1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Het vrij grote XBW Streamers topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 11 nov 2013.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daz is populair vandaag, 132 kijkers! Dat is best veel.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha ja, wow zeg! Net tegen de 165 geloof ik. Nu even een break want ben echt al lang bezig met spelen. :+

    Edit: Dafuq, heel m'n inbox zit vol. Zo rond de 25 man die ineens subscribed 8)

    Edit 2: Holy shit, van 434 viewers op mijn kanaal naar 3,465 8)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker gedaan Daz :D
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja man, dat was wel geluk. Door XBW zat je al snel boven de 10 kijkers. Vanochtend waren er ook nog weinig Tomb Raider streams. Later waren dat er 43 zag ik, maar omdat jij bovenaan stond kreeg je steeds kijkers erbij. Iedereen klikt op de stream met de meeste kijkers. Die andere 42 streams haalden de 10 kijkers niet eens. Dan blijf je inderdaad doorspelen, want het is moeilijk om dit nog te evenaren ;) Bij dat hele streamen komt ook een beetje geluk kijken.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik snap wel dat mensen even willen kijken wanneer een stream bovenaan staat op de Playstation 4, zeker als de game vrij nieuw is. Zal hem na het eten nog even aanzetten en verder gaan, maar denk niet dat ik nog zo hoog zal krijgen. Hoeft ook niet, daar doe ik het niet voor maar het was toch grappig dat er zo veel mensen keken. Maar ook vragen stelden, dat maakt het ook leuk. De interactie tussen de streamer en het publiek zeg maar. :)

    Ik ben trouwens ook van plan om Outlast te streamen als die uit is, dat gaat nog leuk worden. :+
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Laatst bewerkt: 1 feb 2014
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [noparse][twitch]je naam[/twitch][/noparse]

    Dus
    [twitch]yolocryingwalker[/twitch]
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ah easy! Hmmm, kstop maar weer met dtreamen, ik zit nu al vast hahaha! Te lang geen TOmb Raider games meer gespeeld... XD
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is de druk van de kijkers! :+ Zodra je de stream uitzet heb je het binnen 2 minuten! :p
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, copy that! Kon gewoon de weg terug ff niet vinden... :p
    Maar het lijkt ook allemaal op elkaar.... Staat weer ff aan XD
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij dat vliegstuk stuk een paar 'eureka!' momenten. :+

    Lara is nog steeds lelijk en verminkt. :p Iedere close up is weer eng.
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, ja, soms loop je je echt rot te zoeken en dan opeens zie je het! 'OOOOOWH, is het zo simpel....' |:- :lol:

    Ik vind het wel leuk, het is sowieso lastiger dan AC waar je met R2 toch wel overal overheen loopt en doorheen klimt.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Veel mensen vinden deze TR al te gestroomlijnd, maar dat wat jij zegt is wat ik in te veel games mis tegenwoordig. Dat zoeken, vastzitten en het uiteindelijk vinden wat je moet doen is een van de leukste dingen in games.
    In de volgende TR gewoon wat meer van die tombes, haar oude gezicht terug en je hebt een absoluut heerlijke game te pakken. :9
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zit nu ook vast, geen idee hoe ik verder moet. Zal ik straks streamen dat je mij verder helpt Dulle? :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is voor mij ook alweer (bijna) een jaar geleden hoor. :+
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is het geval met de vorige 10 Tomb Raider spellen, maar echt niet bij deze. Het is open, maar toch erg lineair. Het is zo duidelijk dat je een bepaalde kant wordt heen geduwd. Als je echt houdt van zoeken, vastzitten, maar uiteindelijk het toch halen, dan moet je echt Tomb Raider Anniversary spelen. Die game vergt af en toe behoorlijk wat denkwerk.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb Anniversary om de een of andere reden niet uit weten te spelen. Niet vanwege de moeilijkheidsgraad, maar het trok me niet zo. Legend vond ik wel goed en Underworld had ik ook liever dan Anniversary. Tsja.

    Deze nieuwe TR... lineair, hmm op zich wel maar bij lineair denk ik gelijk aan Call of Duty en dat soort games. Zo erg is het lang niet.

    Ik hoop gewoon dat ze in TR2 wat meer tombes gaan plaatsen. Dat zijn toch de plekken waar de 'puzzels' te vinden waren. En hoewel ze niet allemaal echt moeilijk waren was het toch een leuke afwisseling. Meer van dat graag.
    En soms ook wat moeilijker.
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    [twitch]YoloCryingWalker[/twitch]

    Weer een stukje Tomb Raider, zit nu rond de 30%
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ohja, daar zit ik ook ergens. Morgen ga ik verder met Tomb Raider. :)
     

Deel Deze Pagina