1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Waar kijk je naar uit? Wat ga je kopen?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 15 aug 2013.

?

Waar kijk je naar uit voor PS4?

  1. Assassin's Creed IV: Black Flag

    1,4%
  2. Battlefield 4

    19,7%
  3. Call of Duty: Ghosts

    2,8%
  4. Contrast

    0 stem(men)
    0,0%
  5. The Crew

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Daylight

    0 stem(men)
    0,0%
  7. Destiny

    11,3%
  8. Dragon Age: Inquisition

    1,4%
  9. Driveclub

    1,4%
  10. FIFA 14

    1,4%
  11. Infamous: Second Son

    8,5%
  12. Killzone: Shadow Fall

    11,3%
  13. Kingdom Hearts III

    4,2%
  14. Knack

    2,8%
  15. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

    2,8%
  16. The Order: 1886

    8,5%
  17. Thief

    1,4%
  18. Tom Clancy's The Division

    5,6%
  19. Watch Dogs

    1,4%
  20. ALLES!

    8,5%
  21. Anders...

    5,6%
  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar ik bedoelde dus een full price game, zoals bv Killzone, o.i.d. Maar aangezien er al een shitload aan andere gratis games komen, zal dat wel niet denk ik ;)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zie mijn laatste zin, de eerste retailgame is er een maand later :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een game waarvan ik steeds vergeet dat het bestaat. Maar als het net zo goed wordt als Most Wanted is het ook zeker een optie om op de launch te halen.
    [​IMG]
    Need for Speed Rivals.

    Misschien de games kopen door te beoordelen hoe groot de kans is dat het naar Plus komt. :+
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Had m'n PS4 al in februari gepre-ordered, dus heb er straks eentje op de launchday. De games die ik er direct bijhaal zijn:

    -Assassins Creed IV Black Flag (Buccaneer Edition)
    -Battlefield 4
    -Killzone Shadow Fall
    -Knack
    -Need for Speed Rivals
    -Watch Dogs (Deadsec Edition)

    Ik heb PS Plus, dus krijg sowieso ook de Plus versie van Driveclub. Als hij bevalt, dan komt de full game er misschien ook nog wel bij later.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wow serieus? Ik heb deze keer als goede voornemen geen grote backlog te krijgen.

    Voor mij dus alleen Watch Dogs en Killzone. Al ben ik wel de klos door ps+
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk dat Knack de eerste PS4 titel zal zijn die naar Plus komt....


    Ja, erg he?:+
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Helaas wel serieus haha! Heb m'n huidige backlog volledig uitgespeeld. Ben nu met Splinter Cell Blacklist bezig en volgende maand nog GTA 5. Dus tegen de tijd dat de PS4 uitkomt ben ik echt wel toe aan wat nieuwe games.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, grote kans inderdaad. Al zou ik die wel al graag op de launch willen spelen.
    Need for Speed zal ook wel komen, gezien ik nu Most Wanted op de PS3 aan het spelen ben door Plus.
    Ass Creed niet, of iig niet snel genoeg. Watch_Dogs betwijfel ik ook. Fifa al helemaal niet.

    Hm...
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Even nieuwe post voor nieuwe vraag; Zijn er eigenlijk mensen die nu nog geen Vita hebben, maar het wel van plan zijn om te kopen (of iig overwegen) vanwege Remote Play?
    Mij lijkt het leuk en ik kijk er wel naar uit, maar ik heb dan ook al een Vita. Dan kijk je er toch anders tegenaan. Zou Remote Play een 'system seller' voor de Vita kunnen zijn?
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mwha, denk het eerlijk gezegd niet.
    Er moeten ook echt betere games uitkomen.
    Al denk ik wel dat er nu wel een aantal Vita's extra worden verkocht dankzij dat Remote play, dat is voor mij wel een echt Next gen gevoel als het daadwerkelijk goed werkt.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als er tegen de tijd dat ik een PS4 koop er een Vita bundel is voor een leuke prijs ga ik dat zeker overwegen

    En ja , dat is dan enkel en alleen vanwege Remote play.

    Want de Vita games zelf loop ik nog niet echt warm voor. Al moet ik zeggen dat een handheld Minecraft wel heel aantrekkelijk is :+
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat gaat niet gebeuren denk ik. Ik heb hem niet (meer) en voel ook de behoefte niet om hem wel te halen. Ook € 200,00 is mij teveel.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Remote play doet mij weinig. Ik verkeer in de luxe dat ik twee woonkamers heb en 1 heb gereserveerd voor de grote tv voor films, games en tv kijken. In de andere woonkamer staat de 'gewone' tv.

    Als ik de Vita al een keer haal dan is het voor de indies. True die kan je op de pc spelen, maar dat soort games lijken mij juist tof op een handheld en een mooi oledscherm.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    29 november komt wel goed uit want valt samen met de uitbetaling van mijn salaris :cool:
    PS4 staat gepre-order bij Bol.com en de games/accessoires koop ik bij de buurman (Mediamarkt of ToysXL).

    Twijfel of ik de PlayStation®Camera erbij ga kopen want de Eye staat nu ook al werkeloos bovenop mijn tv.
    De Kinect moet ergens op zolder liggen omdat ik de kamer veelste weinig bewegingsruimte heb.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze zullen vast al ergens op XBW gepost zijn (BF topic? CoD topic? Xbone topic?), maar het zijn toch leuke filmpjes. :+




    Mij bevalt de snelle gameplay van CoD me wel, maar het verschil met BF4 is echt triest.
    Ik zou graag BF willen spelen, maar toch heb ik altijd het gevoel minder mee te kunnen dan met CoD. Iets anders doen dan de hele tijd doodgaan zou ook wel leuk zijn. :p
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Cod en bf is altijd al een wereld van verschil geweest op het gebied van graphics. Maar het gaat mij om de gameplay en ik heb simpelweg niet het geduld om te zoeken naar tegenstanders. Bij cod had ik van de week een score van 61-13 ofzo in kill confirmed en zoiets zal ik nooit halen bij bf. Daar ben ik altijd al blij als ik de 10 haal.

    De promotie rondom cod is ook een lachertje, dat geven die filmpjes ook mooi weer maar cod blijft mijn ding en de gameplay ervan blijft gewoon goud, ook al zijn de verbeteringen schaars en oppervlakkig.

    - Tapatalk 4
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met 64 man heb je genoeg te schieten hehe. Teveel juist dat het soms een clusterfuck word.
    Maar op de 360 is er genoeg te doen imo. Maar je komt gewoon geen AK maps spelen die zijn gewoon te groot. :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klopt, maar ik had denk ik gewoon een grotere sprong verwacht van CoD nu met next-gen. De interactiviteit van de maps en de graphics in het algemeen zijn gewoon lachwekkend.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen ik zag laatst een direct feed filmpje en vond toch dat het er wel een stuk beter uit zag dan Black Ops. Tuurlijk is het niet hoogstaand maar het is zeker wel mooier.
    Ben meer fan van BF omdat de volwassen gameplay me meer aanspreekt maar vind COD ook nog steeds wel interessant ( al heb ik het niet meer gespeeld sinds MW2) Soms het gewoon fijn om lekker te run en gunnen met wapens die geen recoil hebben. Daarom ben ik wel geïnteresseerd in Titanfall. Dat is voor mij een game die doet wat COD allang al had moeten doen sinds MW2. :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
     

Deel Deze Pagina