1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Het vrij grote XBW Streamers topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 11 nov 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dank voor het kijken, is er eigenlijk een optie dat je vrienden met wie je in de party zit ook kunt horen? Of moet ik dan de stemmen door mijn tv speakers laten komen?
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik stream sporadisch: http://www.twitch.tv/assaultpr0

    Momenteel stream ik warframe of NFS: Rivals. Ik weet alleen niet hoe de kwaliteit is, aangezien ik van dat boutinternet van de kpn heb.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ga nu FIFA 14 Clubs streamen, met wat XBW'ers. ArtificialFaith (Its_Mase), Godsmack en R Stapert. http://www.twitch.tv/yaeron

    We zitten in een party, en me audio heb ik wel aangevinkt dus geen idee of je mij/ons kan horen. Dus wie fan is van FIFA 14 en/of Clubs, check 't!

    Laat even weten of jullie mij of de party kunnen horen svp

    Voeg me trouwens even toe aan de startpost als je wilt, Dulle. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zit net je stream te kijken. Is nu te vinden onder Wat is er nieuw :)
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dus "wat is er nieuw" doet het? :+
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yup
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dacht dat de stream functie niet day one op de one beschikbaar was? Of is dit via een capture card?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    capture card :)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net ff via de Playstation Daz z'n stream bekeken. vond het er echt niet uitzien 8) De enigste manier om je resolutie te verhogen is lid te worden van Twitch?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben lid van Twitch, maar het zag er niet uit? Hoorde eerder dat het wel mee viel, ook met BF4.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]

    Dit was'm :emo:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En full screen was drama?
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah dat was helemaal niet om aan te zien. Sowieso is FiFa niet bepaald een grafisch hoogstandje, laat ff weten wanneer je een goede game gaat streamen :+
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zal morgen wel wat streamen, moet jij maar oordelen of het beter is of niet. ;)
    Jammer trouwens dat de stream niet de ps party chat pakt
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zat gisteren te kijken (gewoon op de laptop) en ik vond het helemaal niet zo een drama. Ook via de PS4 heb ik wel wat streams bekeken van randoms, en hoewel het er in het begin kut uitzag werd het al snel beter. Misschien heb ik meer tolerantie voor kut kwaliteit? :p
    En pakte ie niet de party chat? Was jij dan de enige die aan het lullen was? :+

    Ik zal/wil ook nog wel eens wat streamen, maar ja...geen idee of ik daar wel zin in heb als het uiteindelijk weer neer komt op 'waarom praat je niet'.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat heeft echt totaal niks te maken met betalen voor Twitch of iets dergelijks, mocht je dat bedoelen. Zag die onzin hier eerder ook al langskomen. Betalen voor Twitch is puur om de reclames weg te halen en indirect dus de partnered streamers te steunen.

    De kwaliteit van de PS streaming is gewoon slecht, dat is het probleem. Als je dan ook nog eens online gaat spelen zal de kwaliteit die de PS kiest voor je stream ook nog eens omlaag gaan, omdat je een lagere bandbreedte hebt voor het streamen. Met een capture card is de kwaliteit veel beter, dan doe je de PS4 graphics pas echt eer aan.

    Aan de andere kant: De Europese servers van Twitch zijn kut, dus als iemand toch op een hoge bitrate speelt krijg je stutters. :+

    Maar nu iedereen toch Twitch heeft: Wanneer doen we een XBW Donkey Kong Country race? :cool:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Modder; Ustream vs Twitch. Welke is beter? Qua kwaliteit dan, niet qua loze emoticons die je kunt spammen. :+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Geen van beide. Kwaliteit blijft niet optimaal doordat je streamt via de PS4. Via een capture card is het beter op beide sites.
     

Deel Deze Pagina