Wil er best mijn playstation voor afstoffen. Bastion en transistor zijn geweldig.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Ik vind hem geniaal! Muziek is zoals we van de developer gewend zijn fantastisch. Graphics zijn uniek, sfeervol en prachtig. Er zit een erg tof en uitgebreid verhaal in met interessante keuzes die je moet maken. En last but not least, de gameplay bestaat uit een soort drie tegen drie fantasy rpg bloodbowl basketbal :+ Het is super snel, uitdagend en a whole lotta fun. Als je Bastion en Transistor tof vond val je je hier absoluut geen buil aan. Al helemaal niet voor die twee tientjes.

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vind 2 tientjes best veel voor indies deze gen, en laat ze daardoor ook vaak liggen tot ze in de sale gaan. Op de 360 en PS3 waren ze vaak maar hoogstens 10-12 euro ofzo, dus dat was nog net leuk, qua impulse buy.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Game is makkelijk 15 uur lang. En dan zit er ook nog een competitive versus mode in die je in principe oneindig kunt spelen. En dan vind je 20€ veel!? 8) Er zijn genoeg games van 60 euro die minder content hebben. Maar goed, dan koop je hem toch niet? Het zal mij aan mijn kut kriebelen. Dit ook geen Indie eigenlijk. Supergiant is best een grote developer.

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik begrijp die opmerking ook niet helemaal. Dus omdat het een "indie" titel is, is het automatisch minder waard of moet het minder dan een tientje kosten? Hebben mensen eigenlijk wel door hoeveel het kost om een spel te produceren??? Zie daarnaast ook opmerking Killamonkey.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    1: Gigantische backlog, dus het is vrij makkelijk om te wachten op een goede sale.
    2: Als zo'n game dan 10 euro ofzo is bij de launch, dan is er dat impulse-buy gehalte: Geweldige scores, prima prijs: KOPEN! Iets dat last gen dus regelmatig gebeurde. Nu kan ik rustig wachten want 20 euro valt voor mij net buiten dat impulse buy gedeelte. Daarnaast is dit een apart genre, en daarvan weet ik nooit of ik dat ook daadwerkelijk zal gaan spelen, of 1-2x probeer en dan weer aan de kant schuif. Laatst bijvoorbeeld Stardew Valley gekocht in de aanbieding, leuke game, maar eigenlijk alleen de eerste dag even gespeeld en daarna was ik toch weer bezig met andere games die ik dan net even leuker vind om te spelen.
    3: 20 euro is 20 euro. Voor dat geld kan ik ook Fallout 4 kopen, of Mortal Kombat XL, of talloze andere games die nu voor dat bedrag in de budgetbakken liggen. Zoals ik al aangaf, ik heb een dikke backlog, en dat betekent dat ik met meerdere games rustig kan afwachten tot ze wat goedkoper worden, en dat geldt niet alleen voor AAA-games, maar dus ook voor indies.
    4: ik kan nu 1 dev steunen door deze game voor 20 euro te kopen, of ik wacht 2-3 maanden en steun 2-3 devs door een paar games voor 8-10 euro per stuk te kopen.
     

Deel Deze Pagina