1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PSP] Algemene Vragen Topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door vh91, 30 jul 2007.

  1. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Hier kan je al je vragen omtrent de PSP stellen.
    Van technische vragen tot de eenvoudigste problemen.


    [​IMG]



    Om te beginnen kom ik zelf alvast met een vraag:

    In firmware 3.5 wordt de 333 MHz processor ontgrendeld.
    Ik heb momenteel firmware 3.11 en ik zag dat firmware 3.52 al vrijgegeven was. MIjn vraag is: Moet ik eerst firmware 3.5 downloaden om een snellere processor te ontgrendelen of kan ik direct van 3.11 en naar 3.52 overstappen en toch die snellere processor ontgrendelen?
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  2. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je niet zelf ontgrendelen in de officiele firmware.. Vanaf 3.50 hebben developers inderdaad de mogelijkheid om games te ontwikkelen met die hogere
    snelheid in gedachten, alleen wij kunnen nog niks veranderen aan de PSP zelf.


    Als je het echt wil moet je custom firmware gaan draaien, dan kan je emulators ( snes, nes, N64 ) spelen, en alle Playstation 1 titels spelen op je PSP, en ook de hogere snelheid inschakelen. Maar je moet zelf maar zoeken hoe dit werkt, want volgens mij mag dat hier niet besproken worden.
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierover mag niet gepraat worden! Is al meerdere malen gezegd, dus stop er dan ook mee!

    En dit topic vind ik eerlijk gezegd een beetje doeloos, want er is toch al een PSP topic?
     
  4. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds vrijdag ofzo, toen ik resident evil op mn psp ging kijken tijdens de bingo (vond het saai worden, maar wou niet bij mn maatjes weg :p) en laatste tijd ook bij mn games dat je soort dubbel beeld krijgt, of achtervolgings-beeld. Mischien klinkt het vreemd, maar hiermee bedoel ik dus dat mijn poppetje rent en ipv 2 benen zie je dan 4 benen. In Loco Roco zie ik een donker oort achtervolgings schaduw ofzo en bij films achtervolgt alles ook elkaar. Hoe krijg ik dit weg?

    Ook heb ik een aanal witte pixels in m'n scherm. Hoe krijg ik deze weg? Als iemand het kan pm'en zou ik het erg fijn vinden (omdat ik niet altijd up to date ben gezien de vakantie).

    Alvast bedankt \o/
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Op het internet zijn flimpjes te downloaden , waarbij de kleuren elke razend snel opvolgen.
    Soms lukt het om dode/luie pixels weer werkende te krijgen.

    Hier heb je zo'n filmpje.
    http://www.psp-hacks.com/?p=145
     
  6. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij bedoelt Xplicit is Ghosting.
    Als het ware zit er achter beweging een waas.
    Bij sommige spellen/PSP's is dit meer aanwezig dan bij andere.
    Pixels krijg je er over het algemeen niet uit.
    Als je hem pas hebt zou ik hem omruilen.
     
  7. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem zo'n 4 weken ofzo, dus die bart smit garantie (2 weken) kan niet meer :mad: sony maar mailen?
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zou even bellen. Heb je direct antwoord, wat een hoop frustratie scheelt.
     
  9. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    tijd voor reply maakt ook niet zoveel uit :) en ik zit nu toch nog zo'n 3/4 weken in duitsland vanwege m'n huidige vakantiebaan :) ik mail ze wel eventjes, heb ik het iig zwart op wit ;)
     
  10. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn PSP op de grond laten vallen. De scherm was kapot. Ik ben op vakantie en ik heb hem laten reparen voor omgerekend ongeveer 27,-. Hij doet het uitstekend Mijn vraag is: Heeft Sony ook een dergelike reparatieservice voor onhandige mensen zoja.., hoeveel zou het verwisselen van een schermpje kosten?
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan 27 euro schat ik..maar weet het niet precies.
     

Deel Deze Pagina