1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ps4 verkopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hydra, 15 aug 2014.

  1. Hydra

    Hydra Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers,

    Ik zit een beetje met een dillema. Ik heb namelijk bij de release een ps4 gekocht. Alleen de exclusives spreken me niet aan. Ik zit er aan te denken om hem te verkopen en een xbox one te kopen. Want ik had eerst een 360 en halo enz heb ik veel gespeelt. Zal ik dit doen?:confused:
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Natuurlijk ik had zelfs eerst een one en toen een ps4 en uiteindelijk toch weer nAar een one gegaan veel meer plezier mee, snap functie is handig en leuk,Kinect is leuke gadget en de games zoals halo doen het voor mij.

    Good luck
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tjah, als Halo fan moet je wel een Xbox kopen. Ook spreken Forza, Dead Rising en Tomb Raider me meer aan dan Driveclub, Little Big Planet en Uncharted.

    Inmiddels heb ik de X1 een half jaar en blijkt de Kinect ook helemaal niet zo'n gimmick te zijn als ik eerst dacht. Het werkt snel, goed en is van toegevoegde waarde. Het prijsverschil tussen de PS4 en X1 is daarmee te verwaarlozen. Al zou ik wel graag zien dat de X1 op termijn dezelfde resoluties weergeeft als de PS4 (wat nog niet altijd zo is).
     

Deel Deze Pagina