1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] XBW Reviews

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 30 nov 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    The Last of Us ++

    Wauw. Wat een game is dit zeg _O_! Bijna voor de tweede keer uitgespeeld en ook al aardig wat online gespeeld. Alles klopt zowat aan dit spel. Hier en daar een bugje, maar gameplay, story en visueel echt een pareltje en 60 fps is heerlijk. Verplichte kost
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goed, dit topic werkt ook weer.

    Stick it to the Man: + Een relaxt avontuur waar je wat moet platformen, wat stickers moet plakken. En veel moet luisteren naar andermans gedachten. De humor is erg leuk, en de stijl past er goed bij.
    Men liet me eerst geloven dat dit een matige/kutgame was. Pff, leugens! Lastering! Aanrader!

    edit: Ik ga vanaf nu Likes uitdelen aan de posts die ik heb verwerkt in de startpost. Zo is het duidelijk voor mij wat ik al heb gehad, en misschien is het een leuke reden voor anderen om zo meer te posten. :p
     
    Tyrant, Garrett en pi3t vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha cooool! Dulle liked my post :D

    Nieuwe review dan

    Diablo 3 +

    Wat een heerlijke lootbased game _O_ het voelt allemaal echt heel erg goed aan en het is gewoon heerlijk om achter elkaar monsters omver te meppen of jouw 'pets' het werk te laten doen. Absolute topgame en een must als je van loot houdt!
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Diablo 3 + (met een piepklein minnetje)
    Als complete Diablo noob was ik ietwat terughoudend enthousiast voor deze game.
    Ja het leek mij leuk, maar hoe lang blijft het leuk? Me hate grinding.
    Ik heb de campaign solo doorgespeeld, en kan dat iedereen voor wie dit zijn eerste Diablo is van harte aanbevelen.
    De game speelt echt heeeerlijk weg, en het verhaal is best leuk.
    Nadat je de campaign uitgespeeld hebt, begint de game echter pas.
    En daar begint mijn enthousiasme voor de game dan ook een beetje te dalen.
    Het is leuk om effe te levelen...maar hoe lang? Ik zie mezelf de game niet op de hoogste moeilijkheid spelen, of alle chars tot level 70 te levelen......teveel grinding, en dan speel ik liever een leuk nieuw avontuur.
    Hoe lang ik de game nog zal spelen? Ik denk tot Destiny.:D
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het hoort wel een beetje bij de game. Ik vind daar juist echt de game 'shinen'. Net nieuwe gear gevonden en mijn build erop aangepast en gelijk in beast mode door een rift heen raggen. Mooi man :cool:
     
  6. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Infamous: Second Son (+/-)

    Vond het spel vermakelijk, maar de gameplay was erg kort en de verhaallijn was zeker onvoldoende.
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Watch Dogs +
    Uitgebreid verhaal met erg veel missions, daarbuiten ook nog ontzettend veel side missions. Deze zijn dan wel op de Ubisoft manier gebracht, als in 1000x hetzelfde doen.
    Maar dat maakt mij persoonlijk niet veel uit.
    Geen ++ vanwege de graphics, overdag lijkt het een PS3 game. Terwijl het s'nachts (vooral met regen) er echt fantastisch uitziet.

    Infamous: First Light +/-
    Leuke techdemo van hoe graphics op de PS4 eruit kunnen zien, maar de gameplay is echt een dikke vette onvoldoende.
    Speelt hetzelfde als Infamous 1 & 2 alleen dan minder? o_O Dat verwacht ik niet van een next-gen game in een franchise.
    Toch nog een +/- door de toevoeging van Battle Arena, wat verrassend leuk uitpakt.
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  8. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Sniper Elite 3 -

    De singleplayer was vrij eentonig en het verhaal kon me ook totaal niet boeien. Multiplayer is de grootste frustratie ooit denk ik. De nachtmerrie van elke Call of Duty / Battlefield speler, namelijk alleen maar snipers. Natuurlijk mag je t wel verwachten, maar wat een hel is dat. Dit was mijn eerste Sniper Elite en ik denk dat ik er nooit meer een zal kopen.
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  9. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    EA Sports UFC +

    Wat een heerlijk spel als je van deze sport houdt. Wat heb ik er veel frustratie uit kunnen gooien zeggen!

    De carriere mode is niet veel bijzonders, toch leuk om te spelen. Het online gebeuren is ontzettend goed. Net zoals bij FIFA heb je seasons, dus je speelt tegen mensen met ongeveer hetzelfde niveau en jezus, wat gaat het er soms hard aan. Het bloed wat je soms in het rond ziet vliegen zijn ook flinke pluspunten! Vandaar een + voor deze game.
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Dude, WTF.
     
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Destiny +/-
    Het verhaal is bijna niet bestaand. De missies zijn altijd ga naar punt x en verdedig dat tegen een aantal aanvals golven vijanden. Voor de rest doe je heel vaak dezelfde maps en dezelfde missies telkens weer. Multiplayer paar keer geprobeerd en is niet mijn ding. Raids heb ik niet gedaan want is mij teveel georganiseer (wil niet tot een uur bezig zijn om spelers te zoeken om TR gaan spelen).

    Nu zul je zeggen waarom +/-, nou omdat het wel een leuke shooter is en het speelt lekker. Betere wapens en Armour vinden is leuk en verslavend. Helaas moet je zeer veel geduld hebben om leuke spullen te vinden, zeker na de laatste update. Ik ben nu gestopt met spelen omdat ik het te repetitief vind
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Infamous First Light +
    Leuke DLC; beetje kort, maar een leuk verhaal, met leuke characters, met leuke missies en de Arena is ook fun.
    Bovendien is meer Infamous nooit verkeerd.
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Destiny: +

    Het spel is qua verhaal saai, het spel is herhalend, het spel heeft wel heel veel weg van Halo, de loot is broken. Maar het spel is net digitale crack.
     
    Alexknl, DulleNL en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Indeed and I need my fix daily ;-)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zal ik voor jou dan ook een plusje noteren? :+
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Destiny: ---

    Saaie onduidelijke nietszeggende story. Ga daar en scan en kill waves. Lvl 20 bereikt? Ga maar grinden. Wil je een exotic weapon? Ga maar grinden. Paarse emblem gevonden? 95% van de tijd geen legendary of voor jou klasse. Grind grind grind

    Multiplayer van de makers van Halo. Unbalanced want iedereen kan zn upgrades meenemen en er zijn teveel variabelen (lees: verschillende powers) om het gebalanceerd te maken.
     
    Alexknl, Servantes en DulleNL vinden dit leuk.
  17. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Engram returns en rewards voor missies zijn inmiddels aangepast. Voor mij werd het gewoon te herhalend. Ik had alles al legendary/ exotic en ik had dus geen motivatie meer om verder steeds hetzelfde te doen


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Servantes vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Too little too late. Alles wijst erop dat er te weinig content is/was en ze je gewoon verslaafd wilden maken en zo de gametime kunstmatig wilden verlengen
     
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk ben het deels met je eens, ze hebben hoge verwachtingen geschept. Ik was daar altijd al kritisch over. Dus heb zeker van de game genoten en ook veel meer uren dan veel andere games. Maar de game is niet zo groots als ze eerst de indruk van gaven (mijn mening)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik vond de story suf maar leuk om in coop erdoorheen te gaan. Maar daarna was ik er klaar mee toen ik ontdekte wat ik allemaal moest doen (of eigenlijk wat ik weer opnieuw moest doen)
     

Deel Deze Pagina